Sain kirjeen haltuuni jossa pyydettiin soittamaan poliisille tiettyyn päivään mennessä,kirjeen sain 2 pv tuon päivämäärän mentyä.Usein oon yrittäny soittaa muttei kukaan vastaa.En tiedä mistä edes syytetään.Mitä teen?
Etsintäkuulutettu?
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjeessä oli syy:Rikoksesta epäiltynä.!?
- Anonyymi
Odottele. Kyseessä on ilmeisesti kuulustelu, joka voidaan hoitaa puhelimitse. Esitutkintalain mukaan kuulusteltavalle on ilmoitettava hänen asemansa, kuten nyt on tehty. Epäilty rikos voidaan kertoa vasta kuulusteltaessa. Normaali ihminen kyllä tietää, mistä on kysymys. Rosvot tekevät rikoksia liukuhihnalta, mutta heille poliisi tuskin kirjeitä lähettelee.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.Mitään en mielestäni ole tehny,olen tosin voinu jäädä kiinni ku oon nostanu sosiaaliturvaa ja samalla myös palkkaa MUTTA tuskin siihen poliisi puuttuu.Entä jos nyt lähtisin ulkomaille?Voidaanko minut pysäyttää tuosta syystä passintarkastuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329