Venäjä (Neuvosto-Venäjä) ei tunnusta mitään kansainvälisiä rajoja.Hyökkää itsenäiseen valtioon kuten nyt viimeksi Ukrainassa.Kuinka paljon sinä annat löysää näille tappajille ? Ukraina tuskin hyökkäisi esim.Suomeen.
Tarton rauhan 1920 rajat - kuinka pitkälle Venäjä etenee ?
11
71
Vastaukset
- Anonyymi
Hyökkäsiväthän Ukrainalaiset Raatteentillä ja meinasivat panna Suomen kahtia ja sitä kautta polvilleen, eivät ainakaan historian mukaan kyseialaistaneet toimintaa silloin.
- Anonyymi
Eivät niin kyseenalaistaneet toimintaa silloin kun Neuvosto-Venäjän teloituskomppania oli selän takana varmistamassa että he (ukrainalaiset)varmasti hyökkäävät tai muuten... ja teloittivathan he omansa - ne jotka epäonnistuivat koska siellä on miljoonittain ihmisiä joista valita aina sopivia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät niin kyseenalaistaneet toimintaa silloin kun Neuvosto-Venäjän teloituskomppania oli selän takana varmistamassa että he (ukrainalaiset)varmasti hyökkäävät tai muuten... ja teloittivathan he omansa - ne jotka epäonnistuivat koska siellä on miljoonittain ihmisiä joista valita aina sopivia.
Pitäisi slaavilaisten antaa hoitaa omat sotkunsa keskenään.Ennenhän puhuttiin " Balkanin ruutitynnyristä" ja se on aika lähellä Ukrainaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi slaavilaisten antaa hoitaa omat sotkunsa keskenään.Ennenhän puhuttiin " Balkanin ruutitynnyristä" ja se on aika lähellä Ukrainaa.
Juu veljet ottaa miehestä mittaa...mitä myö höijän nahinoihin sotkeennutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää vain ettävenäläiset tulevat tekemään sisäpolitiikkaansa muihin maihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää vain ettävenäläiset tulevat tekemään sisäpolitiikkaansa muihin maihin.
Njääh..heimoveljet nii maaplänteistä tarvii nii tarkkana olla.samaa sukua erimaata.kohta samaa maata.ukraina on pieni ja pippurinen mutta äiti venäjä kasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Njääh..heimoveljet nii maaplänteistä tarvii nii tarkkana olla.samaa sukua erimaata.kohta samaa maata.ukraina on pieni ja pippurinen mutta äiti venäjä kasvaa
Eihän venäläiset muutenkaan ole tarkkoja : sohivat minne sattuvat.Kannattaa varoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi olin ehdottomasti Ukrainan puolella, mutta nyt olen vaihtanut puolta. Ukrainaa johtaa T-paita päällä esiintyvä pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän venäläiset muutenkaan ole tarkkoja : sohivat minne sattuvat.Kannattaa varoa.
Niin jos luet venäjän sodankäynti uutisia länsimedian uutisoinnista 😁😁se propaganda on niin silmiä hivelevää että...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi olin ehdottomasti Ukrainan puolella, mutta nyt olen vaihtanut puolta. Ukrainaa johtaa T-paita päällä esiintyvä pelle.
Kyllä ja samainen pelle johtaa kansansa tuhoon.pikku ukko on kiero kun korkkiruuvi
- Anonyymi
perääntymiskannalla näyttäisivät olevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628