Hei, oonn lukiossa missä en ole kohdannut yhtään samanlaista ihmistä tai löytänyt minkäänlaisia kavereita. Eka vuosi meni aika huonosti ja nyt mulle tuntemattomat ihmiset on alkanut ilman syytä nauraa ja haukkua päin naamaa yms.
Onko teillä kokemuksia lukion vaihtamisesta? Ahdistaa vitusti mennä kouluun ja tiedän et mun kaupungista löytyis toinenkin kiva lukio. Ootteko esim. Saanut kavereita koulua vaihtaessa? Jäikö vanhaa koulua ikävä?
Lukion vaihtaminen
2
320
Vastaukset
:( ei oo kokemusta valitan. Mutta musta vähän tuntuu etta alan kokemaan kiusaamista taas vaihteek vähän itekkin taas enemmän. Mutta tuuri peliähän toi vaan sattuu puhtaasti olemaan.
Hei,
Ikävä kuulla, että ensimmäinen lukiovuosi meni huonosti.
Kannattaa jutella lukion vaihtamisesta ja haukkumisesta jonkun työntekijän kanssa. (Esimerkiksi ryhmänohjaajan tai oppilaanohjaajan kanssa). He osaavat neuvoa, miten tässä tilanteessa kannattaisi toimia ja mikä ratkaisu olisi sinulle paras mahdollinen.
Onnea asian selvittämiseen ja hyvää syksyä!
Terveisin
Saara, Jyväskylän Nettisaapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045