Puppea käy koskettavasti kateeksi jatkeet

Anonyymi

"Koskee myös minun duunia. Voittoja ei ole luvassa."

"Suutarin pitäisi pysyä lestissään" sanottiin ennen.

Hyppää pois aloilta joista et ymmärrää mitään.
Myy pois kullinjatkeet - niilläkin rahoilla elät Isanissa 20v suht' hyvin.
Etenkin kun jatkat "lääkeruohon" viljelyä laillisesti. Ja älä ole Sannalle "pata joka kattilaa soimaan" - olet samanlainen.

28

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meitä erottaa yksi oleellinen asia, tiedätkö mikä?

      • Anonyymi

        Sulla ei mopo keuli.


    • Ei tarvi puppelipoikien olla minusta huolissaan. Käyttikselläkin vielä ihan kivasti rahaa, vaikka hankinnat / sijoitukset olen tehnyt omalla rahalla 100% https://ibb.co/cXhRd25

      Voitot on eri asia kuin palkka. Minä kun saan työstäni myös palkkaa ja voitoista aina sovitut prosentit bonarina. Kuusinumeroinen on palkkani tänäkin vuonna ja ensimmäinen numero ei ole 1.

      Vuokrahommeleista viivan alle jää 16-18 tonnia kuussa kulujen ja verojen jälkeen, joten ei tässä nälkään olla kuolemassa ihan äkkiä.

      Muistutan Puppe Pasasta myös siitä, että tämä on vain yksi viidestä tilistäni.

      Taisin olla kyytihommissa Pattayan liepeillä 01.07. kun tuo tankkaus on suoritettu Chonburissa.

      No niin, nyt kutsuu kokin hommat.

      • Anonyymi

        2010 on taas tilannut vitsailutiliotteen ystävältään pankista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2010 on taas tilannut vitsailutiliotteen ystävältään pankista.

        Kannattaisi joskus miettiä mitä tarkoittaa se että pitää tiliotteita aijailla palstalle, kesken pojan päiväunien, minusta vaikuttaa hieman sairaalle, mitä mieltä muu on asiasta, vai onko normaalia alle kouluikäisen lapsen isälle, tälläinen palstavaikuttaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2010 on taas tilannut vitsailutiliotteen ystävältään pankista.

        Minä puolestani kävin etsimässä eilen kuksatellessani hukkuneita tekohampaitani.
        Kävin naapurin mummon omenatarhalla navetassa. Siellä minulla on RR:n keulakoristeen lisäksi museointia edottava tyttäreni Lada. Hansikas lokerosta löysin sitten samanlaisen aitonahkaisen vyölaukun kuin Huan miehelläkin on.
        Arvatkaa mitä löysin laukun sisältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani kävin etsimässä eilen kuksatellessani hukkuneita tekohampaitani.
        Kävin naapurin mummon omenatarhalla navetassa. Siellä minulla on RR:n keulakoristeen lisäksi museointia edottava tyttäreni Lada. Hansikas lokerosta löysin sitten samanlaisen aitonahkaisen vyölaukun kuin Huan miehelläkin on.
        Arvatkaa mitä löysin laukun sisältä?

        Löysit laukusta pankkikorttisi https://aijaa.com/zNFIUu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi joskus miettiä mitä tarkoittaa se että pitää tiliotteita aijailla palstalle, kesken pojan päiväunien, minusta vaikuttaa hieman sairaalle, mitä mieltä muu on asiasta, vai onko normaalia alle kouluikäisen lapsen isälle, tälläinen palstavaikuttaminen.

        Luulempa että lastensuojelua kiinnostaisi tämä peukaloinen, mutta kun thaimaassa ei sellaista pahemmin taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani kävin etsimässä eilen kuksatellessani hukkuneita tekohampaitani.
        Kävin naapurin mummon omenatarhalla navetassa. Siellä minulla on RR:n keulakoristeen lisäksi museointia edottava tyttäreni Lada. Hansikas lokerosta löysin sitten samanlaisen aitonahkaisen vyölaukun kuin Huan miehelläkin on.
        Arvatkaa mitä löysin laukun sisältä?

        Hansikaslokero on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani kävin etsimässä eilen kuksatellessani hukkuneita tekohampaitani.
        Kävin naapurin mummon omenatarhalla navetassa. Siellä minulla on RR:n keulakoristeen lisäksi museointia edottava tyttäreni Lada. Hansikas lokerosta löysin sitten samanlaisen aitonahkaisen vyölaukun kuin Huan miehelläkin on.
        Arvatkaa mitä löysin laukun sisältä?

        Löysit laukustasi vain vähän homeisen lildon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani kävin etsimässä eilen kuksatellessani hukkuneita tekohampaitani.
        Kävin naapurin mummon omenatarhalla navetassa. Siellä minulla on RR:n keulakoristeen lisäksi museointia edottava tyttäreni Lada. Hansikas lokerosta löysin sitten samanlaisen aitonahkaisen vyölaukun kuin Huan miehelläkin on.
        Arvatkaa mitä löysin laukun sisältä?

        Anteeksi, löysin muutakin, muistan kun ex-vaimoni tytär oli siinä iässä että katseli teletappeja, hän on nyt 35 vuotias. Kivoja nuo pehmolelut.


      • Anonyymi

        Arvatkaa vaan soitanko ystävälleni T modelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvatkaa vaan soitanko ystävälleni T modelle?

        vex vex vaan 55555


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvatkaa vaan soitanko ystävälleni T modelle?

        Taisit soittaa.


    • Anonyymi

      Edellisellä kerralla oli 1,3 milj samalla tilillä.
      Nyt vain 800t......

      Kovasti sulaa fyrkat LKV alalla? Hyppää pois kelkasta ja nauti elämästä!

      • Anonyymi

        Toljake, ei se raha mihinkään ole sulanut vaan se on sijoitettu kiinteistöyhtiöön, joka on nyt 100% minun asunto-osakeyhtiö.

        Koko hankintahinta 1,9 miljoonaa euroa. Remontit pyörii vuokratuotoilla ilman lainaa.

        Valmiina facelifteineen sisäremontteineen as oy:n arvo noin 4,5-5,2 miljoonaa euroa. Voittoa 1,5 - 2,2 miljoonaa euroa alle vuodessa.

        En aloita myyntiä ennenkuin julkisivu tehty, ikkunat vaihdettu ja sisärempat valmiit. Siihen asti mennään vuokratuotoilla.

        Vantaalta löytyy uusi vuokralainen kahdessa päivässä jos edellinen lähtee rempan vuoksi pois. Remax hoitaa sen puolen.

        Laitan sinulle joka kerta pikku kuittauksen, kun alat keksimään tarinoita köyhyydestäni.

        Seuraavaksi laitan vaihteeksi yritystilini saldon tai sijoituspohjaisen eläkepottini saldon joka on yli puoli miljoonaa.

        Siitä suli 50 tuhatta Ukrainan sodan alussa mutta nyt se on samalla tasolla kuin sitä ennen.

        Oliko sinulla muuta kysyttävää tällä kertaa? Minulta meni vähän ohi tuo että miten lastensuojelu liittyy saldokyselyihisi? Osaatko kertoa?

        Olen aika varma että sinun tililläsi on vain muutamia satasia jäljellä tässä vaiheessa kuukautta. Napsautapas screenshotti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toljake, ei se raha mihinkään ole sulanut vaan se on sijoitettu kiinteistöyhtiöön, joka on nyt 100% minun asunto-osakeyhtiö.

        Koko hankintahinta 1,9 miljoonaa euroa. Remontit pyörii vuokratuotoilla ilman lainaa.

        Valmiina facelifteineen sisäremontteineen as oy:n arvo noin 4,5-5,2 miljoonaa euroa. Voittoa 1,5 - 2,2 miljoonaa euroa alle vuodessa.

        En aloita myyntiä ennenkuin julkisivu tehty, ikkunat vaihdettu ja sisärempat valmiit. Siihen asti mennään vuokratuotoilla.

        Vantaalta löytyy uusi vuokralainen kahdessa päivässä jos edellinen lähtee rempan vuoksi pois. Remax hoitaa sen puolen.

        Laitan sinulle joka kerta pikku kuittauksen, kun alat keksimään tarinoita köyhyydestäni.

        Seuraavaksi laitan vaihteeksi yritystilini saldon tai sijoituspohjaisen eläkepottini saldon joka on yli puoli miljoonaa.

        Siitä suli 50 tuhatta Ukrainan sodan alussa mutta nyt se on samalla tasolla kuin sitä ennen.

        Oliko sinulla muuta kysyttävää tällä kertaa? Minulta meni vähän ohi tuo että miten lastensuojelu liittyy saldokyselyihisi? Osaatko kertoa?

        Olen aika varma että sinun tililläsi on vain muutamia satasia jäljellä tässä vaiheessa kuukautta. Napsautapas screenshotti?

        Laita 2010 lisää tiliotteita, laita osamaksusopimus, laita kerrostalon remppalaskuja, laita laita ja laita, tämä on hyvä foorumi siihen koska sinulla on uskollisia uskojia sun feikkeilyihisi tällä palstalla.
        Laita kuvaa eedenistäs, internetimuroiduista kakaroistasi sylissäsi ja haavehuorasi reppuselässä puumajassa, muista passin kannet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita 2010 lisää tiliotteita, laita osamaksusopimus, laita kerrostalon remppalaskuja, laita laita ja laita, tämä on hyvä foorumi siihen koska sinulla on uskollisia uskojia sun feikkeilyihisi tällä palstalla.
        Laita kuvaa eedenistäs, internetimuroiduista kakaroistasi sylissäsi ja haavehuorasi reppuselässä puumajassa, muista passin kannet.

        Saaripunkero on kovin ahdistunut taas, voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaripunkero on kovin ahdistunut taas, voi voi.

        3 minuuttia on aika hyvin, niin sanoisi nainenkin sinulle mikäli kykenisit 3 minuuttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 minuuttia on aika hyvin, niin sanoisi nainenkin sinulle mikäli kykenisit 3 minuuttia.

        Präm Präm! Uunituore, koekilvissä. Näyttäkää minulle se mies, joka ei haluaisi istua tuon ratissa. https://ibb.co/9b1Lxkk

        20-10 mahan vieressä kyljellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Präm Präm! Uunituore, koekilvissä. Näyttäkää minulle se mies, joka ei haluaisi istua tuon ratissa. https://ibb.co/9b1Lxkk

        20-10 mahan vieressä kyljellään

        Väitätkö feikki että et kykene 10 vuoden fotosoppailukokemuksellasi samaan kuin perheenäiti?

        https://www.ts.fi/uutiset/3408801

        Laita hutsulumppusesi haaveavomebaasi valokuvattavaksi, takapenkille korealaiset ja buudeli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö feikki että et kykene 10 vuoden fotosoppailukokemuksellasi samaan kuin perheenäiti?

        https://www.ts.fi/uutiset/3408801

        Laita hutsulumppusesi haaveavomebaasi valokuvattavaksi, takapenkille korealaiset ja buudeli.

        En laita.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        En laita.

        Ymmärretty, ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärretty, ei onnistu.

        Vaan missä on Saarimunan ja sihteerinsä todisteet siitä että sihteeripoika on edes olemassa muualla kuin Saarimunan ilmapallon muotoisessa päässä, jos aletaan todisteista puhumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan missä on Saarimunan ja sihteerinsä todisteet siitä että sihteeripoika on edes olemassa muualla kuin Saarimunan ilmapallon muotoisessa päässä, jos aletaan todisteista puhumaan?

        Ketjusta on Saarimuna poistanut jo 2 sääntöjensävastaista todistetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toljake, ei se raha mihinkään ole sulanut vaan se on sijoitettu kiinteistöyhtiöön, joka on nyt 100% minun asunto-osakeyhtiö.

        Koko hankintahinta 1,9 miljoonaa euroa. Remontit pyörii vuokratuotoilla ilman lainaa.

        Valmiina facelifteineen sisäremontteineen as oy:n arvo noin 4,5-5,2 miljoonaa euroa. Voittoa 1,5 - 2,2 miljoonaa euroa alle vuodessa.

        En aloita myyntiä ennenkuin julkisivu tehty, ikkunat vaihdettu ja sisärempat valmiit. Siihen asti mennään vuokratuotoilla.

        Vantaalta löytyy uusi vuokralainen kahdessa päivässä jos edellinen lähtee rempan vuoksi pois. Remax hoitaa sen puolen.

        Laitan sinulle joka kerta pikku kuittauksen, kun alat keksimään tarinoita köyhyydestäni.

        Seuraavaksi laitan vaihteeksi yritystilini saldon tai sijoituspohjaisen eläkepottini saldon joka on yli puoli miljoonaa.

        Siitä suli 50 tuhatta Ukrainan sodan alussa mutta nyt se on samalla tasolla kuin sitä ennen.

        Oliko sinulla muuta kysyttävää tällä kertaa? Minulta meni vähän ohi tuo että miten lastensuojelu liittyy saldokyselyihisi? Osaatko kertoa?

        Olen aika varma että sinun tililläsi on vain muutamia satasia jäljellä tässä vaiheessa kuukautta. Napsautapas screenshotti?

        Entinen vantaan kaupungin vuokratalo ?, malminiitystä oli myytävänä jossain vaiheessa, 36 asuntoa, 1.89 miljoonaa eli yhden asunnon hinta siinä 40 - 55k euron hintaluokassa, rakennettu 1974, kaikki korjaukset tekemättä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entinen vantaan kaupungin vuokratalo ?, malminiitystä oli myytävänä jossain vaiheessa, 36 asuntoa, 1.89 miljoonaa eli yhden asunnon hinta siinä 40 - 55k euron hintaluokassa, rakennettu 1974, kaikki korjaukset tekemättä.

        Ei ole sama, vaan hieman nuorempi 1982, hintaluokka sama. Isot liikkeet tarvitsee isomman katteen koska heillä on valtava kulurakenne organisaatioissaan.

        Siksipä he eivät tekisi voittoa näillä kohteilla, joten nämä jää pienemmille toimijoille.

        Mutta asiassa on mutta. Näitä ei myydä kelle vaan. Pitää olla nuhteeton historia siitä että asiat hoidetaan sääntöjen mukaan ja asunnoista sekä vuokralaisista pidetään huolta kuten kuuluu, asiaankuuluvat remontit hoidetaan ammattimaisesti valvonnan alaisena.

        Jos tuohon taloon olisi tarvinnut tehdä putkiremontit / linjasaneeraus, sen myyntihinta olisi ollut lähellä nollaa. Mutta ei tarvitse. Putket on tutkittu ja kuvattu ja niille on luvattu elinikää 20-25 vuotta lisää. Lämmönjakohuone ja siihen liittyvä putkisto uusittu 2008.

        Isojen toimijoiden ja heidän aliurakoitsijoidensa kulurakenne kunnostuksissa on jopa kolminkertainen ja heille ei jäisi näistä "tarpeeksi" voittoa, vaan olisi jopa tappion riski.

        Hyvä niin. Jää meille piipertäjillekin jotakin.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Ei ole sama, vaan hieman nuorempi 1982, hintaluokka sama. Isot liikkeet tarvitsee isomman katteen koska heillä on valtava kulurakenne organisaatioissaan.

        Siksipä he eivät tekisi voittoa näillä kohteilla, joten nämä jää pienemmille toimijoille.

        Mutta asiassa on mutta. Näitä ei myydä kelle vaan. Pitää olla nuhteeton historia siitä että asiat hoidetaan sääntöjen mukaan ja asunnoista sekä vuokralaisista pidetään huolta kuten kuuluu, asiaankuuluvat remontit hoidetaan ammattimaisesti valvonnan alaisena.

        Jos tuohon taloon olisi tarvinnut tehdä putkiremontit / linjasaneeraus, sen myyntihinta olisi ollut lähellä nollaa. Mutta ei tarvitse. Putket on tutkittu ja kuvattu ja niille on luvattu elinikää 20-25 vuotta lisää. Lämmönjakohuone ja siihen liittyvä putkisto uusittu 2008.

        Isojen toimijoiden ja heidän aliurakoitsijoidensa kulurakenne kunnostuksissa on jopa kolminkertainen ja heille ei jäisi näistä "tarpeeksi" voittoa, vaan olisi jopa tappion riski.

        Hyvä niin. Jää meille piipertäjillekin jotakin.

        Noihin kaupunkien myymiin taloihin liittyy aina isot riskit, no onhan sinulla sitten kattohuoneisto varattu talosta kun vaimosi laittaa sinut ulkoruokintaan ja muutat kahden korealaisen sanaakaan Suomea puhuvan lapsen kanssa sinne asumaan, kun nimitaulusta ei löydy muita suomalaisia nimiä kuin omasi, luulen että silloin on jossain riemu ylimmillään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe