Ryhmissä en osaa toimia älyllisen kehitysvamman saaneena ohjatusti

Minun kohdallani kehitysvammma puolella työkeskus ryhmässä ohjaajat vaati asiakkuuden lopetusta Rinnekodin paikassa ei onnistunut ryhmässä ohjatusti asuminen olisin tarvinnut avustajan ryhmäkotiin kun ohjaajat totesi olen haasteellinen asiakas kahden diagnoosi saaneena. Onko oikein minua kohtaan, kun Kehitysvammaisten puolella työkeskus ryhmään eivät hyväksy jos en saa avustajaa ja vammaissosiaali työntekijä sanoo olen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena väliin putooja vaikka olisi laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma eli Heikkolahjaisuus tasolla oleva olen. Tämän kirjotti Kehitysvamma ryhmän vetäjä Leija lehdessä eivät uusi Tukihenkilö joka opiskelee Kehitysvamma alaa sanoi sitten minun täytyy olla kotona jos ei vammaispuolelta suostu myöntämään avustajaa ryhmä tilanteet minulla toimi lomake jutussa 0-10 kun taas välinneelliset taidot tietokoneen suhteen 90-100 serkku joka Oulussa psykiatri sano että olen ilman Autismi diagnoosi juttua. Kopion tähän alle mitä Kehitysvamma puolella ryhmän vetäjä kirjoitti

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköposti kopio. Hei,
      jouduin sulkemaan Kohdataan sometunnuksesi toistaiseksi. Et voi kirjoitella että Jaakon kaltaiset haluaisit myrkyttää, kun hän ei pidä kehitysvamma-sanasta. Todella kamala kirjoitus! Tuollaisia ei julkisesti eikä yksityisviesteissäkään kirjoitella!
      Lisäksi tuo jatkuva kehitysvamma/adhd/ekko/diagnoosiaiheinen-kirjoittelu häiritsee toisia, koska kirjoitat ja toistat koko ajan itseäsi eikä täällä ole muita samoista asioista kirjoittelevia sinulle kaveriksi. Sinun on todella vaikea ottaa toiset huomioon ja toistuvasti ja mielestäni osittain tahattomastikin loukkaat toisia. Se. että sinulla on oma vammasi, ei tarkoita että sinä et voisi ja pystyisi kehittymään ja ottamaan vastuuta siitä, mitä kirjoitat. Kysymys on myös osittain tahdotko kehittyä näissä asioissa? Kaikki ei ole kiinni siitä, saatko oikean diagnoosin tai saatko oikeaa tukea vaan on kysymys myös omasta asenteesta ja tahtotilasta.

      Valvojana on nyt pakko sanoa, että toistaiseksi en avaa sinulle tunnuksia Kohdataan someen ainakaan niin, etten itse ole paikalla valvomassa kirjoitteluasi.
      On ehkä myöhemmin syyskuussa mahdollista se, että avaan tunnuksesi aamulla ja suljen, kun itse poistun linjoilta, niin silloin voit kirjoitella sen aikaa muiden kanssa ja pystyn valvomaan mitä kirjoitat. Ymmärrän, että sinulla omat vaikeutesi kommunikoida kirjoittamalla toisten kanssa ja tarvitsisit siihen paljon enemmän tukea, kuin mitä nyt saat. Mutta minun on huolehdittava myös toisten hyvinvoinnista Kohdataan palstalla.
      t.Valvoja

    • Samasta syystä Kehitysvammaisten puolella työkeskus ohjaajat vaati ja Etevan asuntola ohjaajat vaati purkaa vammaissosiaali työntekijää Asuntola palvelut ne vetosi siihen että käytös häiriöt eivät kuulu älylliseen kehitysvammmaan ja vuosi sitten vammaissosiaali työntekijä sai tietää olen toiselle älyllisen kehitysvamman saaneelle yrittänyt kirjeessä myydä lääkkeitä niin että saan itselleni pimeästi rahaa kotiin kaappiin säästöön. Vammaissosiaali työntekijä sano että ei uskalla minulle edes selvittää enää Kehitysvamma puolella mitään ryhmäkoti paikkaa.

    • Minulla kirjoitti kehitysvamma ryhmän valvoja minulla on pakkomielle jos en osaa kirjoittaa muusta kuin Kehitysvamma jutusta uusi Tukihenkilö joka opiskelee Kehitysvamma sano jos en osaa olla puhumatta muusta kuin Kehitysvamma jutusta sen mielestä muka Autismi olen. Kehitysvamma puolella lääkärit sanovat Kehitysvamma Ekko on minulla

    • Kissojen seurassa otan älyllisen kehitysvamman saaneena ainoastaan ohjauksen vastaan eli sellainen asuntola johon ohjaajat toisi kissan silloin minulla onnistuu ottaa ohjaus koska ADHD ihmisenä minulla on vahva oikeuden taju ja vahva luonne josta syystä muka haasteellinen asiakas ryhmä olen itse.

    • Ei ole minua kohtaan oikein kun työkeskus ryhmässä ohjaajat vaati asiakkuuden lopetusta sillä perusteella vien Ohjaajien työ ajasta yli puolet ja muut asiakkaat pelkää minua työkeskus työtoiminta ryhmissä ja samasta syystä Rinnekodin ryhmäkoti asumisen suhteen vaati vuokra sopimuksen purkua ja sano että yksilöllinen asuminen on oikea paikka minulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe