MIKÄ HAMSTERILLANI ONNNN?? :'(

Moikka eli mun rakas syrkkini on alkanut aivastella?? tänään kun laitoin sen uuteen terraan. laitoin sinne puolet entisistä puruista ja paaljon paperipohjaisia laadukkaita puruja. AUTTAKAA MUA PELOTTAAAAAAAAAA :'((
5373
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

VASTAUKSIA KIITOSSS!! :( olen huolissani. hakusanoja: hamsteri syyrialainen

Äänestä

Ettei ne paperipohjaiset kuivikkeet pölyäisi ja aiheuttaisi aivastelua?
Toivottavasti ei sen vakavampaa.

Äänestä

Luultavasti vain pölyä tai jotain sen tapaista, Itse en olisi niin huolissani, mutta kyllä asiasta voi kysyä ammattimaiselta henkilöltä tai sivustolta.

Äänestä

munkin hamsteri aivastelee silloin tällöin, varmaan ihan normaalia jos on juuri vaihtanut purut tai sitten hamsterisi on kipeä.

Äänestä

Jos olet hankinnut uudeen terraarion, kannattaa se aluksi myös pestää. Jospa sitä lasia on käsitelty jotenkin tai muuten sinne tarttunut pöpöjä. Pese terraario ja vaihda myös ruokaa varmistaksen, että se ei aiheutta aivastelua.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Moikka eli mun rakas syrkkini on alkanut aivastella?? tänään kun laitoin sen uuteen terraan. laitoin sinne puolet entisistä puruista ja paaljon paperipohjaisia laadukkaita puruja. AUTTAKAA MUA PELOTTAAAAAAAAAA :'((

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu