Sain kirjeen haltuuni jossa pyydettiin soittamaan poliisille tiettyyn päivään mennessä,kirjeen sain 2 pv tuon päivämäärän mentyä.Usein oon yrittäny soittaa muttei kukaan vastaa.En tiedä mistä edes syytetään.Mitä teen?
Etsintäkuulutettu?
3
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjeessä oli syy:Rikoksesta epäiltynä.!?
- Anonyymi
Odottele. Kyseessä on ilmeisesti kuulustelu, joka voidaan hoitaa puhelimitse. Esitutkintalain mukaan kuulusteltavalle on ilmoitettava hänen asemansa, kuten nyt on tehty. Epäilty rikos voidaan kertoa vasta kuulusteltaessa. Normaali ihminen kyllä tietää, mistä on kysymys. Rosvot tekevät rikoksia liukuhihnalta, mutta heille poliisi tuskin kirjeitä lähettelee.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.Mitään en mielestäni ole tehny,olen tosin voinu jäädä kiinni ku oon nostanu sosiaaliturvaa ja samalla myös palkkaa MUTTA tuskin siihen poliisi puuttuu.Entä jos nyt lähtisin ulkomaille?Voidaanko minut pysäyttää tuosta syystä passintarkastuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317806
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455360- 594832
- 763527
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1441714- 381672