Voisiko äidit ja iskät vähän pitää silmällä noita rakkaita kullanmurujaan ja sitä mihin aikaan he revittelevät mopoillaan keskellä rivitaloaluetta ja omakotitaloaluetta? Varsinkin kaukalon vieressä kentällä ja poluilla ihan armoton röpötys käy joka ilta, ei ole kovin hauskaa kun esimerkiksi vauva heräilee mopon huudattamiseen ikkunan vieressä :( Luulis, että täällä maalla sais rauhassa olla ja asua mutta harmittaa tuo jatkuva melusaaste iltaisin. Olisko paljon pyydetty jos ei reviteltäisi niillä laitteilla enää iltaisin keskellä asutusalueita? Kiitos.. :) <3
Kakarat rällää mopoilla Jurvalassa
Anonyymi
3
2194
Vastaukset
- Anonyymi
useinmiten tälläisten mopopoikien vanhemmat ovat alkoholisteja jotka ei osaa pitää itsestäkään huolta
- Anonyymi
Kersat tarvii lisää ääntä kun eivät meinaa muuten saada kuuluviin.
- Anonyymi
Kukahan ottais siitä vastuun, että puhuis kersoille järkeä päähän? Eikö meteliä tule silloin, kun asiat on huonosti? Mikä syy kersoilla aiheuttaa meteliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314507
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233092Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132574- 462151
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471649- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201466- 281460
- 951211