Istuminen Ferrarissa.

Anonyymi

Puppe luki uutiskynnyksen ylittäneen julkaisun, Pippelinen on istunut Ferrarissa.

Pippelisen pippeli lyheni varmaankin takaisin normaalimittoihin, kun hänellä vain kyrvänjatkeena osamaksuavomeba jonka voi lunastaa omaksi vähentäen jäljellä olevasta kauppahinnasta kaikki osamaksunsa, jotka on sisältänyt korkoa, pissapojan täydennystä ja jopa pyyhkijän sulat tarvittaessa imurointien ohessa.

Puppelle ei kaksipaikkaiset ole soveliaita, koska on kaksi tyttöystävää.
Kalliita on myös kesäkauden kilometrit 800.000 euron vauhdikkaalla suomessa jossa nopeusrajoitukset hieman häiritsee, kuten Rytsölää Manskulla aikoinaan.
Puppella tosin ei ole ajoneuvorahastossa myöskään katetta pankkikortilla.

Pippeliseltä unohtui laittaa passinsa ferrarin kojetaululle valokuvausta varten, kuten asettelee muiden haaveilemiensa ajoneuvon kojetaululle ja penkkien päälle.

Muistan nähneeni jopa vasenrattisen johon Pippelinen oli kojetaululle laittanut sinitarrallaa thaimaahelyjä, sekä penkin värejä vaihtavan mersun.

Autokauppiaat kutsuu Pippelisen kaltaisia renkaanpotkijoiksi ja rakkaat Kympiksi.

Pippelinen taisi purkaa päänsä paineet katkomalla puntillisen tulitikkuja, koska ei suunnannut matkaansa Hua Hiniin.

14

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puppe-Senssu-Pasanen ilmeisesti löytänyt toisen naisen maailmassa joka hymyilee hänelle. Se ei välttämättä tarkoita palavaa eikä ikuista rakkautta, vaan saattaa johtua vain huonoista hampaistasi tai on ollut sellaista epäuskoista hymyä, kun olet letkauttanut taas jotakin jota ei usko hullu erkkikään, vaikka erkki uskoo paljon.

      • Anonyymi

        Signatuuri unohtui vahingossa, en hoksannut.

        T Laiffi-Totuuspelle-Anoidiootti-2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Signatuuri unohtui vahingossa, en hoksannut.

        T Laiffi-Totuuspelle-Anoidiootti-2010

        Voimia myös Sannalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia myös Sannalle.

        Ja ystävälleen T potatolleen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ferrariin kannattaa aina istua kun saa tilaisuuden! Hinnasta riippumatta.

      On ne vaan NIIN sexikkäitä ja kauniita....

      Mutta omistaisinko? En.
      Ovat kuin Italialaiset kauniit naiset - kiva ottaa pitkä viikonloppu ja ajaa kovaa mutta ei omistaa :-) Too high maintenance.

      • Olen täsmälleen samaa mieltä. https://imgbb.com/9b1Lxkk Hirvittäisi ajatus siitä että jokainen kilometri varsinkin uudessa vehkeessä vähentää sen arvoa useilla euroilla.

        En nyt muista sitä kaavaa, mutta superauton hinta putoaa merkittävästi ekan kerran kun 2000 ajokilometriä menee rikki.

        Jos kolaroit Ferrarin, voi olla että Ferrari kieltäytyy myymästä sinulle uutta. Imago kärsii.
        Varmaa on tuossakin vehkeessä se, että viikon päästä hintalapusta on lähtenyt 60-70 tuhatta euroa pois.

        Mutta sehän on varallisuuskysymys. Minulla ei olisi varaa tuohon, eikä halua, mutta jos minulla olisi kymmeniä miljoonia rahaa, voisi olla että se halukin löytyisi.


      • 20-10 kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä. https://imgbb.com/9b1Lxkk Hirvittäisi ajatus siitä että jokainen kilometri varsinkin uudessa vehkeessä vähentää sen arvoa useilla euroilla.

        En nyt muista sitä kaavaa, mutta superauton hinta putoaa merkittävästi ekan kerran kun 2000 ajokilometriä menee rikki.

        Jos kolaroit Ferrarin, voi olla että Ferrari kieltäytyy myymästä sinulle uutta. Imago kärsii.
        Varmaa on tuossakin vehkeessä se, että viikon päästä hintalapusta on lähtenyt 60-70 tuhatta euroa pois.

        Mutta sehän on varallisuuskysymys. Minulla ei olisi varaa tuohon, eikä halua, mutta jos minulla olisi kymmeniä miljoonia rahaa, voisi olla että se halukin löytyisi.

        Poistin auton kuvan, kun en ole kysynyt lupaa sen julkaisuun auton omistajalta.

        Joku stadilainen Pasasen sukulainen lähtisi paikan tunnistettuaan vielä etsimään sitä ja naarmuttaa yöllä katkerana kuin sitruunaa silmissä ja pakenee paikalta Lada 1200 S autolla, jonka jälkeen autot eivät ole enää kehittyneet laisinkaan Pasasen mukaan.


    • Anonyymi

      Lempäälässä voi tutustua Ferrareihin. Ex ratamies, Luxury Collectionin johtaja Esa Schroderus, myy niitä.

      Esan tie aitoihin Ferrareihin alkoi Corvetten koriin ja alustaan tehdystä feikistä jolla ajoi rataa.
      Ferrari ei tykännyt siitä ja uhkaili oikeustoimilla. Tekivät sitä maailman laajuisesti ja panivat tehokkaasti feikit pois markkinoilta.
      Esa sanoi :"Myykää minulle joku halpa aito, vaikka kolaroituna, niin rakennan siitä uuden aidon Ferrarin radalle."
      Näin tapahtui ja loppu on historiaa!

      • Anonyymi

        Nyt taisi joku kirjoittaa sellaista asiaa mitä kaikki eivät tiedäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi joku kirjoittaa sellaista asiaa mitä kaikki eivät tiedäkään.

        Pitäisikö kaikkien tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö kaikkien tietää?

        Enoni Aulikki Corhonen voitti 1963 Imatran ajojen aikaan bingossa kinkun. Tarina on tosi ja tämä on tietoa jota kaikki ei tiennyt. Kysehän tällä matkailupalstalla on tietokilpailusta ja varsinkin siitä että jos ei tiedä, niin voi kuitenkin väittää tiukasti. Tiesittekö että pankkikortteja ei ole olemassa ja että söin kaalikääryleen thaimaassa joka ei ollut kaalikääryle? Heitin roskiin koska en tykkää kaalikääryleistä.

        By NumBaII, HHN 61v


    • Anonyymi

      Kumpi parempi, rollaatorin vai ferrarin penkki sinun perstuntumalla?

      • Anonyymi

        Rollaattori on parempi, koska ferrarissa istutaan liian alhaalla ja ylös en pääse ilman auttajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe