En voi käsittää, miksi aina MINULLE elämään tupsahtaa näitä en-tiie-kuka-olen-haluan naisen-mut joskus haluan-kuiten-ehkä-miehenkin —- versioita!!?? Aina jotain draamaa.. ja en-tiie juttuja! Miten voikin niin hemmetin vaikeata olla tavata/tutustua naisiin jotka sattuu tykkäämään vain naisista eikä tarttisi joka toinen päivä miettiä, haluanko sittenkin jotain penistä ja miestä tähän hommaan?? Öhhh, on se vaikeata. Miten niinkuin muilla? Ilmeisesti vain mulle takertuu nämä ns. vaikeimmat tapaukset… Sitten vielä ihastuu jne.. kun sitä siimaa kuiten annetaan. Eikä niin vähäkään.
Miksi aina joku hetero tai bi?
33
871
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos itse vain kieltäydyt biidraamasta ja etsit lesboseuraa itsellesi? Valinta sekin.
- Anonyymi
Lesbot ovat niin kiukkuisia ja ehdottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbot ovat niin kiukkuisia ja ehdottomia.
On niitä muunkinlaisia onneksi.
- Anonyymi
En tiie, siinä kohtaa jos joku puhuu noin ni juokse ja lujaa! Olipa lesbo tai vaikka berliinin munkki, hillo tuskin tuo lisäarvoa.
- Anonyymi
Sitä samaa olen miettinyt itsekin. Miten ihmeessä se on niin vaikeeta löytää ketään järkevää.
- Anonyymi
No, bi- ja heteronaisia on enemmän ylipäätään.
On aikamoinen tuuri jos sattuu hyvä ja oikea tyyppi kohdalle.
- Anonyymi
Itse oon seurustellut myös bi naisten kanssa, eivätkä he mitään pähkäilleet haluavatko olla mun kanssa vai jonkun miehen.. Itse oon nyt vihdoin tullut tulokseen että deittailen vain lesbonaisia, koska bisset (anteeks nyt vaan) on paljon sängyssä huonompia, eikä kemia ole samaa..
- Anonyymi
et voi tietää mitä naiset pohtivat päässään. Vai luuletko että kaikista ajatuksista avaudutaan parisuhteessa? Saattaapa hyvinkin "preferoida ki*keliä sängyssä" puheista huolimatta ja mä taas en halua tuhlata aikaani ko. naisiin.😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et voi tietää mitä naiset pohtivat päässään. Vai luuletko että kaikista ajatuksista avaudutaan parisuhteessa? Saattaapa hyvinkin "preferoida ki*keliä sängyssä" puheista huolimatta ja mä taas en halua tuhlata aikaani ko. naisiin.😏
No ainakin on kummalista jos kehtaa puolisolle jahkailla omia haluja. Useimmat bisse naiset haluavat naisen sänkyyn mutta miehen avioon. Oman kokemuksen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on kummalista jos kehtaa puolisolle jahkailla omia haluja. Useimmat bisse naiset haluavat naisen sänkyyn mutta miehen avioon. Oman kokemuksen mukaan.
Entäs jos ei halua naista, eikä miestä sänkyyn? Jos haluaakin ihmisen, yhden ainoan. Onpa sillä jalkovälissä mitä vaan. Ootko koskaan miettinyt tollasta vaihtoehtoa? Tunkkanen ajatus sulla, kapee katsanta ja voimakkaasti tuntuu jokin hiertelevän toffelissa. Auttaakohan jos koitan tyhjentää kiviä sieltä?
Vois helpottaa oloas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on kummalista jos kehtaa puolisolle jahkailla omia haluja. Useimmat bisse naiset haluavat naisen sänkyyn mutta miehen avioon. Oman kokemuksen mukaan.
Noudatan ohjetta: älä sitoudu bissseihin.
T. Lesbo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ei halua naista, eikä miestä sänkyyn? Jos haluaakin ihmisen, yhden ainoan. Onpa sillä jalkovälissä mitä vaan. Ootko koskaan miettinyt tollasta vaihtoehtoa? Tunkkanen ajatus sulla, kapee katsanta ja voimakkaasti tuntuu jokin hiertelevän toffelissa. Auttaakohan jos koitan tyhjentää kiviä sieltä?
Vois helpottaa oloas.Ihmeellinen negatiivinen haastaja olet. Lue uudestaan mitä kirjoitin, jos osaat lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on kummalista jos kehtaa puolisolle jahkailla omia haluja. Useimmat bisse naiset haluavat naisen sänkyyn mutta miehen avioon. Oman kokemuksen mukaan.
Kuulostaa todella huonolta diililtä lesbon kannalta.
😏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellinen negatiivinen haastaja olet. Lue uudestaan mitä kirjoitin, jos osaat lukea
Miten mä oon negatiivinen?
Sinähän se selvästikään et osaa ilmasta toiselle mikä sulle on ehdottomia kriteereitä kumppanissa. Yleensä nuo asiat on tiedossa siinä kohtaa jo, kun aletaan parisuhteesta puhua. Ettei pitäs enää yllätyksiä niissä mieltymyksissä tulla.
- Anonyymi
Täällä on aina niin ilkeitä kommentteja ja mustavalkoisia ihmisiä.
- Anonyymi
Ennen tämä oli hyvä paikka, pitkiä asiallisia keskusteluja. Enää se ei onnistu, on yritetty useita kertoja monen hengen voimin.
- Anonyymi
Mikä on mustavalkoista mielestäsi? Että lesbot jakavat omia kokemuksiaan jotka sattuvat olemaan huonojakin, bisareiden deittailusta? Palsta on anonyymi ja lesboille suunnattu. Jos et halua lukea, älä lue. Tekee hyvää bisareillekin yrittää katsoa asiaa lesbojen näkökulmasta vaihteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on mustavalkoista mielestäsi? Että lesbot jakavat omia kokemuksiaan jotka sattuvat olemaan huonojakin, bisareiden deittailusta? Palsta on anonyymi ja lesboille suunnattu. Jos et halua lukea, älä lue. Tekee hyvää bisareillekin yrittää katsoa asiaa lesbojen näkökulmasta vaihteeksi.
Suolaisempaa kuin merisuola ja sitten ihmetellään miksei kiinnosta. Hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suolaisempaa kuin merisuola ja sitten ihmetellään miksei kiinnosta. Hyh
Käytä ennemmin sormisuolaa, on terveellisempääkin.
Kettuilua ja ihan suoranaista vettuiluakin täällä on kyllä välillä ollu aika reippaasti.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kettuilua ja ihan suoranaista vettuiluakin täällä on kyllä välillä ollu aika reippaasti.
On tietysti, niin kuin monella muullakin keskustelupalstalla.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kettuilua ja ihan suoranaista vettuiluakin täällä on kyllä välillä ollu aika reippaasti.
Sitä nyt tuntuu olevan kaikilla palstoilla, ei pelkästään lesbo ja luontoaiheisilla noita kettuja näy.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä nyt tuntuu olevan kaikilla palstoilla, ei pelkästään lesbo ja luontoaiheisilla noita kettuja näy.
No en mä tuossa väittänytkään, jotta tämä ainoa kettuilupaikka olis. Esim. tuolla ikäryhmissä näyttäs olevan aikamoinen meno 😑
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No en mä tuossa väittänytkään, jotta tämä ainoa kettuilupaikka olis. Esim. tuolla ikäryhmissä näyttäs olevan aikamoinen meno 😑
Näinpä. Yleistäen vois sanoo, että tunnelma sama kun päiväkodin hiekkalaatikolla. Käännä selkäs niin kuinka ollakaan, hieno hiekkakakkus on rikottu. Mitäpä näistä, parempi kunnei kiinnitä mitään huomioo sen enemmin, pääsee helpommalla.
- Anonyymi
Saman olen laittanut merkille 🤔😔
Netissä tuntuis ilkeily olevan helppoa ja joillekin paskan purkupaikka. Toivottavasti eivät irl ole yhtä epämukavia.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Netissä tuntuis ilkeily olevan helppoa ja joillekin paskan purkupaikka. Toivottavasti eivät irl ole yhtä epämukavia.
Tuota mä olen joskus hetkittäin pohdiskellut, että kuinkahan nämä kettuilujat livessä, ovatko he oikiassa elämässä toisia kohtaan samantapaisia kuin täällä.
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tuota mä olen joskus hetkittäin pohdiskellut, että kuinkahan nämä kettuilujat livessä, ovatko he oikiassa elämässä toisia kohtaan samantapaisia kuin täällä.
Voi olla, ettei ole kovin hyvä vastaanotto irl ilkeänä. Raskaita ihmisiä ei monikaan lähelleen halua suutaan soittamaan.
- Anonyymi
Jotenkin on vaikeaa kuvitella, että joku symppis ja muutenkin elämässään kivasti suoriutuva persoona läyhäis nettipalstoilla kaikille. Ehkäpä täällä on jotkut nähneet tilaisuutensa kostaa kokemansa kiusaamisen ja epäoikeudenmukasuuden, sokkona kelle vaan.
- Anonyymi
Osalla räyhääjistä tuskin on edes noin harkittu linja. Vaikuttaa siltä että lääkkeet on ottamatta. Itse ajattelin pitää reilun tauon palstalta. Samat jutut pyörii liikaa...
Välillä, kun lukee näitä vihamielisiä kommentteja, niin ei voi ajatella, kun huh huh ja vielä kerran huh huh 🙄 Omat pettymykset puretaan täällä palstalla, ikäänkuin se mitään auttaisi tai veisi eteenpäin elämässä muiden mollaaminen.
- Anonyymi
Tämäpä! Jos nämä henkilöt ovat samanlaisia irl elämässä niin on aika varmaa että ei hirveän moni halua tutustua tämänkaltaisiin ihmisiin. On okei välillä olla huonoja päiviä, mutta se ei anna syytä olla ilkeä ja katkera.
Onneksi täälläkin on hyviä ihmisiä vaikka löytyykin näitä räyhääjiä :)
- Anonyymi
Taitaapa olla suurin osa näistä täällä huutelijoista live-elämässä näitä hiljasempia, tuskin saa suutaan laisinkaan auki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664