Kehitysvammaisten puolella ei ADHD tietoa

ADHD:n kehittymiseen voivat geneettisten seikkojen lisäksi vaikuttaa raskauteen ja synnytykseen liittyvät tekijät, synnynnäiset rakenteelliset ominaisuudet sekä erilaiset psykososiaaliset seikat, kuten äidin synnytyksen jälkeinen masennus sekä vanhempien autoritäärinen ja etäinen kasvatustyyli. Jos kehitysvammma puolella ohjaajat ovat vain opiskellut Kehitysvamma alaa eikä niille voida kertoa vaikeasta ADHD jutusta jonka suhteen on todettu Narsisti persoonallisuus jutut josta syystä minun kaltaiset kaksois diagnoosi ihmisenä eivät saa mielenterveys puolen hoitoa. Kirjoitin kehitysvammmaisten ryhmässä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja vaikea ADHD ja lapsena todettu koko testi Heikkolahja tasolla niiden kohdalla täytyy voida yhdistää Kehitysvamma ja mielenterveys palvelut samaan pakettiin eikä pompottella joka tekee monen diagnoosin saaneena Kehitysvammaisten puolella käytös häiriöt. Ne joilla on Adhd vahvin oireinen tai Asperger tai Tourette niiden kohdalla Kehitysvamma puolella ohjaajien täytyy ymmärtää että ei tepsi sama työ ote kun niillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ainoastaan. Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niistä kukaan ei osaa kirjoittaa pitkiä viestejä. Joka saa minut vaikean ADHD takia uhkaa että myrkytän. Jos lievän älyllisen kehitysvamma saaneena tiedän että toinen kehitysvamman saanut voi kuolla jos sen kokis pulloon laitan puolet rotanmyrkkyä uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma väitti silloin joudun vankilaan muka älyllisen kehitysvamman koska olen tietoinen että se voi kuolla. Ne joilla on Lievä älyllisen kehitysvamman saaneena en ymmärrä miksi muut älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa Kehitysvamma sanaa miksi itse olen aina ollut kiinnostus lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja jotka on kirjoitettu ainoatakaan Kehitysvamma alan opiskelijoille. Ja huomaan älyllisen kehitysvamman saaneena kaikilla muilla on mennyt eduvalvonta läpi mutta minun kohdallani ei mennyt ja kun tilasin psykologi paperit ohjaajat sanoo että syynä on Heikkolahjaisuus taso kun kokonais kielellinen älykkyys taso kohta on minulla mennyt lähellä 80äö

0

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        100
        2886
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        104
        2440
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        91
        2220
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        18
        2029
      5. 171
        1852
      6. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        42
        1846
      7. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        45
        1797
      8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1746
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        133
        1539
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1314
      Aihe