Olen itse varhaiskasvatuksen lastenhoitaja. En tajua tätä hoitajapula juttua. Haluatte lisää hoitajia, mutta te olette niitä, jotka kohtuuttomuudellaan ajaa kokeneimmankin hoitajan pois. Itse en pysty alalle jäämään jatkuvan työpaikka kiusaamisen takia. Tuntuu, että vaatimukset ovat kohtuuttomia ja vinoon katsotaan jos on vähänkin ihminen eikä täydellinen kone. Tuntuu että Itse työ on kolleegoiden miellyttäminen. Jatkuvasti saa pelätä että joku puhuu pahaa ja aina saa tuntea ettei ole tarpeeksi hyvä työntekijä. Näillä aloilla ei koskaan tunne että saisi vain olla rauhassa oma itsensä ja nauttia olostaan ilman sitä pelkoa, että joku toinen arvostelee. Suurin ongelma niin päiväkodeissa kuin sairaaloissa ei ole hoitajien pula vaan työpaikka kiusaaminen ja arvostelu. Te ette saa hoitajia sillä että ajatte kaikki pois, eikä teillä ole todellakaan varaa alkaa vaatimaan mitään täydellistä konetta.
Asia josta emme hoitajapulassa keskustele
Anonyymi
1
190
Vastaukset
- Anonyymi
KIITOS! tämä on aina ollut mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21114774
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182170Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853- 1371232
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951220- 221100
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30882- 73765
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80703Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698