Voiko löytää ns.normaalia lesboa?

Anonyymi

Ei pahalla.

Mutta voiko löytää raitista, savutonta naista, jonka suurinosa ajasta ei kulu radalla/strippi klubeissa.
Joka ei ole tatskaa ja lävistystä täynnä?

Ihan tavallinen rauhallista parisuhdetta etsivää, joka ei halua lapsia muuten kuin lemmikkien merkeissä.

Onko olemassa?

64

1988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Satuolento ei niitä paljon taida löytyä.

    • Anonyymi

      On olemassa. Ongelmana vain tuntuu olevan samankaltaisten kohtaaminen.

      • Anonyymi

        Saman ongelman olen laittanut merkille.


    • Anonyymi

      Noilla kriteereillä kyllä löytyy varmasti lesboja. Itse haluaisin naimisiin ja lapsia, ihan perinteisen perhe-elämän. Ja se tuntuu nykyisin monia lesboja raivostuttavan.

      • Anonyymi

        Siis tämä!! Mitä noissa deittisovelluksissa ollut ni 98% lesboista lukee etteivät halua lapsia. Oletuksena lesbon pitäisi olla joku metsässä samoileva erakko vissii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä!! Mitä noissa deittisovelluksissa ollut ni 98% lesboista lukee etteivät halua lapsia. Oletuksena lesbon pitäisi olla joku metsässä samoileva erakko vissii

        Älä hauku!

        Minä haluan olla metsässä samoileva erakko ja haluan samanlaisen kumppanin.

        Ap


    • Anonyymi

      Kriteereiden täyttäjiä luulis löytyvän, mutta mitäs niillä tekee jos ei ole vetovoimaa vielä päälle? Koen tämän suurempana ongelmana itselle😏

      • Anonyymi

        Niin, ja monesti voi rakastua sellaiseen ihmiseen, joka ei niitä oman "kriteerilistan" kaikkia kohtia täytä. Sitten sellainen ketä täyttää ei välttämättä herätä romanttisia tunteita ollenkaan. Elämä on oikukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja monesti voi rakastua sellaiseen ihmiseen, joka ei niitä oman "kriteerilistan" kaikkia kohtia täytä. Sitten sellainen ketä täyttää ei välttämättä herätä romanttisia tunteita ollenkaan. Elämä on oikukas.

        Näinhän se on kaiken tyyppisissä suhteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja monesti voi rakastua sellaiseen ihmiseen, joka ei niitä oman "kriteerilistan" kaikkia kohtia täytä. Sitten sellainen ketä täyttää ei välttämättä herätä romanttisia tunteita ollenkaan. Elämä on oikukas.

        Lesbodeittailu on oikukasta. Tätä pyöritystä ja jengiä katsellessa sitä ajattelee että no, yksin eläminen ei ole huono vaihtoehto sinänsä. Sitoudun vain tasavertaiseen suhteeseen, jossa ei tarvitse olla henkisesti/älyllisesti yksin ja huolehtia toisenkin asioista kohtuuttoman paljon kuin äitiroolissa.


    • Anonyymi

      mut jos oot yhdessä jokun kanssa vaikka viis vuotta ja sitten se hankkii full sleeve tattoot molempiin käsiin etkä pääse pois ku liittyy moottoripyöräjengiin ja joudut katselemaan metsässä vaan niitä tatuointeja

    • Anonyymi

      Tiedän,että meitä ns. normi parisuhteen haluavia on muitakin 😊 kuin ainoastaan sinä ja minä.
      Vaikeus todellakin on siinä,että missä ne kaikki ovat?

      • Anonyymi

        Voitteko tulla tinderiin ja heriin jos ette jo ole siellä? Mua kiinnostais monogaamiset ihmiset, yksi sopiva. Muistakaa kirjoittaa esiin, minkä tyyppistä suhdetta haette.


      • Anonyymi

        Samaa ollaan kamun kanssa mietitty 😊😊
        Mekin haluaisimme ns . normi parisuhteen.
        Me olemme työssä käyviä, rehellisiä,uskollisia,huumorintajuisia,tykätään lapsista, harvoin juodaan,eikä tupakoida,nautimme koti-illoista.mutta olemmeko liian taviksia ja tylsiä 🤣
        Me olemme tulleet siihen tulokseen,että koska emme käy baareissa,niin kaikki me parisuhdetta haluavat olemme kotona 😆 odotamme että ovikello soi ja siellä oven takana on se ainoa "oikea" jatkamme odottelua...


    • Anonyymi

      Veren laki!!!

    • Anonyymi

      Hmmm. Kai se nykyään on suosittua perustaa koko elämä itselleen ja tehdä mitä huvittaa ja sitten vanhana itkeä kuolinvuoteella kun ei niitä lapsia ole. Ei tietenkään kaikki, mutta yleisin asia mitä ihmiset katuu on lasten tekemättä jättäminen. Luin jonkun tutkimuksen siitä.

      • Anonyymi

        No kaikki eivät halua lapsia eikä kadu ettei niitä ole hankkinut. Löytyyköhän lukemaasi tutkimukseen muuta linkkiä kuin Iltalehti tai Huffington post?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikki eivät halua lapsia eikä kadu ettei niitä ole hankkinut. Löytyyköhän lukemaasi tutkimukseen muuta linkkiä kuin Iltalehti tai Huffington post?

        Kuten tekstissäni sanoin että eivät kaikki tietenkään kadu. En muista mikä kyselytutkimus oli kyseessä. Varmaan Googlesta löytyy jos etsii. En lue iltasanomia tai lehtiä.


      • Anonyymi

        En tiedä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ettei kaikki halua lapsia tai ei voi saada lapsia.


    • Anonyymi

      Minä olen juuri kuvailtu tyyppi o/

    • Anonyymi

      Normaali työssä käyvä ja asiat suht hyvin, ei alko ongelmaa ym, mutta haastavaa ollut tämmöisen ihmisen löytäminen.

      • Anonyymi

        "Normaali/tavallinen" ei ole mikään intressi mulle kiinnostua varsinaisesti, mutta yllättävän vaikeaa löytää normaalipainossa olevaa, omaan silmään viehättävää, jokseenkin maanläheistä, ei valittavaa/negatiivista, fiksua seuraa lesboista. Näin nihkeet on markkinat. Masentavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normaali/tavallinen" ei ole mikään intressi mulle kiinnostua varsinaisesti, mutta yllättävän vaikeaa löytää normaalipainossa olevaa, omaan silmään viehättävää, jokseenkin maanläheistä, ei valittavaa/negatiivista, fiksua seuraa lesboista. Näin nihkeet on markkinat. Masentavaa.

        Tämä. Itse urheilen ja pidän itseni kuosissa ja samaa haluan kumppaniltakin vaikka toinen olis kuinka ihana ja kiva niin ulkonäkö kuitenkin ratkaisee, jos vetovoimaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Itse urheilen ja pidän itseni kuosissa ja samaa haluan kumppaniltakin vaikka toinen olis kuinka ihana ja kiva niin ulkonäkö kuitenkin ratkaisee, jos vetovoimaa ei ole.

        Mitä merkitystä ulkonäöllä on, jos vetovoimaa ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä ulkonäöllä on, jos vetovoimaa ei ole?

        Osittain, se vetovoima tulee ulkonäöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normaali/tavallinen" ei ole mikään intressi mulle kiinnostua varsinaisesti, mutta yllättävän vaikeaa löytää normaalipainossa olevaa, omaan silmään viehättävää, jokseenkin maanläheistä, ei valittavaa/negatiivista, fiksua seuraa lesboista. Näin nihkeet on markkinat. Masentavaa.

        Et itsekään varsinaisesti positiiviselta ilopilleriltä vaikuta. Ehkä kannattaa unohtaa ne kriteerilistat ja antaa ihmisille (ja itsellesikin) mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et itsekään varsinaisesti positiiviselta ilopilleriltä vaikuta. Ehkä kannattaa unohtaa ne kriteerilistat ja antaa ihmisille (ja itsellesikin) mahdollisuuksia.

        Keskitypä säkin omaan elämään sen sijaan että jaat elämänohjeita muille. Onko tää joku lesbojen yleinen tapa ohjeistaa ja neuvoa toisia asiassa kuin asiassa ? :p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normaali/tavallinen" ei ole mikään intressi mulle kiinnostua varsinaisesti, mutta yllättävän vaikeaa löytää normaalipainossa olevaa, omaan silmään viehättävää, jokseenkin maanläheistä, ei valittavaa/negatiivista, fiksua seuraa lesboista. Näin nihkeet on markkinat. Masentavaa.

        Etkö juuri itsekin omalla tavalla valita ja ole negatiivinen? Kannattaa tarkistaa peili ensin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitypä säkin omaan elämään sen sijaan että jaat elämänohjeita muille. Onko tää joku lesbojen yleinen tapa ohjeistaa ja neuvoa toisia asiassa kuin asiassa ? :p

        Tämä on ymmärrykseni mukaan avoin keskustelupalsta? En mitenkään yritä neuvoa, totesimpa vaan että en saa sinusta kovinkaan positiivisia vibeja ja silti masistelet muiden negatiivisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö juuri itsekin omalla tavalla valita ja ole negatiivinen? Kannattaa tarkistaa peili ensin:)

        On eri asia kirjoittaa nettipalstalla yksi kommentti aiheesta joka masentaa tai ärsyttää esim sillä hetkellä. Kuten lesbodeittailun vaikeus/vaihtoehtojen vähyys. Kokonaan toinen juttu on nämä arkielämän valittajat, joilla on purnausvaihe liian usein päällä ja jotka näkevät asiat kuin asiat usein negatiivisten linssien läpi. Mä en itse kuulu jälkimmäisiin. Sellaiset ihmiset tekee kanssaihmistenkin elämän raskaaksi.


    • Anonyymi

      Olen kaunis ja urheilullinen ja ihan normaali mielestäni. Ja normaalipainoinen.

    • Anonyymi

      En tunne ketään strippiklubeilla käyvää.

    • Anonyymi

      "Hmmm. Kai se nykyään on suosittua perustaa koko elämä itselleen ja tehdä mitä huvittaa ja sitten vanhana itkeä kuolinvuoteella kun ei niitä lapsia ole. Ei tietenkään kaikki, mutta yleisin asia mitä ihmiset katuu on lasten tekemättä jättäminen. Luin jonkun tutkimuksen siitä."

      Kun en ole enää nuori ja olen ymmärtänyt jo elämän joskus päättyvän. Tuntuu todella tyhjältä ajatella jos tuota tulevaisuuden kuvaa että kuolinvuoteellani ei olisi muita läheisiä kuin nuorempi sisarukseni.

    • Anonyymi

      Ei lesbot ole useinkaan normaaleja.

      • Anonyymi

        Työpaikoillakin niitä on jouduttu siirtämään eri osastoille mustasukkaisuuden raivosta jäähtymään ,jos osasollaon ollut nuori kaunis tyttö ,josta lesbot ovat tapelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikoillakin niitä on jouduttu siirtämään eri osastoille mustasukkaisuuden raivosta jäähtymään ,jos osasollaon ollut nuori kaunis tyttö ,josta lesbot ovat tapelleet.

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Olen liian tylsä koska ei ole läväreitä eikä tatskoja. Liian raitis ja kotona aikaa viettävä. Lapsiperhettä en halua.

      • Anonyymi

        Niin oletkin, oikea supertylsimys!


    • Anonyymi

      Ei löydy, koska ovat ynseitä tai muuten ongelmaisia tapauksia, myöhikset ovat parhaita.

    • Anonyymi

      😍👌👍

    • Anonyymi

      Löytyy hyvinkin. Itsekin olen sellainen, vaikka en paljoa mietin suuntautumista.
      Itse olen umpi-ihastunut (rakastunut?) naiseen jolla heterotausta. Tää katoaa ja vetäytyy....
      Meitä skenessa pyörimätyömiä on varmaan paljon.

    • Anonyymi

      XL, super vai GLS?

    • Anonyymi

      En varmaan täytä kohtaa "ihan tavallinen" luonteen puolesta. Muuten haluan samoja hyviä juttuja suhteelta, mutta vain sen mulle sopivan, omaan silmään viehättävän, fiksun naisen kanssa, jolla tunnetaidot hallussa ja yhteistä huumoriakin löytys.

      Hyvää juhannusta palstalle.

    • Anonyymi

      Normaalia taitaa olla tietty ehdottomuus vähemmistömme naisissa, en tykkää. Ei sitä, tätä eikä tuota, hurahdettu uushenkisyyteen ja tarottiin, vegaanikin pitäisi olla, joillekin on liikaa yks pieni nenärengas, ja urheilullinenkin pitäs olla, vapaa-aikana pitäis harrastaa aktivismia, ja täysin päihteettömyyttäkin vaativatki oma lukunsa. Itse juon mutta aika harvoin nykyään.

    • Anonyymi

      No minä täytän kaikki nuo kriteerit kyllä. Mistä päin olet? Laita toki jotain miten suhun saa yhteyttä jos haluat.

    • Anonyymi

      Ei löydy. Kokemusta on. Haluaisin elää normaalin kauniin naisen kanssa josta ei huomaa lesboutta ulospäin.

      • Anonyymi

        Oletko itsekin normaali kaunis nainen? Vai kuten muutkin, hakemassa itseään tasokkaampaa/viehättävämpää ilman realismin häivääkään?


    • Anonyymi

      Itse olen onneksi löytänyt myöhäisheränneen normaalin naisen. Naisellinen, kaunis ja fiksu.

    • Anteeksi, mutta ei saisi nauraa, mutta tämä ikuisuuskysymys ei katoa mihinkään 😄

      Kaikki hakevat ns.normaalia, positiivista ja luotettavaa kumppania vierelleen. Ja kaikki ovat itse normaaleja, positiivisia ja luotettavia, mutta kukaan ei löydä ketään. Ei sen perusteella, mitä palstaa epäsäännökllisen säännöllisesti lueskellut.

      Ja kyllä- poikkeus vahvistaa säännön ja heille sylikaupalla onnea 🥰

      • Anonyymi

        Naurattaa erityisesti tää normaali. Voisko joku selittää mitä sillä oikeastaan tarkoitetaan? Kuka on normaali lesbo? :D Anyone?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurattaa erityisesti tää normaali. Voisko joku selittää mitä sillä oikeastaan tarkoitetaan? Kuka on normaali lesbo? :D Anyone?

        Hajuton, mauton & väritön? :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naurattaa erityisesti tää normaali. Voisko joku selittää mitä sillä oikeastaan tarkoitetaan? Kuka on normaali lesbo? :D Anyone?

        Juuri tämä. Kun jokaisen kriteerin voi nähdä ja kokea niin erilailla. Se mitä esim. Positiivisuus kenellekin tarkoittaa voi toiselle merkitä ihan jotain muuta. Ja liikunnallisuus / rentous.. onko se vaikka sitä, että kyllä juoksen kukon pierasun aikaiset aamulenkit puolialasti vilkutellen ohikulkijoille vai onko se sittenkin sitä, että jutellaan kuin aikuiset päivät pääskytysten asiat halki ja kohta toinen ahdistuukin asioiden jankkaamisesta ja molempien piti olla niin avoimia kaiken suhteen..hmm.
        Toisin sanoen onko millään mitään väliä 😄Tutustutaan ja uskalletaan lähteä kahville ilman ennakko odotuksia ja yllätetään itsemme uusilla tuttavuuksilla...


    • Anonyymi

      Nykypäivän normaali, pinkki, keltainen, oranssi tms hiusväri, lävistyksiä vähintään 1-2 muualla kun korvanlehdissä. Niissäkin voi olla sellaset hirmu viehättävät reikien venyttäjät. Ja tottakai vähintään toinen käsi tatuoitu, plus jokusia lisää muualla kropassa. Eikun haavia esille. 😜

      • Anonyymi

        ja toisessa ääripäässä vaihtoehtoina tätiytynyttä/setäytynyttä sakkia. Ylipainoa, harmaata olemusta, kaapuja, tunikoita ja "asennerillejä" ala Hulkkosen Raili. Hmh. Sinkkuna mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja toisessa ääripäässä vaihtoehtoina tätiytynyttä/setäytynyttä sakkia. Ylipainoa, harmaata olemusta, kaapuja, tunikoita ja "asennerillejä" ala Hulkkosen Raili. Hmh. Sinkkuna mennään.

        Ketähän tekin 1-2 tyyppiä olette, jotka vuodesta toiseen marisette täällä muiden ulkonäöstä ja olemuksesta samoin sanankääntein. Vaihtakaa jo levyä, käy tylsäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän tekin 1-2 tyyppiä olette, jotka vuodesta toiseen marisette täällä muiden ulkonäöstä ja olemuksesta samoin sanankääntein. Vaihtakaa jo levyä, käy tylsäksi.

        Samaa mieltä. Onhan niitä kaikennäköisiä ja -mallisia naisia, mitäpä jos keskittyisitte katselemaan niitä, jotka kunkin omaa silmää miellyttää. Antakaa ihmisten olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Onhan niitä kaikennäköisiä ja -mallisia naisia, mitäpä jos keskittyisitte katselemaan niitä, jotka kunkin omaa silmää miellyttää. Antakaa ihmisten olla.

        Ihmiset saa ja voi pukeutua miten haluaa ja olla huolehtimatta itsestään jos näin haluavat.

        Deittaillessa sen sijaan kannattaakin olla jotain rimaa ja kriteerejä. Turhauttavaa jos hyviä vaihtoehtoja ei juuri ole, siitä tässä keskustelussa oli varmaankin kyse. Tää on anonyymipalsta kuitenkin ja jokainen voi päättää myös olla lukematta ja kuluttamatta medioita ja keskusteluja joista ei pidä. Vaihtoehto sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja toisessa ääripäässä vaihtoehtoina tätiytynyttä/setäytynyttä sakkia. Ylipainoa, harmaata olemusta, kaapuja, tunikoita ja "asennerillejä" ala Hulkkosen Raili. Hmh. Sinkkuna mennään.

        Minulla on joskus pinkkiä, lilaa tai oranssia hiuksissa. Myös lävistystä ja tatuointia löytyy, mutta myös tätiydyn ainakin nuorempien mielestä, ikääkin alkaa olemaan. Oonkohan lintu vai kala? Noh, tämä on mun normi, toisella toisenlainen normi. Mutta ihmisiä löytyy erilaisia jotka miellyttävät silmää, ei ole ollut puutetta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe