miksi nuoriso ei halua töihin

Anonyymi

KUN olin nuori töitä riitti 88 penniä tunti oli oma m pyörä ja töitä riitti, maksoin itse koulunkäyntini koskaan ei ole ollut opintolainaa vaikka kouluja on käyty ihan tarpeeksi, Työni oli tosi rsittavaa , kun oppilaat ei halunneet tehdä mitään sanoivat kyllä sossu maksaa, Kyllä otti päähä kun ei ole saanut mitään sossusta.
Ainoa mitä olen saanut on eläkeleikkaukset ja nousavat verot ja hinnat.
onneksi vielä on ruokarahaa

4

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paska liksa ja työnkuormitus on älytöntä. Jousto toimii vain yhteen suuntaan.

      Tyhmä paskaduunia tekee, viisas pääsee helpommalla.

    • Anonyymi

      Liksat on tänäpäivänä samaa luokkaa kuin työttömyyskorvaus niin ei vain ole kannattavaa. Näin yksinkertaista asiaa ei moni tunnu ymmärtävän. Kannattamatonta urakkaa ei kannata tehdä.

    • Kun minä tulin aikuiseksi, työelämä meni huonompaan suuntaan, syrjitään, ei makseta hyvää palkkaa jolla eläisi, työ kiusaamiset ja työn ylikuormittuminen.

      Ei kiinnosta, mä pidän mun terveydestä huolta.

    • Anonyymi

      Aika taikuri olet ollut rahanvenyttämisessä.
      Sillä 9 markan päiväpalkalla teit ihmeitä. Kun et kertonut milloin olit nuori moottoripyöränuorukainen. Jos elit (hattuarvio) vuonna 1973 niin 88 penniä tunnissa tarkoittaa vuoden 2022 euroissa jotain 1 euro 10 senttiä. Saa sillä litran maitopurkin Liideli kaupasta. Bensakin maksoi 1973 vuonna 1 markka 30 penniä litralta ennen öljykriisiä
      Silti vaan moottoripyörällä ratsastelit kuin marlon brando. Kova saavutus 88 pennin tuntipalkalla, https://www.youtube.com/watch?v=_TtaSwqQAyI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe