Kuka, mikä ja millainen on H Y V Ä NAINEN

Pirre*

,nostin kissan (*kenenkään ei kannata sanoa mirrin*) pöydälle tasapuolisuuden nimissä, tuolla toisessa ketjussahan kysellään hyvän miehen perään...

..ja mielipiteitä ja kommentteja toivoisin sukupuoleen-, ikään- ja elämänkatsomukselliseen vakaumukseen katsomatta eli mahdollisimman laajasti ja monipuolisesti voisi ehkä tätäkin aihetta käsitellä..

Voiko sitä yleensäkään määritellä muuten kuin yksilön- ja/tai yleisten vallalla olevien arvojen mukaan..?

113

5378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

Tappelus tästä tulee joka tapauksessa, mutta yritetään.
      Hyvä nainen on itsestään huolta pitävä. Hän tekee asioita itsensäkin vuoksi.
      Hyvä nainen ei kitise joka tilanteessa, vaan ongelmatilanteessa yrittää itse ratkaista ongelmaa ja soittaa vasta sitten työmaalle ukolle, kun se tilanne ei USEISTA yrityksistä huolimatta selkiä.
      Hyvä nainen osaa huolehtia perheestään ja ehdottomasti kokata ja LEIPOA.
      Sen verran ajattelin tuolta yhdestä avauksesta olikohan sen "Sinkku55" jutuista, että hyvä nainen vois välillä yllättää miehensä jotenkin kivalla tavalla.
      (Hitto mitä pehmosoopaa te saatte mut kirjoittamaan..yäääks!)

• maron

Olenkos minä sitten se HUONO nainen kun en osaa leipoa - tai siis osaan kyllä mutta ei kiinnosta. Kuka sitä jaksaa pullapitkos vääntää, kun kaupasta saa valmiina vaikka mitä - ja missä pirskatin välissä ehtisinkään leipoa, ja minä söisin kuitenkin itseni satakiloiseksi - siinä oli syy miksi lopetin leipomisen - enhän minäkään voi vastustaa tuoreen pullan tuoksua:)))))
        Mutta vessanpöntön osaan asentaa, ja tehdä sen hemmetin linnunpöntön:))

• sinkku55

Ei ollut pehmosoopaa.....puhut asiaa...
        Tommonen minäkin ennen olin,kun lapset oli pieniä,mut ei tarvii kun on yksin kotona.

• yksi nainen

eipä ollut sinulla kummoset vaateet:))))

• Jermu
        maron kirjoitti:

Olenkos minä sitten se HUONO nainen kun en osaa leipoa - tai siis osaan kyllä mutta ei kiinnosta. Kuka sitä jaksaa pullapitkos vääntää, kun kaupasta saa valmiina vaikka mitä - ja missä pirskatin välissä ehtisinkään leipoa, ja minä söisin kuitenkin itseni satakiloiseksi - siinä oli syy miksi lopetin leipomisen - enhän minäkään voi vastustaa tuoreen pullan tuoksua:)))))
        Mutta vessanpöntön osaan asentaa, ja tehdä sen hemmetin linnunpöntön:))

Kirjoitit, että osaat leipoa. Minäpä kirjoitin, että hyvän naisen pitää tehdä asioita itsensäkin vuoksi.(Sinä päätit lopettaa leipomisen, koska se vois vaikka lihoittaa yms.) Selkiyttiköhän tämä tulee tappelusta yhtään???

• Jermu
        sinkku55 kirjoitti:

Ei ollut pehmosoopaa.....puhut asiaa...
        Tommonen minäkin ennen olin,kun lapset oli pieniä,mut ei tarvii kun on yksin kotona.

Eihän sitä tiedä, vaikka tarviit kohta moisia taitoja kahta tuimemmissa taisteluissa. Kohta sun tarttee lähtee katsastaan niitä reiluja ja kunnollisia miehiä tuonne kevät-kesä tapahtumiin.

• Jermu
        yksi nainen kirjoitti:

eipä ollut sinulla kummoset vaateet:))))

Äläs ala heti miestä pilkkaamaan. Ihan reilusti ne listalle laitoin. Noihinkaan ei moni pysty nykypäivänä kuules !!! Julmistuu ihan tässä..Kjäh!

• sinkku55
        Jermu kirjoitti:

Eihän sitä tiedä, vaikka tarviit kohta moisia taitoja kahta tuimemmissa taisteluissa. Kohta sun tarttee lähtee katsastaan niitä reiluja ja kunnollisia miehiä tuonne kevät-kesä tapahtumiin.

Mut sitä on tullut jo niin mukavuuden haluiseksi,että enää ei tarvii mitään noita hommia tehdä,paitsi miestä vain jota vois helliä ja rakastaa.
        Minä kun en miestä tarvii sen takia että pitäs mulle jotain töitä tehdä,kun pystyn itse kaikki tekemään,paitsi yhtä....se olkoon sanomatta....muuten sanot että taas se puhuu pehmosia.

• maron
        Jermu kirjoitti:

Kirjoitit, että osaat leipoa. Minäpä kirjoitin, että hyvän naisen pitää tehdä asioita itsensäkin vuoksi.(Sinä päätit lopettaa leipomisen, koska se vois vaikka lihoittaa yms.) Selkiyttiköhän tämä tulee tappelusta yhtään???

nainen on jotakin muuta kuin sellainen, jolla ei ole intoa leipoa. Mutta enhän minä noista elämän varjopuolen kulkijoista mitään tiedä.
        Täällä paistaa aurinko ja taidanpa syödä tuosta yhden iiiiihanan oikein kermaisen omin käsin kaupasta ostetun kermamunkin....nami nami.....
        Käykös katteeks???

• Jermu
        maron kirjoitti:

nainen on jotakin muuta kuin sellainen, jolla ei ole intoa leipoa. Mutta enhän minä noista elämän varjopuolen kulkijoista mitään tiedä.
        Täällä paistaa aurinko ja taidanpa syödä tuosta yhden iiiiihanan oikein kermaisen omin käsin kaupasta ostetun kermamunkin....nami nami.....
        Käykös katteeks???

Kuinkas sattui, minulla on jääkaapissa niitä kaksi. Jes, olin edellä aikaani. Olen paras, olen paras..
        Hitsit, oli vielä linja auki..viheltelee....

• maron
        Jermu kirjoitti:

Kuinkas sattui, minulla on jääkaapissa niitä kaksi. Jes, olin edellä aikaani. Olen paras, olen paras..
        Hitsit, oli vielä linja auki..viheltelee....

kysyä herra Jermun painoa???? Onko vatsa tiellä kirjoittaessa, ja kaksoisleuka hipoo napaa????
        Vieläkö normaali tuoli riittää vai pitääkö olla erikoisteräksestä valmistettu erikoisleveä malli???? Ota nyt edes noi munkinmurut suupielistäsi pois saat pian ulos mennessäsi pululauman kimppuusi:)) Mutta olethan sinä tietenkin nokkimiseen tottunut, että silleen....

• eeroliini

Ehdinkin jo vastata mutta juuri tällainen ihannenainen minulla oli moukantuuri tavata jo kauan sitten

• Jermu
        maron kirjoitti:

kysyä herra Jermun painoa???? Onko vatsa tiellä kirjoittaessa, ja kaksoisleuka hipoo napaa????
        Vieläkö normaali tuoli riittää vai pitääkö olla erikoisteräksestä valmistettu erikoisleveä malli???? Ota nyt edes noi munkinmurut suupielistäsi pois saat pian ulos mennessäsi pululauman kimppuusi:)) Mutta olethan sinä tietenkin nokkimiseen tottunut, että silleen....

76 kg, eli hyttyssarjaa. 180 pituus eli ihan lyhyt riuku vielä kaiken lisäksi.
        Nokkijoille on tarjolla vismuttia, koska lyijyhaulit on nykyään kielletty.

• maron
        Jermu kirjoitti:

76 kg, eli hyttyssarjaa. 180 pituus eli ihan lyhyt riuku vielä kaiken lisäksi.
        Nokkijoille on tarjolla vismuttia, koska lyijyhaulit on nykyään kielletty.

läpisonturi - eli mitkään kalorit eivät ehdi tarttua sinuun kiinni:))) Olet
        liukas kaveri hihihhiihi........

• Juniperus

Kuulosti vaimolle tarkoitetulta ohjeistukselta.

• Jermu
        Juniperus kirjoitti:

kun se välillä marmattaa, että taasko sinä siellä palstoilla koluat...joo, joo mä vielä tän yhden viestin laitan..
        Sitäpaitsi, meitsihän laittoi tuonne, että tappelus tästä kuitenkin tulee..Kjäh!

• eeroliini
        Juniperus kirjoitti:

On kirjoittanutkin tänne jotain silloin tällöin,ei tarvitse ohjeita,hän on aina ollut itsenäinen luonne ja minä kotona tossukka,komentelin aikoinaan viran vuoksi 35 vuotta joten ei ole tarvinnut kotona uhoilla

• TR.maalariN

Ja hymisen tyytyväisyyttäni, koska selvästi olemukseni ja taitoni täyttäisivät jerkun unelmanaisen standardit.

Luulen, että suurin osa ...meistä naisista ne täyttäisi.

Ongelma ihmissuhteissa ei lienekään siinä että meissä olisi jotain liian vähän, vaan siinä, että meissä naisissa on lisäksi vielä NIIN paljon ...kaikkea muuta:))

• Jermu
        TR.maalariN kirjoitti:

Ja hymisen tyytyväisyyttäni, koska selvästi olemukseni ja taitoni täyttäisivät jerkun unelmanaisen standardit.

Luulen, että suurin osa ...meistä naisista ne täyttäisi.

Ongelma ihmissuhteissa ei lienekään siinä että meissä olisi jotain liian vähän, vaan siinä, että meissä naisissa on lisäksi vielä NIIN paljon ...kaikkea muuta:))

Sitä löytyy helposti liikaa. Muuten naiset on kyllä ihan ok keksintö.

• 50++

Moi Pirre. Olen sairaslomalla selän takia,kolmas leikkaus on tulossa. Mun interneti on viellä firmassa. Heti kun saan sen otan yhteyttä. En edes tiedä joudunko eläkkeelle, näin kirurgi povasi.Olen nyt kapakassa ja löysin masiiinan. Mun oikea nimi on Leena

• Pirre*

, että selkäsi reistaa, mutta kyllä ne nykyisin osaa jo korjata näitäkkii vikoja, minulta leikattiin jo 25 vuotta sitten ja on parempi kuin koskaan, no nyt hieman joskus jotain , mutta se kuuluu jo ikäänkin, eihän sitä ihan terve pie enää tällä iällä olla...:))

Ja hauska tutustua Leena...

• eeroliini

Ymmärtäväinen ja hauska eikä siis "paasaa" turhasta,antaa minun pitää omat menoni,kaverini ja harrastukseni,hänellä on omansa

• n52

miehille suunnatu kysymys,mutta kai useimmat lähtevät ajatuksesta joka on jossain mielessä toisen puoliskon halu josta tulee parhaassa suhteessa tavallaan yksi.
      Taidan taas höpistä jotain käsittämätöntä josta ei saa kukaan kiinni...=)

• Pirre*

meidän, nimenomaan tällä 50 palstalla olevien näkemykset ja mielipiteet "hyvästä" naisesta, muuttuneet tässä viimeisten, vaikka 20 vuoden aikana?

• Rudi

Enempi nää huonot naiset kiinnostaa.
      Muistuttaavat enempi ihmistä.

• maron

eikös me niin hemmetin hyvät naiset sitten ihmistä muistuta??? Mutta makuasiostahan ei voi kiistellä - mutta tuota saiskos kysyä että jos nen naiset on huonoja niin.. siis.. siinäkin niin mitenkäs ne sitten niin kovasti kiinnostaa??
        Ja jos ne taas on hyviä siinä hmm... niin eikös ne sitten ole niitä hyviä naisia???????
        Olen aivan pihalla:((

• Rudi
        maron kirjoitti:

eikös me niin hemmetin hyvät naiset sitten ihmistä muistuta??? Mutta makuasiostahan ei voi kiistellä - mutta tuota saiskos kysyä että jos nen naiset on huonoja niin.. siis.. siinäkin niin mitenkäs ne sitten niin kovasti kiinnostaa??
        Ja jos ne taas on hyviä siinä hmm... niin eikös ne sitten ole niitä hyviä naisia???????
        Olen aivan pihalla:((

Toi nyt oli sellainen heitto vaan näitä ihannestereotypioita vasten, joita kai nyt ovat nämä madonnamaiset, ikuisesti nuoret, pyyteetömät äidit ja vaimot. Vai ajatteletko sinä, että huono nainen on ainoastaan huora?
        Täällähän sitä heikkouksinemme ollaan, niin naiset ku miehet. Se se taitaa olla lopulta sitten kuitenkin se hyvä. Kaikkine huonouksineen.

• maron
        Rudi kirjoitti:

Toi nyt oli sellainen heitto vaan näitä ihannestereotypioita vasten, joita kai nyt ovat nämä madonnamaiset, ikuisesti nuoret, pyyteetömät äidit ja vaimot. Vai ajatteletko sinä, että huono nainen on ainoastaan huora?
        Täällähän sitä heikkouksinemme ollaan, niin naiset ku miehet. Se se taitaa olla lopulta sitten kuitenkin se hyvä. Kaikkine huonouksineen.

ajatellaan, mutta olen aina ihmetellykin että jos se asia niin olisi, niin ei kai ne naiset nyt sentään huonoja olisi:)) Älä ota minua ja juttujani kovin tosissasi - minä nyt olen tälläinen.....

• TR.maalariN

jaa... että huonot naiset...

Toisissa asioissa huonoja ja toisissa hyviä...

..keskivertoja ne huonotkin naiset, luulen;)

• Rudi
        TR.maalariN kirjoitti:

jaa... että huonot naiset...

Toisissa asioissa huonoja ja toisissa hyviä...

..keskivertoja ne huonotkin naiset, luulen;)

...sana tässä yhteydessä. Jos kysyttäisiin ihannenaista niin kyllä multakin lista syntyisi. Hyvyys kun on niitä syvemmältä tulevia juttuja, miten hitossa niitä asioita vertailla ja arvottaa.

Jaa keskiverto!? Ääh...sanoo nainen joka itse lienee kaikkea muuta kun keskiverto. Mikä hiton keskiverto?
        Semmosia ole ku verotilastoissa :))

• Pirre*
        Rudi kirjoitti:

lisätä kysymykseen, mutta en sitten hirvinnyt ja toisaalta arvasin, että joku sen kumminkin vetäisee hihastaan..:)

Miksikähän ja mistä syystä "me" naiset saadaan aina tuo leima otsaan, jos emme elä niinkuin luterilainen oppi opettaa...ja yleensä miehet ovat juuri niitä, jotka sen leiman iskevät otsaamme.

• maron
        Pirre* kirjoitti:

lisätä kysymykseen, mutta en sitten hirvinnyt ja toisaalta arvasin, että joku sen kumminkin vetäisee hihastaan..:)

Miksikähän ja mistä syystä "me" naiset saadaan aina tuo leima otsaan, jos emme elä niinkuin luterilainen oppi opettaa...ja yleensä miehet ovat juuri niitä, jotka sen leiman iskevät otsaamme.

jos mies mennä huitelee ympäriinsä se on "kova jätkä" mutta jos nainen tekee saman se on huora - outo juttu näin tasavertaisessa?? maailmassa.
        Jotkut asiat on ja pysyy, niitä ei näköjään mikään kehitys saa muuttumaan - ja MIES on kuitenkin se heikompi sukupuoli, se on aivan totta!!!!!!!! Sanokoon ne kovat karjut mitä hyvänsä!!!!!

• Rudi
        maron kirjoitti:

jos mies mennä huitelee ympäriinsä se on "kova jätkä" mutta jos nainen tekee saman se on huora - outo juttu näin tasavertaisessa?? maailmassa.
        Jotkut asiat on ja pysyy, niitä ei näköjään mikään kehitys saa muuttumaan - ja MIES on kuitenkin se heikompi sukupuoli, se on aivan totta!!!!!!!! Sanokoon ne kovat karjut mitä hyvänsä!!!!!

...täällä sitten vihdoin päästiin asiaan.

• maron
        Rudi kirjoitti:

...täällä sitten vihdoin päästiin asiaan.

Jos miehet joutuisivat synnyttämään olisi ihminen kuollut sukupuuttoon ajat sitten. Miehet ovat niin hemmetin kipu-arkoja ja pyörtyvät kun verta näkevät (no en yleistä, mutta usein näin on)Uskokaa vain minä tiedän - olen nähnyt.
        Pieni piikki ja mies on jo nenä valkoisena pyörtymäisillään:)) Näin on asia.

• TR.maalariN
        Pirre* kirjoitti:

tuollaisissa tilanteissa joissa naisen moraalia on kyseenalaistettu, tokaissut, että minä ainakin nain ketä haluan;))

... ja hiljaa mielessäni hymistellyt, sille ajatukselle, että moinen kommentti automaattisesti ajatellaan niin, että haluaisin naida jokaista vastaantulevaa kaksilahkeista;))

...silloin jos omaan impullsikontrolliin ja arviointikykyynsä ei luota, sitä tarvitaan noita ulkoapäintulevia moraalisia ohjeistuksia ja leimoja. Niin sen mielessäni ajattelen.

Voitte vain kuvitella, miten 5 metriä minusta kauemmas kavahtavat, kalvenneet 'hyveelliset naiset' ..ovat minua, sisässäpäin naurattaneet;))))))

• maron
        TR.maalariN kirjoitti:

tuollaisissa tilanteissa joissa naisen moraalia on kyseenalaistettu, tokaissut, että minä ainakin nain ketä haluan;))

... ja hiljaa mielessäni hymistellyt, sille ajatukselle, että moinen kommentti automaattisesti ajatellaan niin, että haluaisin naida jokaista vastaantulevaa kaksilahkeista;))

...silloin jos omaan impullsikontrolliin ja arviointikykyynsä ei luota, sitä tarvitaan noita ulkoapäintulevia moraalisia ohjeistuksia ja leimoja. Niin sen mielessäni ajattelen.

Voitte vain kuvitella, miten 5 metriä minusta kauemmas kavahtavat, kalvenneet 'hyveelliset naiset' ..ovat minua, sisässäpäin naurattaneet;))))))

haluaisin olla siinä seurueessa joka tämän lausahduksen kuulee...voisi tulla hauskaa hihi....
        Kyllä "siveät" naiset olisivat kauhusta pyörtymäisillään - vieläkös sitä hajusuolaa myydään jolla ennen hienoja naisia virvoiteltiin....

• TR.maalariN
        maron kirjoitti:

Jos miehet joutuisivat synnyttämään olisi ihminen kuollut sukupuuttoon ajat sitten. Miehet ovat niin hemmetin kipu-arkoja ja pyörtyvät kun verta näkevät (no en yleistä, mutta usein näin on)Uskokaa vain minä tiedän - olen nähnyt.

tutkimus... ;)

...siinä naisten pistostensietokyky yhdistettiin siihen, että naisella on erilainen kyky, ottaa asioita sisäänsä kuin miehillä;)))))

...miehelle pistos on 'henkinen raiskaus*

...naisille yksi pano, muiden joukossa;))))))

Hemmetti kun en muista... mistä tuon luin.

• Rudi
        TR.maalariN kirjoitti:

tutkimus... ;)

...siinä naisten pistostensietokyky yhdistettiin siihen, että naisella on erilainen kyky, ottaa asioita sisäänsä kuin miehillä;)))))

..taitaa auton parkkeeraus olla naisille henkinen raiskaus (siltä se ainakin aina näyttää). Ei ole kykyjä laittaa koloon
        Miehille se taas on vain yks pano muiden joukossa :)

• maron
        TR.maalariN kirjoitti:

tutkimus... ;)

en ole mistään piikeistä koskaan hätkähtänyt - hieno tulkinta:)) No ei ihme että miehiset miehet ovat kauhuissaan kun vähän pistetään:)))

• Pirre*
        maron kirjoitti:

ei pala tulessakaan, niin se on..miehet o n *hitto kun ei saa lihavoitua tuota onnia* se heikompi astia...:)))

• maron
        Rudi kirjoitti:

..taitaa auton parkkeeraus olla naisille henkinen raiskaus (siltä se ainakin aina näyttää). Ei ole kykyjä laittaa koloon
        Miehille se taas on vain yks pano muiden joukossa :)

minä olen ainakin yksi maailman parhaita auton parkkeeraajia - saan asunto-autonkin vaikka kuinka pieneen tilaan, ja osaan peruuttaa peräkärrynkin kanssa:)) Mikäs minä sitten olen EN AINAKAAN LEPSO!!!!!!!!

• jokinen
        maron kirjoitti:

en ole mistään piikeistä koskaan hätkähtänyt - hieno tulkinta:)) No ei ihme että miehiset miehet ovat kauhuissaan kun vähän pistetään:)))

naiset aina piikittelee

• maron
        jokinen kirjoitti:

naiset aina piikittelee

olisi tukalat oltavat:))))))

• Pirre*
        TR.maalariN kirjoitti:

tutkimus... ;)

johan murjasit..loogista tosin, naisten..:))

• TR.maalariN
        maron kirjoitti:

haluaisin olla siinä seurueessa joka tämän lausahduksen kuulee...voisi tulla hauskaa hihi....
        Kyllä "siveät" naiset olisivat kauhusta pyörtymäisillään - vieläkös sitä hajusuolaa myydään jolla ennen hienoja naisia virvoiteltiin....

tuollaisia lauon, vain huomiohakuisuuttani tai provosoidakseni...

Kyse on enemmänkin siitä, että se on tapa pitää kiinni omista elämänarvoistaan ja ravistautumista irti ns. itsestäänselvyysajattelusta.

Naisten ja miesten maailma on täynnä asioita joita pidämme jollain tapaa ... itsestäänselvyyksinä. Esim. yksiavioisuus ja uskollisuus... Itsestäänselvää ei minun mielestäni ole mikään.

• TR.maalariN
        maron kirjoitti:

minä olen ainakin yksi maailman parhaita auton parkkeeraajia - saan asunto-autonkin vaikka kuinka pieneen tilaan, ja osaan peruuttaa peräkärrynkin kanssa:)) Mikäs minä sitten olen EN AINAKAAN LEPSO!!!!!!!!

sellainen auttava käsi...

kädenkäänteessä parkkeeraat ;))

• Pirre*
        maron kirjoitti:

olen peruuttanut traktorilla täyden heinäkuorman navetan ylisille...joku pano sekin siis..:))

• TR.maalariN
        jokinen kirjoitti:

naiset aina piikittelee

peniskateutta koko piikittely;))

• maron
        Pirre* kirjoitti:

olen peruuttanut traktorilla täyden heinäkuorman navetan ylisille...joku pano sekin siis..:))

vanhaa suomalaista heinälatoromantiikkaa:)))))

• jokinen
        TR.maalariN kirjoitti:

peniskateutta koko piikittely;))

miehillä on isommat piikit!!

• TR.maalariN
        jokinen kirjoitti:

otetaan miehestä mittaa;))

• maron
        jokinen kirjoitti:

Ne on suurimman osan aikaa velttoja nahkalötköjä.

• jokinen
        maron kirjoitti:

se vähän riippuu...asianhaaroistakin...

• TR.maalariN
        maron kirjoitti:

...kumma kun en ole huomannut ;)

• Pirre*
        TR.maalariN kirjoitti:

tuollaisia lauon, vain huomiohakuisuuttani tai provosoidakseni...

Kyse on enemmänkin siitä, että se on tapa pitää kiinni omista elämänarvoistaan ja ravistautumista irti ns. itsestäänselvyysajattelusta.

Naisten ja miesten maailma on täynnä asioita joita pidämme jollain tapaa ... itsestäänselvyyksinä. Esim. yksiavioisuus ja uskollisuus... Itsestäänselvää ei minun mielestäni ole mikään.

onneksi.., mutta siihen tarvitaan hitonmoisen vahva tai itseriittoinen nainen (ihminen) kyseenalaistamaan nuo luutumat ajatusmaailmassamme...sinä kai olet saanut olla sellainen oman tien kulkija..

• Rudi
        Pirre* kirjoitti:

..tää syväluotaava keskustelu hyvästä naisesta ei heti siltään kuihtuis pois vaan jatkuisi hersyen, tulee mun varmaan valehdella, että mua on pistetty metrin pitkällä ruiskulla jossa oli kolme (3) senttiä vahva neula joka ylettyi sappirakkoon asti, ja minäpoika vaan naureskelin,söin popkorneja ja vittuilin naapurin akalle siinä samalla.

• juukeli
        maron kirjoitti:

Mies on valitellut kipuilua eturauhasissaan ja ei usko mua et menis lääkäriin.Syö särkylääkkeitä ja pitää villahousuja kylmän pelosta,mut pelkää kuollakseen et sieltä "löytyy"jotain pahempaa ja tänään vihdoinkin sain hänet menemään vast otolle.
        Nyt saan kuulla tietenkin selostusta joka päivä-niinkuin tähänkin saakka-kuinka kipee hän on jne.
        Kaikki on niin kamalaa,mitä miehille tapahtuu!!
        Sitä liioitellaan,jopa hehkutetaan ja pilleripurkkia hypistellään koko ajan,kytätään kelloa pikkutarkasti milloin on pillerin ottoaika,
        ja kun muuten on suht koht kaikki kunnossa.
        Ja itselläni on tässä vaan sydänvika,verenpainetauti,vaihdevuodet ja kuumat aallot muut krooniset lihaskivut et eihän mulla tässä mitään....

• TR.maalariN
        Pirre* kirjoitti:

onneksi.., mutta siihen tarvitaan hitonmoisen vahva tai itseriittoinen nainen (ihminen) kyseenalaistamaan nuo luutumat ajatusmaailmassamme...sinä kai olet saanut olla sellainen oman tien kulkija..

oikeutensa eteen on tehtävä töitä ja ennenkaikkea valintoja. Kuvantekijänä olen varmasti narsistinen.. haluanhan jakaa jotain itsestäni muille.

Mutta, jos minun pitäisi olla vain korokkeella ja palvottuna tulisin hulluksi.

Elämän sisältö,minusta, tulee aidosta ja vilpittömästä kokemisen jakamisesta. Sellaiseen pääsee vain yrittämällä olla juuri se mitä oikeasti on...

• juukeli
        maron kirjoitti:

etsiä pinsetillä esille...hahahah

• Pirre*
        maron kirjoitti:

vanhaa suomalaista heinälatoromantiikkaa:)))))

joskus sittäi olla..nuorena..:))

• maron
        jokinen kirjoitti:

se vähän riippuu...asianhaaroistakin...

se riippuu:))))))

• Pirre*
        juukeli kirjoitti:

virkkuukoukulla pissille ruvetessa..:))

• maron
        juukeli kirjoitti:

on monikäyttöisiä kapineita:)))))

• lehdestä lukenut
        TR.maalariN kirjoitti:

oikeutensa eteen on tehtävä töitä ja ennenkaikkea valintoja. Kuvantekijänä olen varmasti narsistinen.. haluanhan jakaa jotain itsestäni muille.

Elämän sisältö,minusta, tulee aidosta ja vilpittömästä kokemisen jakamisesta. Sellaiseen pääsee vain yrittämällä olla juuri se mitä oikeasti on...

Vartiokylässä?

• Pirre*
        Rudi kirjoitti:

..tää syväluotaava keskustelu hyvästä naisesta ei heti siltään kuihtuis pois vaan jatkuisi hersyen, tulee mun varmaan valehdella, että mua on pistetty metrin pitkällä ruiskulla jossa oli kolme (3) senttiä vahva neula joka ylettyi sappirakkoon asti, ja minäpoika vaan naureskelin,söin popkorneja ja vittuilin naapurin akalle siinä samalla.

pisti vittulemmaan..:))

• maron
        juukeli kirjoitti:

Mies on valitellut kipuilua eturauhasissaan ja ei usko mua et menis lääkäriin.Syö särkylääkkeitä ja pitää villahousuja kylmän pelosta,mut pelkää kuollakseen et sieltä "löytyy"jotain pahempaa ja tänään vihdoinkin sain hänet menemään vast otolle.
        Nyt saan kuulla tietenkin selostusta joka päivä-niinkuin tähänkin saakka-kuinka kipee hän on jne.
        Kaikki on niin kamalaa,mitä miehille tapahtuu!!
        Sitä liioitellaan,jopa hehkutetaan ja pilleripurkkia hypistellään koko ajan,kytätään kelloa pikkutarkasti milloin on pillerin ottoaika,
        ja kun muuten on suht koht kaikki kunnossa.
        Ja itselläni on tässä vaan sydänvika,verenpainetauti,vaihdevuodet ja kuumat aallot muut krooniset lihaskivut et eihän mulla tässä mitään....

niin kerta kaikkiaan kipu-arkoja ja luulotautisia. Pieni näppy palleissa on heti syöpää, mutta eihän sitä uskalla mennä lääkärille näyttämään, kun se lääkäri kuitenkin kopeloisi niitä palleja - ja armias sentää jos olis vaikka naislääkäri:-DDD

• juukeli
        maron kirjoitti:

on monikäyttöisiä kapineita:)))))

mut miten käy kun hyppää kylmään veteen??

• maron
        Rudi kirjoitti:

ei sua kuitenkaan kukaan usko. Verikokeessakin jo heikottaa tietenkin, ja täytyy laittaa pää alaspäin ettei vallan pyörry:))))

• Pirre*
        maron kirjoitti:

niin kerta kaikkiaan kipu-arkoja ja luulotautisia. Pieni näppy palleissa on heti syöpää, mutta eihän sitä uskalla mennä lääkärille näyttämään, kun se lääkäri kuitenkin kopeloisi niitä palleja - ja armias sentää jos olis vaikka naislääkäri:-DDD

luulis noihin ällyyvän ottoo siittäi kaiken ilon irti, kyllä mie ainakkii tykkään mies gynegoloogista..:)

• juukeli
        maron kirjoitti:

Et mietippäs mihin naiset joutuu,meikäki kerran makas .....levällään opiskelijoitten edessä ja ei siinä paljo hävetä auttanut,täytyyhän lekureittenkin oppia ja mä satuin koekaniiniks!

• maron
        juukeli kirjoitti:

mut miten käy kun hyppää kylmään veteen??

vetäytyy sisään ja häviää kokonaan:)) Sitten sitä saa sillä virkkuukoukulla kaivella esiin:))) Tai houkutella munkkirinkilällä:))

• maron
        juukeli kirjoitti:

Et mietippäs mihin naiset joutuu,meikäki kerran makas .....levällään opiskelijoitten edessä ja ei siinä paljo hävetä auttanut,täytyyhän lekureittenkin oppia ja mä satuin koekaniiniks!

monikohan mies menisi palleinensa suosiolla monen opiskelijan tutkittavaksi ja puristeltavaksi:))

• Pirre*
        maron kirjoitti:

ei sua kuitenkaan kukaan usko. Verikokeessakin jo heikottaa tietenkin, ja täytyy laittaa pää alaspäin ettei vallan pyörry:))))

ei uskonu minun heinäkuoraman peruutusjuttuani..:))

• sinkku55
        maron kirjoitti:

vetäytyy sisään ja häviää kokonaan:)) Sitten sitä saa sillä virkkuukoukulla kaivella esiin:))) Tai houkutella munkkirinkilällä:))

jollain muulla.
        Mitä onko täällä kohta riita käynnissä???

• Pirre*
        maron kirjoitti:

monikohan mies menisi palleinensa suosiolla monen opiskelijan tutkittavaksi ja puristeltavaksi:))

monikkii, naispuolisten ..:))

• Rudi
        Pirre* kirjoitti:

ei uskonu minun heinäkuoraman peruutusjuttuani..:))

Ja saahan niitä uusia latoja, traktoreita ja peräkärryjä..:)

• yopollo
        juukeli kirjoitti:

kun nyt sitten exän painostuksesta oli joskus mentävä tyräleikkaukseen, siinä olikin mun värkkien ympärillä koko sairaanhoitajaopiston oppilaskaarti katselemassa. Joku parikymppinen typy jopa pyörtyi kun yritin siinä tunnelmaa kevennellä kertoilemalla kaikenlaisia juttuja, en sentään vilkutella yleisölle ilman käsiä :-))))

• maron
        yopollo kirjoitti:

kun nyt sitten exän painostuksesta oli joskus mentävä tyräleikkaukseen, siinä olikin mun värkkien ympärillä koko sairaanhoitajaopiston oppilaskaarti katselemassa. Joku parikymppinen typy jopa pyörtyi kun yritin siinä tunnelmaa kevennellä kertoilemalla kaikenlaisia juttuja, en sentään vilkutella yleisölle ilman käsiä :-))))

oliskohan tuo ihan totta, sinulle oli tietenkin annettu jo jokin esilääkitys, että olit jo ihan tillintallin:)))) Miksi se pyörtyi, senkö takia kun näki pollon munat?????

• Pirre*
        TR.maalariN kirjoitti:

olet "saanut" (perimässäsi) viisauden olla rohkea (viikinkiveren peruako) välittämättä ympäristön ennakkoluuloista, on se tapahtunut joko tietoisesti tai ehkä tiedostamattasi..

Tosin minun on vaikea sanoa, mitä olet joutunut kokemaan, kunnes tuon riippumattomuuden ja henkisen vapauden olet saavuttanut tai mitä uhrauksia olet sen saavuttamiseksi tehnyt... tai et sitten mitään..olet vain elänyt niinkuin itsestä on hyvältä tuntunut..

Minä kirjoitan ja puhun aina omasta rajoittuneesta (tietysti) lähtökohdastani ja kieltämättä olen helvetin *anteeksi voimasana, ei ollut muutakaan tarpeeksi kuvaavaa* kateellinen ihmisille jotka uskaltavat olla vapaita..

Minä toivon putoavani tältä korokkeelta ja että kolautan pääni petoniin..jos mie sitten..:))uskallan..

• Pirre*
        maron kirjoitti:

oliskohan tuo ihan totta, sinulle oli tietenkin annettu jo jokin esilääkitys, että olit jo ihan tillintallin:)))) Miksi se pyörtyi, senkö takia kun näki pollon munat?????

maron*, sinä olet mahoton ..:DDD, voivoii..

• TR.maalariN
        Pirre* kirjoitti:

olet "saanut" (perimässäsi) viisauden olla rohkea (viikinkiveren peruako) välittämättä ympäristön ennakkoluuloista, on se tapahtunut joko tietoisesti tai ehkä tiedostamattasi..

Tosin minun on vaikea sanoa, mitä olet joutunut kokemaan, kunnes tuon riippumattomuuden ja henkisen vapauden olet saavuttanut tai mitä uhrauksia olet sen saavuttamiseksi tehnyt... tai et sitten mitään..olet vain elänyt niinkuin itsestä on hyvältä tuntunut..

Minä kirjoitan ja puhun aina omasta rajoittuneesta (tietysti) lähtökohdastani ja kieltämättä olen helvetin *anteeksi voimasana, ei ollut muutakaan tarpeeksi kuvaavaa* kateellinen ihmisille jotka uskaltavat olla vapaita..

Minä toivon putoavani tältä korokkeelta ja että kolautan pääni petoniin..jos mie sitten..:))uskallan..

... ne toki olen saanut.

Mutta, tuo että en välittäisi ympäristön ennakkoluuloista... ei se olisi ihan totta, jos niin väittäisin. Vieraiden ihmisten ajatukset ovat minulle yhdentekeviä, se on totta. Mutta lähipiirin, kyllä heillä on keinot minua satuttaa. Sopeutumisen ja sosiaalisuuden sijaan, olen eristäytynyt. Vietän arkeani korvessa tai (suur)kaupungissa (hee... ei Helsinki nyt ihan suurkaupunki;))..), sekoilen alakulttuurissa.

Minulla on ihan pari hassua ystävää. Mutta, jos jonkun lasken, koen sillä tapaa luotettavaksi, että voin häntä ystäväkseni kutsua. On se 'sitoutuminen' minun mielessäni liki avioliittoon (ei tarkoita sitä että naisin jokaisen ystäväni kanssa...*suom huom.) verrattavissa. Ihme juttu, huomasin juuri, että kaikki ystäväni ...kylläkin ovat miehiä;))) (En voi kun nauraa itselleni!)

Asioissa Pirre on aina hyvät ja huonot puolet, kuten varmaan itse tiedätkin, sen verran kokeneen oloiselta kirjoituksissasi kuulostat. Primääriperheestäni olen vieraantunut, vanhempani eivät minua ihmisenä tunne ja sisaruksiini pidän yhteyttä hyvin muodollisesti ja harvakseltaan.

Ei nykymaailmassa voi elää omana itsenään siten, että samaan aikaan olisi sosiaalisesti hyväksytty.

• maron
        Pirre* kirjoitti:

maron*, sinä olet mahoton ..:DDD, voivoii..

jo syntyessäni. Tämä on syntymähulluutta:))))

• yopollo
        maron kirjoitti:

sellaiset pikkujutut tehdään. Eli järki pelasi yhtä huonosti kuin nyt yleensäkin.

Paha tietää, kun en ehtinyt kysyä ennen vintin pimenemistä. Kai sillä oli liian vilkas mielikuvitus :-)))

• TR.maalariN
        yopollo kirjoitti:

sellaiset pikkujutut tehdään. Eli järki pelasi yhtä huonosti kuin nyt yleensäkin.

Paha tietää, kun en ehtinyt kysyä ennen vintin pimenemistä. Kai sillä oli liian vilkas mielikuvitus :-)))

että elävän suolen pinta ja vatsakalvo lysteroivat
        ... kuten helmiäinen... Huomasitko katsoa?
        Oliko sinulla NIIN somat suolet?

• Pirre*
        maron kirjoitti:

jo syntyessäni. Tämä on syntymähulluutta:))))

kuullu, että hulluna on hyvä olla, mutta että hausakaakin...:)))

• yopollo
        TR.maalariN kirjoitti:

että elävän suolen pinta ja vatsakalvo lysteroivat
        ... kuten helmiäinen... Huomasitko katsoa?
        Oliko sinulla NIIN somat suolet?

pystyttivät siihen väliin pienen vihreän esiripun niin etten itse päässyt kurkistamaan. Ei varmaan lääkäri halunnut kuulla koko ajan hyviä neuvoja...

• TR.maalariN
        yopollo kirjoitti:

pystyttivät siihen väliin pienen vihreän esiripun niin etten itse päässyt kurkistamaan. Ei varmaan lääkäri halunnut kuulla koko ajan hyviä neuvoja...

olisin varmaan vonkunut...peiliä;))

no..ehkäpä se on naisellista turhamaisuutta;)
        Olisi ollut mukavaa se, kun olisi voinut sanoa, että olen sisäisesti kaunis. Omin silmin sen todennut...

• maron
        Pirre* kirjoitti:

kuullu, että hulluna on hyvä olla, mutta että hausakaakin...:)))

Kun ei koskaan ota mitään liian vakavasti on aina hauskaa. No kyllä niitä työn puolesta on aika vakaviakin juttuja, mutta kyllä kaikesta on selvitty tähän asti ainakin:)) Joten ei kun hymyä huuleen niin kaikki näyttää paljon valoisammalta - no kyllä ulkona jo aika pimeä on , vaikka kuinka hymyilisin:))

• maron
        yopollo kirjoitti:

kyllä varmaan kiljuit kuin sikaa olis tapettu, et vaan kehtaa myöntää:)))) Jos se pyörty sun kiljumisees:)))))

• maron
        TR.maalariN kirjoitti:

olisin varmaan vonkunut...peiliä;))

no..ehkäpä se on naisellista turhamaisuutta;)
        Olisi ollut mukavaa se, kun olisi voinut sanoa, että olen sisäisesti kaunis. Omin silmin sen todennut...

sisäpuolelta ja ne on tosiaan kauniit - ei ikinä uskoisi kun ajattelee mitä kaikkea paskaa niissäkin kulkee:)))) Sanoinkin lääkärille että ompas mulla komeat suolet, olin oikein yllättynyt - luulin että ne olis sellaset paskanruskeat mutta mitä vielä , komean vaalean kimmeltävät,. Onhan minussakin jotain kaunista - suolet:)))))))

• Pirre*
        maron kirjoitti:

Kun ei koskaan ota mitään liian vakavasti on aina hauskaa. No kyllä niitä työn puolesta on aika vakaviakin juttuja, mutta kyllä kaikesta on selvitty tähän asti ainakin:)) Joten ei kun hymyä huuleen niin kaikki näyttää paljon valoisammalta - no kyllä ulkona jo aika pimeä on , vaikka kuinka hymyilisin:))

ja toivottaan ettei meistä niin viisaita tulisj millonkkaa, ettei naurattaisi..pimmeetä on ..ulukona:)

• n52
        maron kirjoitti:

kuitenkin on ihan valoisa se hymy vai onko sekin vähän pimeän puolella...=)

• maron kirjoitti:

Menin t-keskukseen pukama vaikeuksissa. Mieslääkäri teki tarkastuksen, tiedätte miten??!!
        Sain siitä lopunikäisen trauman.

No. Sitten alkoi pissavaivat. Nyt menin yksityis, naiskirurgille.

Eturauhasta hoidettiin turhaan kalliilla lääkityksellä.

Seurasi höyläyshoito. Ainakin kaksi naisapulaista oli sii mukana.

Kunnia oli jo mennyt, sitä osannu edes hävetä.
        Sekää höyläys ei lopettanut
        öisiä tarpeelle heräämisiä...pari x/joka yö.

Tiedoksi vaan k-vaiva potilaille. Urologin vastaanotolle vaan.
        Eipähän ainakaan kirvele!

• yopollo
        maron kirjoitti:

kyllä varmaan kiljuit kuin sikaa olis tapettu, et vaan kehtaa myöntää:)))) Jos se pyörty sun kiljumisees:)))))

paikallispuudutushan tehdään sitä varten ettei mitään tuntuisi.

Mutta täytyy sanoa että tietynlaista totuttautumista tilanteessa vaadittiin, nimittäin en tunne montakaan minua ujompaa ihmistä.

• yopollo

Kun nyt avaajakin on tuolla ketjussa palnnut taas tyylilleen uskollisena miehiä mollaamaan lie aika palata aloitukseen.

Kai se pääsäännöksi riittää että on hyvä ihminen.

Tietysti parisuhde onnistuu miehen kanssa paremmin jos on aidosti yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja jos vanhojen kiinnostusten kohteiden hiipuessa pystytään löytämään tilalle uutta yhteistä. Tämä on osoittautunut monesti yllättävän vaikeaksi.

• Pirre*

h y v ä ihminen pitää paljon sisällään..hyvä voi olla niin monella tapaa..mitä se sinusta on, naisen luonnettako tarkoitat, vai hyvä juoksemaan:))

Prisuhteessa hyvä, on kai se toiselle sopiva, tai lähimain itselle sopivin..mitä se sitten itsekullekin lieneekin.
        Ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat h i r m u tärkeitä, sen allekirjoitan ja suunnilleen samalla aaltopituudella olon, mitä se lieneekään sitten käsitteeksi sanoilla muutettuna.

Parisuhteessa kurssin tarkistus ja sen muutto pitäisi tehdä aika usein, luutumia on aika vaikea kymmenenkin vuoden jälkeen, sanoisinpa, mahdoton korjata, tai vaatii tosi kovaa tahtomista kummaltakin osapuolelta.

Enkä mie mittää mollannut, se on sitä naisten, huom. tämän ikäisten, naisten huulen heittoa vaan..
        Minä "otan" miehen tosissaan..niinkuin ihmisen yleensä...

Olisi kai pitänytkin kysyä, että millainen on ihanne nainen, siihen olisi ollut helppo vastata kaikkien.

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

h y v ä ihminen pitää paljon sisällään..hyvä voi olla niin monella tapaa..mitä se sinusta on, naisen luonnettako tarkoitat, vai hyvä juoksemaan:))

Prisuhteessa hyvä, on kai se toiselle sopiva, tai lähimain itselle sopivin..mitä se sitten itsekullekin lieneekin.
        Ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat h i r m u tärkeitä, sen allekirjoitan ja suunnilleen samalla aaltopituudella olon, mitä se lieneekään sitten käsitteeksi sanoilla muutettuna.

Parisuhteessa kurssin tarkistus ja sen muutto pitäisi tehdä aika usein, luutumia on aika vaikea kymmenenkin vuoden jälkeen, sanoisinpa, mahdoton korjata, tai vaatii tosi kovaa tahtomista kummaltakin osapuolelta.

Enkä mie mittää mollannut, se on sitä naisten, huom. tämän ikäisten, naisten huulen heittoa vaan..
        Minä "otan" miehen tosissaan..niinkuin ihmisen yleensä...

Olisi kai pitänytkin kysyä, että millainen on ihanne nainen, siihen olisi ollut helppo vastata kaikkien.

hyvä tarkoitti minulla vähän muuta kuin että pystyy syömään 15 hampurilaista maailmanennätysajalla. Eli että ymmärtää ihmisenä olon eri puolia muutenkin kuin vain omalla kohdallaan, semmottosta empatian tajua.

Ja yhteen mennessähän on yleensä jotakin yhteistä, vaikka asuntovelka tai yhteiset penskat. Mutta velka maksetaan, kakarat kasvavat. Silloin yleensä puolisot näkevät miten vähän he toisistaan tietävät ja miten vähän toistensa tapoja sietävät.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

hyvä tarkoitti minulla vähän muuta kuin että pystyy syömään 15 hampurilaista maailmanennätysajalla. Eli että ymmärtää ihmisenä olon eri puolia muutenkin kuin vain omalla kohdallaan, semmottosta empatian tajua.

Ja yhteen mennessähän on yleensä jotakin yhteistä, vaikka asuntovelka tai yhteiset penskat. Mutta velka maksetaan, kakarat kasvavat. Silloin yleensä puolisot näkevät miten vähän he toisistaan tietävät ja miten vähän toistensa tapoja sietävät.

tuon, sinun hyvän ihmisen määritelmän, ihan mielenkiinnostani ihmisten ajatuksien ja sanojen analyyttiseen reposteluun taipuvaisena *vaikkee uskkoo varmmaan*.
        Anteeksi mutta, jotenkin en ole yhditänyt sinua empaattisuuden puolestapuhujiin, mutta ilmeisesti en olekaan selvänäkijä..:)

Tuohon lopputoteamukseesi, kai sopii se usein toistettu lausahdus, että "me kasvoimme erilleen".

• TR.maalariN
        Pirre* kirjoitti:

tuon, sinun hyvän ihmisen määritelmän, ihan mielenkiinnostani ihmisten ajatuksien ja sanojen analyyttiseen reposteluun taipuvaisena *vaikkee uskkoo varmmaan*.
        Anteeksi mutta, jotenkin en ole yhditänyt sinua empaattisuuden puolestapuhujiin, mutta ilmeisesti en olekaan selvänäkijä..:)

Tuohon lopputoteamukseesi, kai sopii se usein toistettu lausahdus, että "me kasvoimme erilleen".

..sellainen vähän vakavampikin keskustelunaihe se, jos tuota empatiaa lähdettäisiin määrittelemään ja miettimään, mitä se oikeastaan on ja onko miesten empatiassa ja naisten empatiassa eroavaisuuksia...

• Pirre*
        TR.maalariN kirjoitti:

..sellainen vähän vakavampikin keskustelunaihe se, jos tuota empatiaa lähdettäisiin määrittelemään ja miettimään, mitä se oikeastaan on ja onko miesten empatiassa ja naisten empatiassa eroavaisuuksia...

ja oikohan niissä eroja..luulisin, että on kai..tai no, ei se olekaan niin yksinkertainen juttu. Pistähän ajatuksesi ketjun aiheeksi ja jos joudat vielä "paimentamaan" keskustelua kunnolla ja sinulta kun luontuu tuo syvälle luotaava aiheeseen "pakottaminen"..

Onkohan ne miehet, tai suurin osa edes koskaan tuhlannut ajatustakaan moiselle..no akkamaiselle pehmoilulle ja tietävätkö he kaikki edes mitä se on *oho, piäs vähingossa tuo*..:)

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

kasvaa erilleen kun odottaa vain että toinen kasvaisi itsensä suuntaan. Eli itsekkyys vie lopulta voiton. Sellaiset ihmiset jotka ottavat tasapuolisesti toisensa huomioon eivät kasva erilleen vaan yhteen. ennen vanhaan se oli paljon tavallisempaa.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

kasvaa erilleen kun odottaa vain että toinen kasvaisi itsensä suuntaan. Eli itsekkyys vie lopulta voiton. Sellaiset ihmiset jotka ottavat tasapuolisesti toisensa huomioon eivät kasva erilleen vaan yhteen. ennen vanhaan se oli paljon tavallisempaa.

"paperilla" se onnisttuukin helpommin, tuo keskinäinen tasapuolisuus..avoimmuutta ja rehellisyyttä se ainakin vaatisi molemmilta.

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

"paperilla" se onnisttuukin helpommin, tuo keskinäinen tasapuolisuus..avoimmuutta ja rehellisyyttä se ainakin vaatisi molemmilta.

sen enempää kuin nytkään, nyt vain vaaditaan. Ja itselle nimenomaan. Että vähemmän sitä vaatimista niin eiköhän se siitä.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

sen enempää kuin nytkään, nyt vain vaaditaan. Ja itselle nimenomaan. Että vähemmän sitä vaatimista niin eiköhän se siitä.

ollu vara vaatia, ainakkaa naisen..:)

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

ollu vara vaatia, ainakkaa naisen..:)

aina ollaan nokittamassa vielä menneidenkin sukupolvien puolesta ei ennuste voi olla kaksinen.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

aina ollaan nokittamassa vielä menneidenkin sukupolvien puolesta ei ennuste voi olla kaksinen.

"enen" sana on minulle vähän kuin punainen vaate, siihen entiseen vetoaa yleensä ihmiset jotka ajattelevat entisistä ajoista (avioliitoista)kovin ihannoivasti ja yksipuolisesti..
        Kyllä se tasa arvo ja naisen tahto on paljolti ollut miehen rahapussin kanssa samassa taskussa..se harmonia on yleensä perustunut oleviin olosuhteisiin alistumiseen..
        En tiedä millaisia "aivomyrskyjä" niissä entisaikojen naisten päissä on tapahtunut, mutta ei niitä ole passannut ilmoille hyvin huuvella.

• Arska

Kun aloituksessa kysytään, millainen on hyvä nainen, naiset pääsevät jo muutaman viestin jälkeen virkkuukoukkujensa kanssa käsiksi miesten vehkeisiin.

Ja miehistä sanotaan, että meillä on aina mielessä!

• nimetön

miehillä aina mielessä,mut kyllä se naisillakin on mielessä,että mimmonen mies on.

• Pirre*

ne käsitöitä tekevät naiset ole perinteisesti sellaisia naisellisia ja pehmeitä..:).. joku virkkuushan se pittää olla aina virreillä..

Ihmisiähän me ollaan kaikki tyyni, sukupuoleemme katsomatta..jutut sitä myöten..:)

• sinkku55
        Pirre* kirjoitti:

ne käsitöitä tekevät naiset ole perinteisesti sellaisia naisellisia ja pehmeitä..:).. joku virkkuushan se pittää olla aina virreillä..

Ihmisiähän me ollaan kaikki tyyni, sukupuoleemme katsomatta..jutut sitä myöten..:)

että käsitöitä tekevät naiset on naisellisia ja pehmeitä,minä kun olen kova tekemään käsitöitä,nytkin on menossa kanavattön tekeminen.

• Pirre*
        sinkku55 kirjoitti:

että käsitöitä tekevät naiset on naisellisia ja pehmeitä,minä kun olen kova tekemään käsitöitä,nytkin on menossa kanavattön tekeminen.

olla vain minun oma mielikuvani kutovasta ja virkkaavasta naisesta..
        Ai..seko ei sinuun päde, vai...:))

• sinkku55
        Pirre* kirjoitti:

olla vain minun oma mielikuvani kutovasta ja virkkaavasta naisesta..
        Ai..seko ei sinuun päde, vai...:))

kyllä olen,mut pehmuudesta en tiedä mut sehän riippuu mitä tarkoitetaan pehmuudella.

• kenelle

avaa haaransa. Huono nainen on huora. Huono nainen harrastaa irtoseksiä / pettää / pelaa pelejä vieraiden miesten kanssa / yrittää päästä miehensä niskan päälle / niskuroi.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe