Tunteiden ilmaisusta

Anonyymi

Olen ollut jo jonkin aikaa suhteessa aivan ihanan naisen kanssa, joka kohtelee mua hyvin mutta ei juuri ilmaise tunteitaan tai esim. ikävää. Itse olen tunteellinen, kaipaan paljon ja tykkään, kehun myös mielelläni toista ja olen tottunut vastaavaan edellisissä suhteissani.

Kaipaisin ja oikeastaan myös tarvitsisin näitä huomion osoituksia myös itselleni. Tuntuu vain tosi hölmöltä toivoa toiselta, jos se ei ole hänelle luontaista, oletan, ettei ole kun olen sanonut kyllä, että mulle tunteiden sanoittaminen on tärkeää. Olisi kiva myös kuulla joskus, että olen nätti, kivasti pukeutunut tms tai että musta välitetään, ihan siis arkisia juttuja, ei mitään hehkutusta…

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ymmärrän että tuollainen harmittaa jos ei tiedä miltä toisesta tuntuu..tulee tunne että välittääkö toinen oikeasti jos ei ilmaise tunteitaan.. Oletko yrittänyt keskustella asiasta?

      • Anonyymi

        Joo olen yrittänyt mutta tuntuu, että tässä on enemmänkin kulttuuriero, eli se ei ole vain hänelle niin ominaista. Itse olen ns. romantikko, jolle kaikenlaiset huomionosoitukset ovat tosi tärkeitä. Joten en sitten tiedä. Herkästi tosiaan tulee olo, ettei toinen välitä tai ole ihastunut.


    • Ikävää. Ymmärrän luullakseni fiiliksiäsi, sillä itsekin olen kovin tunteikas ja tykkään sanoittaa tunteitani toiselle ja myös halata ja helliä. Jos kumppanille nuo asiat on vaikeita, sitä tuntee äkkiä olevan yksin. Tyhjiössä missä jää vaille jatkuvasti.

      Jos et vielä ole jutellut kumppanisi kanssa, niin kokeile auttasko.

      Oon kyllä huomannut, että kelle tuollanen ei ole tyypillistä, niin ei hän kauaa muista kun taas unohtuu...

    • Anonyymi

      Seurusteletko jonkun poikatytön kanssa jonka mielestä on "coolia" olla puhumatta tunteista tai juuri muustakaan?

      • Anonyymi

        Kyllä ne taitaa femmet olla enemmän niitä jotka eivät puhu tai näytä tunteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne taitaa femmet olla enemmän niitä jotka eivät puhu tai näytä tunteitaan.

        Oho. Ei pidä täällä ainakaan paikkansa. ”Poikamaiset enemmän sitä, femmet tätä” huhuh eikö tuo ole vähän turn off ylipäätään yleistää 😊 T: tunteella elävä tunteiden sanoittaja (femme)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Ei pidä täällä ainakaan paikkansa. ”Poikamaiset enemmän sitä, femmet tätä” huhuh eikö tuo ole vähän turn off ylipäätään yleistää 😊 T: tunteella elävä tunteiden sanoittaja (femme)

        Toivottavasti näitä tunteellisia naisia on jossain tinderissäkin. Vedän puoleeni ylijärkeviä, aseksuaaleja, ei romanttisia tms.😏


    • Meitä on moneksi. Hän kuitenkin kohtelee sua kertomasi mukaan hyvin ja on ihana. Onko hänelle ehkä luontaisempaa osoittaa tunteensa teoin kuin sanoin, vai kuinka on tekojen puolella, saatko suukkoja 💋💋 haleja, kukkia 🌹 tms?
      Ymmärrän (tai luulen ymmärtäväni, kuten Palstanvaltaajakin tuolla alla 😄) kyllä fiiliksesi, kun kehuvat, kaipaavat ja tunteista kertovat sanat arjesta ja pyhästä paljolti puuttuvat. Onkos hän muutoinkin semmosta hiljasta sorttia vai sujuuko keskustelu muuten?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe