| Anteeksi kiroiluni heti alkuun!! En vain voi käsittää tätä. | Voi vitun vitun vittu. Minua ärsyttää se, kun olen 6-luokkalainen ja koulussamme oli myyjäiset, joissa me 6-luokkalaiset myimme herkkuja. Noh ei siinä mitään, MUTTA olin leiponut sinne kinderpiirakkaa kovalla työllä ja vaivalla(työstin tätä noin 4h), johon käytin mm. Voita, MAIDOTONTA suklaata(vitun kallista) ja laadukkaita eli kalliita raaka-aineita. Tein myös noin 7cm•7cm paloja. Olen todella hyvä leipuri ja kinderpiirakat menivät heti ensimmäisessä 30min kaupaksi(koulussamme 400-500 oppilasta), joten ne olivat taattua laatua. MUTTA se mikä MINUA VITUTTAA on, että opettajani sanoi, että kaikki leivokset ovat 0.50€-2.50€ ja olin ajatellut, että tuosta hintaluokasta minun kinderpiirakkapalaseni olisi VÄHINTÄÄN 2.00€, mutta ne saatanan rotta opettajat olivat laittaneet hinnaksi vain 1.50€, joka on mielestäni aivan liian vähän, minun työni jälkeen ja palojen kokoon verrattuna. Onneksi keräsimme rahaa luokkaretkeä varten, koska, jos olisin itse myynyt(eli kerännyt omaan pussiin rahaa) hinta olisi ollut 2.50€, joka on niin isosta ja hyvästi tehdystä palasta todella hyvä hintaEn kuitenkaan viitsinyt rueta opettajalle siitä valittamaan, koska noh, kun minä myin ne olivat jo loppumeet. Olen silti aivan varma, vaikka hinta olisi ollut 2.50€ kaikki olisivat menneet vähintään yhdessä tunnissa. Kyllä vituttaa, Että kiitos vaan Kajaanin Kätönlahden koulu. Mitä mieltä te olette? Onko 1.50€ liian vähän? Minun mielestäni on.
Minua vituttaa aivan saatanasti
Anonyymi
1
503
Vastaukset
No opellas on muuten tosi hyvä logiikka. Tosin jos ei ole omat rahat vaan luokka retki kyseessä mitä väliä. Mutta perjaatteessahan sen oman leivoksen pitäisi saada tehneenä hinnoitella eikai siinä mikään laki estä. Perjaate kysymys..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624