Turku Miitti Kesäkuussa

Leenuskainen

Kauan odotettu Turku Miitti on 30.6.05 Treffataan toisemme Cindyn terassilla jokirannassa 18.00... Eli jokaikinen sinne miitille! Miitistä lisää tarvittaessa Kara74 tai Leenuskainen from turku-huone

49

18865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylypirkko

      ihan oikee miitti...tunnenkohan mä ketään....

      • Leenuskainen

        ... tuskin haittaa vaikket tuntiskaan... Kaikki tuntee sut tai ainakin luulee tuntevansa.


      • tylypirkko
        Leenuskainen kirjoitti:

        ... tuskin haittaa vaikket tuntiskaan... Kaikki tuntee sut tai ainakin luulee tuntevansa.

        kaikki tuntee apinan muttei apina ketään.. vai miten se meni;)


    • Böönä

      ....kauhistus.... kaikkee ne keksii.... xDDD

    • S.a.r.k.k.u

      ....kauan se kesti mut kannatti oottaa...*tulee Tiätty*...

    • Jepste

      emmäkää mittä tunne....=D

      • Dr.Hözö

        sitten tehdään laitetaanko kukka napinläpeen?et tiedetään että ollaan chatti-pöllöjä?tai mikä tuntomerkki,tietokoneen kuva rintaan vai?tai näkeekö sen jo päällepäin että on istunut päivät pitkät chatissa tietsikan näytön edessä?


      • ootko siis tunteeton? :P

        Minen varmana tuu mihinka turkusattimiitteihin, hyi sellasia!! (..koska en millaan paase taalta ulkomailta siihen mennessa pois, LOL)

        Have fun!!!


    • sami.se

      haha miitti... *nauraa* sinne pitää tulla...
      *juo ittensä ihanaks siellä* =D

      • ihanahko, ei se juomalla parane :D

        Ellei sit oo ideana juottaa kaikki muut niin ett jopa sami alkaa vaikuttaa ihanalta?

        Mun oma henkilokohtanen tavote on juoda itteni lihavaks...


    • ette kai te meinaa oikeesti nähdä??? (iiks!!! aivan kamalaa, mua pelottaa ihan hirveesti se, että miten teidän käy). Sitten te varmaan juotte sitä viinaakin siellä, ja tuutte känniin, ja sekaannutte sen jälkeen vielä toisiinne. Lopettakaa nyt hyvätihmiset ajoissa. Jos ihmiset tarvitsisivat oikeasti sosiaalisia ihmissuhteita niin tietokoneita ei oltaisi koskaan keksitty!!!

      • tylypirkko

        höh, eihän me muuten saatais mitään seksuaalista kontaktii ellei joku järjestäis moista...paitsi mie taian saada vaan paljon tappeluita aikaseks...*työntää tennisukkia kitarisoihin asti*...


      • tylypirkko kirjoitti:

        höh, eihän me muuten saatais mitään seksuaalista kontaktii ellei joku järjestäis moista...paitsi mie taian saada vaan paljon tappeluita aikaseks...*työntää tennisukkia kitarisoihin asti*...

        mitäs tappeluita sä nyt järjestelet? ja mitä sillä seksuaalisella kontaktilla tekee? yliarvostettua puuhaa koko seksitouhu :D ja hitto anna mun sukat takaisin!!!


      • jepsteriina

        Vai yliarvostettua....pyh...oiskohan jo tossa vaiheessa hyvä sanoo sille neitsyydelle hyvästit?!
        =p...
        totkaike me juuan siellä...perisuomalaiseen tyyliin mitä luultavimmin...;)..


      • jepsteriina kirjoitti:

        Vai yliarvostettua....pyh...oiskohan jo tossa vaiheessa hyvä sanoo sille neitsyydelle hyvästit?!
        =p...
        totkaike me juuan siellä...perisuomalaiseen tyyliin mitä luultavimmin...;)..

        pitaahan sita kesakuumalla juoda ettei tuu nestehukka? tai joku muu elain, ne on kamalia juttuja ne.
        *pitaa peukkuja turkulaisille*


    • Lentäväjusteeric

      valitettavasti tänä kertana justeeri ei pääse turkuun koska on kaukana kaukana merellä! pitäkäähän hauskaa:DD

      • Pitäisiköhän saapua sinne ihmettelemään anonyyminä. Toisaalta jos monet tuntevat toisensa niin voi ulkopuolisen olla vaikea säilyttää anonyymisyys ja voihan sitä muutenkin tulla tunnistetuksi. Tämä onkin paha rasti, hmm...


    • pitäsköhän.sitä.vanhankin.vaivautua...välilyöntinappi.taas.sökö.prkl...

      • tylypirkko

        pitää tietysti!! ooks kaatanu taas sidukkaa näppikseen? *puss*


    • kauniimpi.kuolema

      ...kenelläkään ei ole kauheasti minua vastaan, voisin tulla mukaan.

      Sanokaa sitten iha suoraan jos ette halua minua etten pilaa tiedän kivaa iltaa :

      • tylypirkko

        mitennii kellään vois olla mitään sua vastaan???? sinne vaan paikalle!


      • kauniimpi.kuolema
        tylypirkko kirjoitti:

        mitennii kellään vois olla mitään sua vastaan???? sinne vaan paikalle!

        Aattelin vaan :> ku mulla on vähä hölmöjä juttuja aina sillon tällön harva se päivä :D

        jeejee tuun sit kyl.


      • tylypirkko
        kauniimpi.kuolema kirjoitti:

        Aattelin vaan :> ku mulla on vähä hölmöjä juttuja aina sillon tällön harva se päivä :D

        jeejee tuun sit kyl.

        täl kukaan ole niin viisas et pääsis älyllään loistaa jossain miitis....*diu diu*


    • tylypirkko

      ..meiän hienot hymiötikut on muute hajonnu....pitääks tehä uudet et saadaan edes hymiksillä leikkii.. jos ei muuten juttu irtoo?

      • BussikuskiTku

        pitänee tuonne raahautua paikalle pällistelemään.eikös nää oo sitä varten et otetaan kunnon perseet et pääsee nolaan ittensä ?


    • tylypirkko

      ...paa äkkii niit hymis ohjeita ku sä oot niin paljon parempi!!!

      • - leikataan peppöristä palleroita
        - piirretään naaman kuva, yksi per pallero
        - liimataan paljetteja koristeeksi (jos on), nonparellitkin käy
        - liimataan tikku kii peippörin sille puolelle missä ei oo naamaa
        - liimataan vielä yks peippöri sille samalle puolelle
        - vilautetaan valmista hymiötä sopivan (tai liian kiperän) paikan tullen
        - nypitään liimoja sormista aamulla kun herätään


    • Böönä

      ...En minä ainakaan halua tulla sinne ja kun en käytä alkomahoolia, niin en halua katsella kännisiä ihmisiä... Ja te kumminkin siellä harrastatte haureutta sehän on sanomattakin selvää... ÄLLÖÖÖÖ... Menisitte vaikka kuuntelemaan jumalan sanaa...

      • Chilipippuri-69

        *reps total kesken työpäivää*

        älä pöönä oo tollanen :D


    • jadelles

      selvä se sitten on tullaan jos päästään...

      • Esko77

        Sit mun pitää niiq muistaa ostaa glitterii niiq ja sit muistaa seivaa sääret niiq... iik! ma en kestä tätä jännityst.. ihQ ! fantsuu hey Daa!!


      • Esko77 kirjoitti:

        Sit mun pitää niiq muistaa ostaa glitterii niiq ja sit muistaa seivaa sääret niiq... iik! ma en kestä tätä jännityst.. ihQ ! fantsuu hey Daa!!

        Oot sa esko vaan ajattelevainen.. Saarikarvat ko ne on kamalinta mita miehella tiedan. Selkakarvoja sen sijaan voisit vahan lannottaa ett olis oikeen tuuheet.. Jooko, pliis? Ja nenakarvat on kans aika kova juttu taalla lontoossa, ma voin antaa muotivinkkeja enemmanki ko oon taalla agenttina vaijyny.. :P


    • ...tulee jos vain kykenee...hih...kiwaa =))))

    • Marza_uk

      Kui just toi pv.. ja mä e o sillo turus.. vähä pa..ka juttu.. ois ni kiva ollu tulla.. pitäsköhä värvätä mallu ottaa teist kuvii sinne ku makaatte pöydän alla yrjöömäs tai sekstaamas.. hihi...
      ja mulle sit kerrotaa kaik mitä siel o tehty..
      soon meinaan pakko

    • Esko77

      Nii eiku sitä mää vaan et onks se iha tarkotuksel valittu et se on torstaina 30.6.
      Tosin mulle käy ihan hyvin tuo.

      • Leenuskainen

        Torstai päivä on vaan arvottu, eipä sillä sen kummempaa merkitystä ole...
        Hyvinpä näyttää jengille sopivan, kun mulle on tullu ilmoja kolmisenkymmentä...


    • Jaa malttamattomana odottamaan raporttia ylla mainitusta tapahtumasta...

      Harregyyd tein kanssanne!!! :D

    • sami.se

      leenu 30.06.05 sulla ja mulla tulee sellanen päivä et sitä ei kovin helposti unohda :D
      hymyilee...

      • Leenuskainen

        mitäs mitäs oot viirupää saanu päähäs... =)Tarttisko sitä pysyä himassa koko päivä *harkitsee*


    • dragongirl86

      kaipa me goldmemberinkanssa tullaan=)

      • S.S.

        "pervo"...onkos äitis nähnyt sivusi =)


    • annica.k

      Miittiä odotellessa... mieki tuun! (3 Toivottavasti osaan perille... hehee!

    • emma_2

      mii tuu =) *karauttaa pelipaikoille*....

      • BussikuskiTku

        No tää peruu..oon sillon töissä.et sellasta..ottakaa munkin puolesta parit bisset.


      • aikapommi
        BussikuskiTku kirjoitti:

        No tää peruu..oon sillon töissä.et sellasta..ottakaa munkin puolesta parit bisset.

        hmmmm....kaikki on ihan lärvät joten jätän väliin.
        kärsikää te seuraavana päivänä krapulaa mä hymyilen.
        =)


    • vieläks te ootte tapaamassa siellä cindyllä vai menikö innostus ja rohkeus jo ohi? aattelin vaan varmistaa kun just hokasin, että mullakin ois vapaata ja voisin ihan oikeesti tulla. mis on cindy?

      • cindy on jokilaiva joka on noin teatterin kohdalla...


    • Esko77

      Onkohan tää viimenen viesti tänne ennen miitiä? XD vajaa 1½ tuntia aikaa siihen..
      No ei mul mitää asiaa ollu, kunhan vaa näpyttelin tänki aikani kuluks :D
      Näkyilee koht, möörö

    • Leenuskainen

      Kiitos kaikille miitteilijöille ja anteeksi jos yöunenne menivät.... Palautetta on jo tullut, hyvää ja pahaa, kaikki rakentavaa...
      Minkäs mä sille voin et oon hyökkäävä, vittumainen ämmä... koittakaa elää sen kanssa, niin mäkin teen=)

      Toivottavasti toistekkin=)

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe