Taitaa olla mustalaiskulttuuri kuollut.nämä naiset lähtevät baareihin niin lentää iso hame nurkkaan ja laitetaan farkut tai minihame päälle ja ollaan niin kaajeita.seuraavana päivänä taas hameet päälle ja leikitään kaaleita😂😂😂entäs nämä miehet,farkut jalkaan ja baanalle toiseen kaupunkiin juhlimaan ettei kukaan tunnista.hävetkää ja päättäkää mitä haluatte olla.näin pohjanmaalla😂
Vastaukset 24
- Anonyymi
Merkittävää edistystä 👍
- Anonyymi
Pitää yrittää saada valkolainen mieheks, kun heillä onpi louvvoo enempi.
- Anonyymi
No sekin totta kyllä.
- Anonyymi
Eikä ammu mäkkärillä tai kadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ammu mäkkärillä tai kadulla.
Mut saattaa tappaa koko perheensä
- Anonyymi
Mitä sitten, onko väliä miten pukeutuvat? Et varmaan itse pukeudu bilevaatteisiin kun menet töihin. Ihan hyvä että romanit osavat irrotella nykyään eivätkä ole kaikki kankeita konservatiiveja.
Monille on väliä mitä juuri naiset käytä
ja jos joka puhu koko ajan naiset pukeutuvat ei koska hän mieti naiset oikeus hän halua näkee halpaa liha
- Anonyymi
Mitä se muille kuuluu mitä kukakin pukee tai tekee. Suomessa on vapaus olla mitä haluaa. Moni muslimikin juo ja nai.
- Anonyymi
Totta ainakin naisten kohdalla,oon nähnyt useita tapauksia helsingin yössä.kivan näköisiä mimmejä.
- Anonyymi
Missä vanhat tavat? Jopa pysäköidään normipaikalle! HÖÖÖÖÖ ja hoi hoiiiii!
- Anonyymi
Mie en luovu kulttuurista. Häpeän niitä jotka käyttäytyvät hyvin.
Rauman Rainer vaan
- Anonyymi
Kärryaika on ohi , vaikka moni kaalee on henkisesti edelleen hevoskärry asteella.
Käyttää ja myy huumeita , tekee petoksia , , tappaa-ja murhaa .... .
En tunne kuin kolme kunnon Romania , Tekevät työtä , maksavat verot ja elää kunnollista perhe-elämään . Heillä 100 % bointsit . - Anonyymi
Kyllä pitää aikaa seurata eikä jumittua jonnekin kivikaudelle. Mie ja miun puoliso Raineri-serkku näytetään ennakkoluulottomasti mallia muille kaaleille. Me pukeudutaan aina pikineihin ja meilla on vain yhdet pikinit. Mie pidän sitä alaosaa ja Raineri yläosaa. Näin säästyy paljon louvvoakin, jonka voi käyttää nark... ei kun siis kansallisjuomaan Kossuun jota on myynnissä täällä Gayman-saarillakin.
Terveisin Möhömaha-Mertsi, tuttuvien kesken Möhis.- Anonyymi
Mie voin ommella sinulle kauniin röijyn jos tuut talvella Hesan kivelle. Vaikka ei kylmä haittaa ko koinussa tuleepi hiki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie voin ommella sinulle kauniin röijyn jos tuut talvella Hesan kivelle. Vaikka ei kylmä haittaa ko koinussa tuleepi hiki.
Satu koini Mimmi siskonsa tytön miestä. Siinä oikija täti tämä Satu
- Anonyymi
Ei sitä hametta tarvitse kuin varastamiseen.
HÖÖÖÖÖ ja hoi hoiiiii paskamannet! - Anonyymi
Paljon upeampi näky olisi nuori romaninainen tiukoissa farkuissa tai minihamosessa kuin epäkäytännöllisessä ja alistavassa röijyssä.
- Anonyymi
Et uskokaan miltä näyttää ajasaavo jeeno tiukassa nappanahka uniformussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et uskokaan miltä näyttää ajasaavo jeeno tiukassa nappanahka uniformussa
Kauhealta!
- Anonyymi
Suurin osa manneista on läskiperseitä ja veteliä pullasorsia. Hoikat on narkkeja.
En halua nähdä manneja missään asusteissa.
- Anonyymi
Kulttuurit muuttuvat kuten aikakin. Miekin täällä Gayman-saarilla pikinit päällä meen baareihin eikä kukaan kummastele. Kerran miulta unohtui pukea pikinien alaosa vaan eipä sitäkään ihmetelty. Elä siekään ole enää konservatiivi vaan elä moternissa ajassa.
Terveisin Möhömaha-Mertsi - Anonyymi
Ei ole kuollut. Yhä samalla tavalla ammuskelette, pyöritte kauppakeskuksissa ja ulkopuolella alkoholistien/nistien kanssa kuten ennenkin.
- Anonyymi
Seppo Isberg kulkee alasti!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467