jatkoa yllätettyihin..

kkk

Pikkuisen jatkoa mitä tapahtui yllätyksen jälkeen.
Illalla kun menimme vaimon kanssa sänkyyn ,oli tunnelma pikkuisen vaivautunu.
Vaimoni näytti mietteliäältä,ja kysyin mikä nyt?
Hän kertoi että pikkuisen hävetti se mikon juttu.
Miksi kysyin?
No kun silleen,vaan en voinut kiusaukselle mitään kun tuli tilanne ensimmäisen kerran naapurin mikon kanssa.
Oli kuulemma neljäs kerta kun mikko oli nainut vaimoani.
Kysyin että haluaako hän vielä naida mikon kanssa?
Näin vaimoni hämmästyneen ilmeen..niin että haluatko että mikko saa naida sinua sanoin uudestaa..
Haluan sanoi vaimoni ..olen ihan hirvittävässä kiimassa kun näen mikon ison siittimen,ja se kun mikko tyhjää itsensä minuun.Se on jotain järisyttävää.Näithän sinä kuinka pillustani valui siemeniä ihan hirveästi.
Tehdään se uudestaan ehdotin vaimolleni .
Siis että?että mikko nai minua sinun katsellessa ?
Niin.
Miksi?miksi haluat nähdä että minua naidaan?
En tiedä,jotenkin se oli semmoinen ..en tiedä.
Vaikka tunsin inhottavaa mustasukkaisuutta,niin kumminkin kun näin sinun nauttivan siitä niin tulipahan vaan mieleeni..
Vaimoni oli hiljaa ..tehdäänkö kysyin?
Kusyn mikolta ..
Meni muutama päivä.Ajattelin että taitaa olla unohdettu koko juttu.
Iltapäivällä vaimoni sanoi että lämmitä sauna saamme vieraita..ketä ?vaimoni vaan hymyili.
Lämmitin saunan ja menimme saunaan.
Yritin lähennellä vaimoani ,vaan hän sanoi että älä ..miksi olin yhtä kysymys merkkiä..
Se on varattu tänään mikolle..
Sain kumminkin riisua vaimoni ..luoja kuinka hän oli valunut pikkuhousuihin..
Vaimoni nauroi ääneen ..oli pikkuisen puhelin seksiä harrastanut mikon kanssa että oli saanut hänet suostumaan.Siitä tuo pikkuhousujen sotku.
Sain kumminkin pikkuisen nuolla vaimoani ..kiusata iltaa varten.
Illalla kun mikko tuli ,menin hetkeksi ulos kuten oli sovittu.
Ikkunasta seurasin kuinka vaimoni kaivoi mikon siittimen esille ja alkoi suutelemaan mikkoa.
Odotin hetken ja menin sisälle .
Vaimoni makasi pöydällä ,pikkuhousut ja muut vaatteet oli lattialla yhdessä mytyssä,ja mikko nuoli vaimoani.
Näin kuinka mikko jännitti tilannetta..sanoin että eihän tuo ole eka kertasi ,tee vaan niin kuin minä en edes olisi tässä.
Kuului huohotusta ja vikinää ..vaimoni pyysi mikkoa naimaan..
Mikko alkoi sovittamaan siitintä vaimooni ..ei meinannut onnistua osumaan reikään ja menin ohjaamaan sitä oikeaan paikkaan..
Siitin alkoi työntymään sisään ja vaimoni levitti pyllyään minkä vaain pystyi ja mikko alkoi rytmikkäästi työnnellä vaimoni pilluun .
Kuului voimakasta litinää..vaimoni suorastaa tulvi ..valkea vana valui pillusta aina kun siitin tuli pois pillusta.
Vaimoni ilmoitti ettei kestä enää pitkään ..orkku on jo tulossa..mikko pani kuin kani ..nuoruuden innolla ja vaimo uikutti ja pyysi kyrpää..
Laitoin sormet vainoni pillun huulille ja kuulin tukahdetun äänen ..äläää..en kuunnellut mutta mikko lopetti työntelyn..sanoin että ei se sinulle mikko sanonut..jatka ..jatka nopeampaa..
jatkoin pillun hieromista ja vaimo uikutti ,,nyyhki että tulee..vapisi kuin haavanlehti .Pyysi että lopettakaa hetkeksi.
Mikko ei saanut siementää,ja näytti pikkuisen pettyneeltä.Sanoin että ei tämä tähän lopu eihän kultaseni ..ei saat mikko siementää minua tänään niin monesti kun vaan pusseissasi on varaa ja vähän enemmänkin.
kannoin nimisen tuoksuisen vaimoni sänkyyn ja mikko tuli perässä siitin kovana huojuen.
Mene mikko selälleen tuohon sänkyyn..
Laskin vaimoni seisovan kyrvän päälle .
Siitin työntyi vaimooni esteettä niin kuin sen paikka olisi siellä ja niinhän sen paikka onkin ..pillussa.
Vaimo ähkäisi ja alkoi liikuttamaan lanteitaan..
Ihana näky sain sanottua ja vaimoni pyllisti enemmän että näin esteettä kuinka mikon kyrpä alkoi edestakaisen liikkeen vaimoni pillussa.
pylly paljastui ihanasti eteeni ,ja sainkin jännän ajatuksen .
menin vaimoni laukulle ja otin rasvatuubin ja sen nähdessään vaimoni parahti että ei ..mikko katseli ihmeissään.
Aloin rasvata vaimoni pyllynreikää rasvalla ja vaimoni kiemurteli ja sai sähköiskuja ,,ja parahti että ei sinne..
Nyt ei sitä kysytä sinulta..ja aloin ottamaan housujani pois..
Annoin siittimen koskettaa vaimoni pyllyä ja hän värähteli ja huohotti ..puski pyllyään pystynpään ..siis halusi kumminkin ajattelin.
Pyllynreikä tuntui siittimenpäässä liukkaalta ja puskin vasten sitä ..pikku hiljaa se antoi periksi ja upposi pikkuisen sisälle..vaimoni vapisi ja valitti ja mikko sai kun uutta virtaa ja aljoi puskemaan altapäin siitintä pilluun niin kuin vaan pystyi..ja sai vaimoni semmoiseen kiimaan ettei mikään olisi enää mitään.
Siittimeni upposi tiukkaa pyllynreikään ..tuntui ihmeelliseltä ..erillaiselta.
Olin kokonaan uponnut vaimoni pyllynreiässä ja aloin työntelyn pyllyyn ja vaimoni uikutti että kohta tulee ..nyt taidat saada pikkuisen enemmän..
Mikko tikkas pillua ,kuului rivo litinä vaimoni huohotuksen ylikin.
Vaimoni sanoi että tulee ..ynisi ja tärisi ..
pyysi että siemennettäisiin ..ei tule vielä mikko sanoi..ei täälläkään sanoin ..nyt me mikko tehdään loppuun vaikka vaimoni sanoisi mitä..vai mitä mikko ..et sitte lopeta ennen kuin tulee muuten et enää nai vaimoani ..mikko nyökytteli ja vaimoni uikutti että älkää enää vaan hänen pyllynsä teki muuta ,,se heilui ja huojui ja imi siittimiä minkä vaan pystyi ..vaimoni otti joka työnnön vastaan ja yritti saada siittimet mahdollisimman syvälle itseensä.
Vaimoni sai jatkuvia orgasmeja ..ikinä en ole nähnyt naista tuommoisessa tilassa..kiimassa joka oli ihan hirvittävä.
Mikko ilmoitti että tulee ja alkoi raivokkaan pumppauksen ..minullakin tuntui että kohta..ensin tuli mikko ja sitten minä ..vaimoni nyyhki ja vikisi siinä välissä melkein hervottomana..heräsin todellisuuteen kun mikko valitti että täällä oon aika tukalaa..
Nousin vaimoni päältä ja näin kuinka punainen oli hänen pillunsa.
Oli ilmeisesti saanut tyydytyksen.
Vaimoni noustessa mikon päältä kuului sellsinen massahdus ja vaimoni pillusta valui norona siemeniä..olet oikeassa kultaseni mikolla on hyvät siemen varastot.
Kävimme saunassa porukalla.
Kyselin mikolta että onko vaimollani hyvä pillu?
Punastellen mikko vastas että jos saisi myöhemminkin vielä..sanoin että eiköhän se käy jos ei pidetä salaisuuksia.
Saisinko naida vaimoasi myös pyllynreikään mikko kysyi?
Kysy vaimoltani ..eiii parahti vaimo ..ei noin isoa..
Kyllä sinä nyt mikolle,katselin kiusotellen vaimoani ..
eikä mennyt kuin hetki kun vaimoni oli lauteilla
pylly pystyssä ja mikko hänen takanaan...
rasvasin vaimoni pyllynreiän ja asetin mikon siittimen kohdalleen ja mikko alkoi työntymään vaimooni ...joka valitti ettei se mene ..vaan mikko oli eri mieltä kun otti tukevasti vaimoni lantioista kiinni ja työntyi koko siittimensä mitalta vaimoni pyllynreikään...
ja vaimoni uikutti ,,ja sai ilmeiseti jotain kivaa..ainakin ääntelyn perusteella.
ja pian mikkokin sanoi ..minulta tulee..

1

16322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä alkuehdotus...

      Moi,

      Koska itse rakastan katsella, kun toiset nussivat hehkeää vaimoani, ajattelin laittaa sinulle vastineen tässä alla. Olen muuttanut tekstiäsi hiukan. Jos haluat, että jatketaan, niin laita tähän alle tietojasi. Vaihdetaan kokemuksia. Minulla niitä on paljon.

      Yllätetyt (2005)Lukiessani näitä ,mietin että kai muillekin joskus tapahtuu. Tämä tapahtui viime kesänä kesämökillämme. Vaimoni jäi lämmittämään rantasaunaa ja minun oli määrä käydä kaupassa. Vähän matkaa ajettuani huomasin että olin unohtanut rahapussin mökille .Käänsin autoni ja ajoin takasin mökille. Mietin että olisiko vaimoni keksinyt lisää ostettavaa, joten suuntasin saunalle päin koska häntä ei ollut näkynyt mökissä. Saunalle saavuttuani kuulin saunasta yninää ja menin lähemmäksi .Näky oli pysähdyttää sydämeni . Vaimoni oli saunan eteisen lattialla olevalla patjalla kuusysissä jonkun miehen kanssa. Mies nuoli vaimoni pillua joka oli täysin levällään eikä epäilystä ollut etteikö hän olisi kiimassa. Samalla vaimoni otti isoa siitintä suuhunsa ja ynisi kiimassa. Tunsin miehenkin ..naapurin nuori kossi. Mieleni teki potkaista jätkää munille ..mutta. Katselin vaimoani. En pitkään aikaan ollut nähnyt häntä noin kiimaisena. Pillusta valui enemmän nestettä kuin tavallisesti. Poika teki työtä vaimoni pepussa niin hartaudella ja kiihkeästi .Hänellä oli täysi työ nuolemisessa. Jännää tapauksessa oli se että kumpikaan ei huomannut minua. Pojalla näytti sille että hänellä tulisi pian ,jonka hän sanoikin vaimolleni: "lopeta minulla muuten tulee". Vaimoni voihki vaatien poikaa panemaan.. Rykäisin ja aika pysähtyi. Vaimoni hyppäsi pojan päältä ja alkoi sopertamaan jotain itkun sekaisella äänellä ja poika etsi reikää mistä olisi livahtanut tiehensä, kuitenkin turhaa sillä seisoin oven reiällä. Kysyin hymyillen, että eikö naapurin Mikko nai kun vaimoni pyytää? Anna vaimolleni siitintä kun se kerran sitä haluaa. Poika soperteli jotain, en edes kuullut mitä. Sanoin että jatkakaa vain... Vaati hetken ennen kuin vaimoni sai sitä mitä halusi. Vaimoni kysyi monta kertaa että eihän se varmasti haittaa? Ei, ei, vastailin, vaikka tunsin ihan muuta, mutta halusin nähdä lopunkin. Tilanne oli irvokas. En ennen ollut nähnyt mitään vastaavaa muualla kuin videoilla. Tilanne oli vaikeaa ,vaan kun Mikko alkoi työntymään vaimoni sisään huomasin, että ei tämä ollut ensimmäinen kerta, jonka myös vaimoni myönsi jälkeen päin. Katselin kuinka vaimoani naitiin. Luoja miten iso siitin Mikolla oli vaikka ikää ei ollut kuin vähän yli kahdeksan toista. En suosittele kenellekään samaa, jos on vähänkin mustasukkaisuutta, sillä kun näkee, kuinka vaimo nauttii vieraan miehen siittimestä, siinä käy melkoinen tunnemyrsky. Mikko teki homman loppuun. Näin kuinka vaimoni vaikeroi ja kuinka hänestä valui siemenet.. Illalla kun menimme vaimon kanssa sänkyyn ,oli tunnelma pikkuisen vaivautunut. Vaimoni näytti mietteliäältä ja kysyin mikä nyt? Hän kertoi että pikkuisen hävetti se Mikon juttu. Miksi? Kysyin häneltä. No kun silleen, vaan en voinut kiusaukselle mitään kun tuli tilanne ensimmäisen kerran naapurin Mikon kanssa. Oli kuulemma neljäs kerta kun Mikko oli nainut vaimoani. Kysyin että haluaako hän vielä naida Mikon kanssa? Näin vaimoni hämmästyneen ilmeen, niin, että haluatko todella, että Mikko saa naida sinua sanoin uudestaan? Haluan. Sanoi vaimoni. Olen ihan hirvittävässä kiimassa kun näen Mikon ison siittimen ja se, kun Mikko tyhjää itsensä minuun. Se on jotain järisyttävää. Näithän sinä kuinka pillustani valui siemeniä ihan hirveästi? Tehdään se uudestaan. Ehdotin vaimolleni . Siis, että Mikko nai minua sinun katsellessa ? Niin… Miksi? Miksi haluat nähdä että minua naidaan? Kysyi vaimoni.En tiedä, jotenkin se oli semmoinen…en oikein tiedä. Vaikka tunsin inhottavaa mustasukkaisuutta, niin kumminkin kun näin sinun nauttivan siitä niin tulipahan vaan mieleeni.. Vaimoni oli hiljaa ..Tehdäänkö kysyin? Kysyn Mikolta. Sainoi vaimoni. Meni muutama päivä. Ajattelin, että taitaa olla unohdettu koko juttu. Iltapäivällä vaimoni sanoi että lämmitä sauna saamme vieraita. Ketä? kysyin minä. Vaimoni vaan hymyili siihen. Lämmitin saunan ja menimme saunaan. Yritin lähennellä vaimoani ,vaan hän sanoi, että älä … Miksi olin yhtä kysymys merkkiä.. Se on varattu tänään Mikolle.. Sain kumminkin riisua vaimoni ..Luoja kuinka hän oli valunut pikkuhousuihin.. Vaimoni nauroi ääneen ..oli kuulemma harrastanut pikkuisen puhelinseksiä Mikon kanssa ja siten saanut hänet suostumaan. Siitä tuo pikkuhousujen sotku. Sain kumminkin pikkuisen nuolla vaimoani. Kiusata iltaa varten. Illalla kun Mikko tuli, menin hetkeksi ulos kuten oli sovittu. Ikkunasta seurasin kuinka vaimoni kaivoi Mikon siittimen esille ja alkoi suutelemaan Mikkoa. Odotin hetken ja menin sisälle. Vaimoni makasi pöydällä. Pikkuhousut ja muut vaatteet oli lattialla yhdessä mytyssä ja Mikko nuoli vaimoani. Näin kuinka Mikko jännitti tilannetta ensi alkuun, mutta sanoin, että eihän tuo ole eka kertasi, tee vaan niin kuin minä en edes olisi tässä. Kuului huohotusta ja vikinää ja vaimoni pyysi Mikkoa alottamaan hommat. Mikko alkoi sovittamaan siitintä vaimooni, ei meinannut ensin onnistua osumaan reikään ja menin ohjaamaan sitä oikeaan paikkaan.. Siitin alkoi työntymään sisään ja vaimoni levitti pyllyään minkä vaan pystyi ja Mikko alkoi rytmikkäästi työnnellä vaimoni pilluun . Kuului voimakasta litinää ja vaimoni suorastaa tulvi. Valkea vana valui pillusta aina kun siitin tuli pois pillusta. Vaimoni ilmoitti ettei kestä enää pitkään. Orkku on jo tulossa ja Mikko pani kuin kani nuoruuden innolla. Vaimoni uikuttaessa pyytäen lisää kyrpää. Laitoin sormet vaimoni pillun huulille ja kuulin tukahdetun äänen .. äläää! En kuunnellut, mutta Mikko lopetti työntelyn. Sanoin, että ei se sinulle Mikko sanonut. Jatka vaan. Jatka, jatka nopeampaan. Jatkoin pillun hieromista ja vaimo uikutti, nyyhki, että nyt se tulee… vapisten kuin haavanlehti. Pyysi, että lopettakaa hetkeksi. Mikko ei saanut siementää, joten hän näytti pikkuisen pettyneeltä. Sanoin, että ei tämä tähän lopu, eihän kultaseni? Ei, saat Mikko siementää minua tänään niin monesti, kun vaan pusseissasi on varaa ja vähän enemmänkin. Kannoin kimmatuoksuisen vaimoni sänkyyn ja Mikko tuli perässä siitin kovana huojuen. -Mene Mikko selälleen tuohon sänkyyn. Sanoin hänelle. Laskin vaimoni seisovan kyrvän päälle . Siitin työntyi vaimooni esteettä, niin kuin sen paikka olisi siellä ja niinhän sen paikka onkin ..pillussa. Vaimo ähkäisi ja alkoi liikuttamaan lanteitaan.. Ihana näky. Ssain sanottua ja vaimoni pyllisti enemmän, että näin esteettä kuinka Mikon kyrpä alkoi edestakaisen liikkeen vaimoni pillussa. Pylly paljastui ihanasti eteeni ja sainkin jännän ajatuksen. Menin vaimoni laukulle ja otin rasvatuubin ja sen nähdessään vaimoni parahti, että ei ..Mikko katseli minua ihmeissään. Aloin rasvata vaimoni pyllynreikää rasvalla ja vaimoni kiemurteli ja sai kuin sähköiskuja ja parahti, että ei sinne.. Nyt ei sitä kysytä sinulta. Sanoin ja aloin ottamaan housujani pois.. Annoin siittimen koskettaa vaimoni pyllyä ja hän värähteli ja huohotti ..puski pyllyään pystynpään, siis halusi kumminkin ajattelin. Pyllynreikä tuntui siittimen päässä liukkaalta ja puskin vasten sitä. Pikku hiljaa se antoi periksi ja upposi pikkuisen sisälle. Vaimoni vapisi ja valitti ja Mikko sai kun uutta virtaa ja alkoi puskemaan alta päin siitintään pilluun, niin kuin vaan pystyi. saaden vaimoni semmoiseen kiimaan, ettei mikään olisi enää mitään. Siittimeni upposi tiukkaa pyllynreikään. Tuntui ihmeelliseltä, niin erilaiselta. Olin kokonaan uponnut vaimoni pyllynreikään ja aloin työntelyn pyllyyn ja vaimoni uikutti, että kohta tulee. Nyt taidat saada pikkuisen enemmän. Ajattelin minä. Mikko tikitti pillua samalla kun kuului rivo litinä vaimoni pillusta hänen huohotuksensa ylikin. Vaimoni huusi, että nyt SE TULEE! Hän ynisi ja tärisi anoen siemmenystä. Ei tule vielä Mikko sanoi. Ei täälläkään, minä sanoin. Nyt me Mikko tehdään loppuun tämä homma, vaikka vaimoni sanoisi mitä vaan. Vai mitä Mikko? Et sitten lopeta ennen, kuin tulee. Muuten et enää nai vaimoani. Minä voihkin. Mikko nyökytteli päätään ja vaimoni uikutti, että älkää enää, vaan hänen pyllynsä teki kuitenkin ihan muuta. Se heilui ja huojui. Imi siittimiä minkä vaan pystyi. Vaimoni otti joka työnnön vastaan ja yritti saada kyrvät mahdollisimman syvälle itseensä. Vaimoni sai jatkuvia sarjaorgasmeja. Koskaan en ole nähnyt naista tuommoisessa tilassa. Kiimassa joka oli ihan hirvittävä. Mikko ilmoitti, että tulee ja alkoi raivokkaan, nopean pumppauksen. Minustakin tuntui, että kohta, mutta Mikko tuli ensin ja sitten minä. Vaimoni nyyhki ja vikisi siinä välissä melkein hervottomana. Heräsin todellisuuteen, kun Mikko valitti että täällä on aika tukalaa.. Nousin vaimoni päältä ja näin kuinka punainen ja turvonnut hänen pillunsa oli. Oli kaikesta päättäen saanut täyden tyydytyksen. Vaimoni noustessa Mikon päältä kuului sellainen massahdus ja vaimoni pillusta valui norona siemeniä. Olet oikeassa kultaseni, Mikolla on hyvät siemenvarastot. Kävimme sen jälkeen saunassa porukalla. Kyselin saunassa Mikolta, että oliko vaimollani hyvä tavara? Punastellen Mikko vastasi, että jos saisi vielä joskus myöhemminkin vielä. Sanoin, että eiköhän se käy. Kun ei vaan pidetä salaisuuksia. Saisinko naida vaimoasi myös pyllynreikään Mikko kysyi? Kysy vaimoltani. Ei minulla mitään sitä vastaan ole, vastasin. Eiiih, parahti vaimo, ei noin isoa.. Kyllä sinä nyt Mikolle… sanoin kiusotellen vaimoani katsellen. Eikä mennyt kuin hetki kun vaimoni oli lauteilla vieressämme uudelleenpylly pystyssä ja Mikko hänen takanaan. Rasvasin vaimoni pyllynreiän ja asetin Mikon siittimen kohdalleen ja hän alkoi työntymään vaimooni, joka valitti, ettei se mene….vaan Mikko oli ihan eri mieltä ottaen tukevan otteen vaimoni lantioista ja työntyi koko siittimensä mitalta vaimoni pyllynreikään. Pienen parahduksen jälkeen vaimoni alkoi uikuttamaan. Ilmeisesti hän todella sai jotain, mistä hän erikoisesti piti. Pian alkoi Mikkokin äänähtelemään ja ruiskusi kaiken lopun spermansa vaimoni peräreikään. Myöhemmin vaimoni kertoi, ettei uskonut, että anaaliyhdynnästäkin voisi saada orgasmin, mutta sinä yönä se harha katosi. Tämän ja paljon muuta halusin jakaa muiden seksiä rakastavien kanssa.   

      Älä pahastu tästä. Jatkketeaan samoissa merkeissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe