kannettavan kouluun

Anonyymi

Haluatko ostaa uuden kannettavan kouluun? Älä tee samoja virheitä, joita tein.

Olen tehnyt paljon kalliita virheitä ostaessani tekniikkaa kouluun.
Kun me kaikki valmistaudumme uuden kouluvuoden alkamiseen lähiviikkoina, monet vanhemmat (ja opiskelijat) valmistautuvat ostamaan koulutarvikkeet ja tekniikkaa, ja uusi kannettava tietokone on yhä enemmän osa koulua. tämä päätös, erityisesti niille, jotka ovat aloittamassa uutta koulutustasoa, olipa kyseessä lukio tai yliopisto.

Olen itse menossa jatko-ohjelman viimeiselle lukukaudelle, ja niiden useiden vuosien aikana, jotka olen ollut koulussa viimeisen vuosikymmenen aikana hankkiessani sekä perustutkintoa että jatkotutkintoa, olen myös ostanut matkan varrella paljon tekniikkaa, graafisista laskureista laskentaluokille (itse asiassa sama laskuluokka, jossa epäonnistuin jatkuvasti) kannettaviin tietokoneisiin yleisten ja tietojenkäsittelytieteen kursseja varten.

Ja vaikka tein täsmälleen yhden virheen ostaessani väärän laskimen (mikä on täysin syy, miksi en laskenut, vannon), kävin kouluaikana läpi peräti neljä kannettavaa tietokonetta, joista kolme oli ehdotonta rahanhukkaa.

Ei siksi, että kannettavat tietokoneet olisivat erityisen huonoja. Itse asiassa yksi noista kannettavista tietokoneista oli itse asiassa yksi parhaista opiskelijoiden kannettavista tietokoneista , kun se julkaistiin vuonna 2015. Ei, ongelma oli minussa ja erityisesti siinä, miten lähestyin tekniikkaa tuolloin, ja tein muutaman kalliin virheen. yliopistourani.
Nyt olen tässä, surullisempi ja viisaampi mies, joka vetää sinut sivuun matkallasi paikalliseen jälleenmyyjääsi kertoakseni tarinani toivoen, että se voisi auttaa sinua välttämään saman traagisen kohtalon.
Kun tein päätöksen palata kouluun vuonna 2014, keinuin edelleen vanhan koulun Acer Aspire One -netbookissa, joka palveli minua erittäin hyvin. Toivon, että olisin vain pysynyt siinä, koska se oli paras kannettava tietokone , jonka olen koskaan omistanut. Sen sijaan kuulin jatkuvasti näistä uusista 2-in-1-kannettavista, joita näytti olevan kaikkialla noina aikoina.

No, ajattelin, että olisi aika mahtavaa tehdä muistiinpanoja 2-in-1-tietokoneeseen ja säästää itseäni paperimuistikirjojen käsittelyn vaivalta, joten nappasin Samsungin 2-in-1-tietokoneen, joka varmasti tehdä toisen kerran yliopistossa helpommaksi kuin ensimmäisestä.

Oletko koskaan yrittänyt tehdä muistiinpanoja 16:9 2-in-1 kannettavalla tietokoneella kuin se olisi kannettava? Jos olet, tiedät jo, että se on valtava vaiva. Näyttö ei vain ole läheskään tarpeeksi leveä ollakseen todella hyödyllinen, ja jopa vuoden 2014 parhaat 2-in-1-kannettavat olivat vaatimattomia kauhistuksia tämän päivän standardeilla.

Ja traagista kyllä, ne olivat silloin jopa raskaita, varsinkin ostamani suuremman näytön kannettava tietokone. Yli tuuman paksuisena kannettavaa tietokonetta ei voinut mukavasti pitää pöydälläni ja tehdä muistiinpanoja, kuten olin suunnitellut tekeväni. Puhumattakaan siitä, että meillä tuolloin käytössä ollut "stylus"-tyyli oli kynän pyyhekumin paksuinen bulbus-kärki, joten kaikki muistiinpanoni näyttivät kuin ne olisi kirjoitettu maagisella tussilla.

Lopulta luovutin ja menin ulos ja ostin oikean paperimuistikirjan ja kirjoitin siihen vain kynällä, mikä päihitti 2-in-1:n ostamisen tarkoituksen. Ja mikä vielä pahempaa, kannettava tietokone imeytyi kannettavaksi tietokoneeksi, joten se päätyi istumaan siinä, kun päädyin käyttämään sen sijaan luotettavaa netbook-tietokonettani ja jätin tilaa vievän, alitehoisen 2-in-1-kannettavani keräämään pölyä kotiin. Laitoin ne rahat melkein tuleen kaiken sen hyvän takia.

6

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pian sen jälkeen en ollut oppinut hypetystä ostamisesta, ja ostin yhden varhaisen sukupolven Chromebookeista, kun näin ne Best Buy -kaupassa. Kokemus sai minut eroon Chromebookeista lähes puoleksi vuosikymmeneksi.

Ongelmana ei ollut se, että Chromebook ei tehnyt lupaamansa, vaan teki sen. En vain ollut ajatellut, millaisia ​​asioita sen tarvitsee tehdä, kun ostin sen. Tässä vaiheessa Chromebookit olivat vielä vain omistettu tapa käyttää Google-sovelluksia, kuten Docsia ja Sheetsia, ja jos et ollut yhteydessä Internetiin, se oli hyödytöntä.

Aloitin siinä vaiheessa englannin ja tietojenkäsittelytieteen kaksoispääaineeni, ja vaikka se sopi hyvin papereiden kirjoittamiseen, netbookini on helposti sama, vaikka se oli tässä vaiheessa useita vuosia vanha. Chrome-käyttöjärjestelmässä ei tuolloin ollut C -kääntäjiä, ja tämä tapahtui ennen kuin Chromebookeissa oli integroitu Linux-ydin, joten en voinut tehdä Linuxin kanssa mitään tarvittavaa työtä.
      Osta halvin vaihtoehto, joka saa työn tehtyä
      Vuonna 2016 päätin, että aion yrittää viimeisen kerran hankkia kannettavan tietokoneeni, joka korvaisi netbookini, jonka luulin "näyttävän ikänsä". Päätin nousta hype-junaan uudelleen ja menin MacBook Airin kanssa. Se ei ollut kovin hyvä ohjelmointiin, ellet ohjelmoinut Macille, mitä en todellakaan ollut, mutta se toimi silti tarpeeksi hyvin. Se oli myös yksi parhaista kirjailijoille tarkoitetuista kannettavista tietokoneista (ja on edelleen), joten se toimi erinomaisesti kirjoitettaessa papereitani kirjallisuustunneille sekä kirjoittaessani omia kirjoitustöitäni.

Se oli myös paljon kalliimpaa kuin mitä tein, mikä olisi lopulta voitu tehdä paljon halvemmalla kannettavalla tietokoneella. Sain hyvää hyötyä MacBook Airistani, ennen kuin lopulta päädyin antamaan sen äidilleni, joka tarvitsi uuden tietokoneen sen jälkeen, kun hänen vuosikymmen vanhan netbookin lopulta kuoli.

Se, mitä tämä lopulta opetti minulle, on kaksiosaista: ensinnäkin netbookit olivat uskomattomia, emmekä todellakaan arvostaneet niitä tarpeeksi tuolloin; ja toiseksi halvin vaihtoehto, jolla työ voidaan tehdä, on usein hyvä veto. Varmista vain, että se saa työnsä tehtyä, ja tutki, mitä parhaat halvat kannettavat tietokoneet voivat tarjota, ennen kuin lähdet tälle tielle.

Mutta 400 dollarin netbookini vuodelta 2010 on lopulta se, mikä sai minut läpi koko perustutkinto-tutkinnon, ja melkein itkin, kun se lopulta lakkasi minusta useiden vuosien rehellisen työn jälkeen, joten älä tunne, että sinun on mentävä isosti. hankkiaksesi loistavan kannettavan kouluun.

• Anonyymi

Windows vuotaa! Windows on vaara! Poliisin on myös mahdollista kytkeä laitteen mikrofoni tai kamera päälle etäältä. Vuosien 2018 - 2022 aikana vakoiluohjelmaa on käytetty kymmenessä vakavien rikosten ja kansallisen turvallisuuden tutkinnassa oikeuden luvalla.

• Anonyymi

Kannataa karttaa Windowskoneita, ellei niihin asennna sitten Linuxia mm. Ubuntua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windows vuotaa! Windows on vaara! Poliisin on myös mahdollista kytkeä laitteen mikrofoni tai kamera päälle etäältä. Vuosien 2018 - 2022 aikana vakoiluohjelmaa on käytetty kymmenessä vakavien rikosten ja kansallisen turvallisuuden tutkinnassa oikeuden luvalla.

Piiiitkällä kokemuksella voin asian varmentaa. Älä osta Windowsia, jos haluat jotain vastinetta tietoturvalle ja rahoillesi......

• Anonyymi

Google Translatorilla tulee kökkö suomea:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6514
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3890
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3305
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1043
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe