En tiedä mitä tehdä tai mistä tää johtuu mutta noin 2 vuotta sitten tunsin ettei minulla ole kuin toinen kives mutta se löytyi ylempää se oli noussu kivespussista pois eikä mulla oo ollu aamuerektiota pariin vuotee ja seksin aikana voi erektio heikentyä tai sit on tosi vaikee saada erektio, voisko joku auttaa mua?
Oikea kives nousee kivespussista, aamuerektio kadonnut ja yhdynnän aikana saattaa erektio heikentyä
Anonyymi
1
626
Vastaukset
- Anonyymi
Siis miten sua pitäis auttaa? Tiedän kyllä joitakin juttuja, joilla erektio syntyy. Mutta sen pitäminen ja loppuhuipennuksen saavuttaminen on toinen juttu.
Apua voisit saada erektiolääkkeistä. Niihin tarvitaan lääkärin määräys. Myös kumppani voi auttaa paljonkin.
Kun ikää karttuu, useimpien mieskunto laskee. Ensin sammuu kalu ja sitten lähtee halu. Se on perimmältään luonnon tapa huolehtia siitä, että jälkeläisiä ei enää synny taakaksi, kun voimat vähenevät ja huoltokyky heikkenee.
Aikansa kutakin, ei koko ikäänsä tarvitse seksin orja olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687