En tiedä mitä tehdä tai mistä tää johtuu mutta noin 2 vuotta sitten tunsin ettei minulla ole kuin toinen kives mutta se löytyi ylempää se oli noussu kivespussista pois eikä mulla oo ollu aamuerektiota pariin vuotee ja seksin aikana voi erektio heikentyä tai sit on tosi vaikee saada erektio, voisko joku auttaa mua?
Oikea kives nousee kivespussista, aamuerektio kadonnut ja yhdynnän aikana saattaa erektio heikentyä
Anonyymi
1
452
Vastaukset
- Anonyymi
Siis miten sua pitäis auttaa? Tiedän kyllä joitakin juttuja, joilla erektio syntyy. Mutta sen pitäminen ja loppuhuipennuksen saavuttaminen on toinen juttu.
Apua voisit saada erektiolääkkeistä. Niihin tarvitaan lääkärin määräys. Myös kumppani voi auttaa paljonkin.
Kun ikää karttuu, useimpien mieskunto laskee. Ensin sammuu kalu ja sitten lähtee halu. Se on perimmältään luonnon tapa huolehtia siitä, että jälkeläisiä ei enää synny taakaksi, kun voimat vähenevät ja huoltokyky heikkenee.
Aikansa kutakin, ei koko ikäänsä tarvitse seksin orja olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253903Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362699- 652594
- 1582428
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi522308Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512268Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362247- 341833
- 381806
- 1291500