Eilen elokuvia 50" töllöstä II.

Anonyymi

Kuten eilen kerroin harrastin katsomalla neljä Andrei Tarkovsky ohjaamaa leffaa.
Luulempa että me Senssun kanssa täällä thaimaassa asuvina olemme ainoita laatu leffojen harrastajia. Senssuhan oli katsonut hänen yhden elokuvan jo ennen, stalkker. Laatu leffoja katsomiseen ei onnistu amis kieli taidolla. Reppanoille tiedoksi stalkker ei tarkoita stalkkaajaa, vaikka onkin sanana hieman samanlainen.

14

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Talkkia ja makkaraa kulunut reilusti. Kun leffojen jälkeen vaimo kysyy mitäs tykkäsit, niin Pasanen vastaa hiki naamaa pitkin valuen että "soritso makkara oli hyvää mutta sauna lenkki tuplaketsupilla vielä parempaa, nakit oli vanhoja ja atrilli ei maistunut miltään, nakkipusseissa ollut vesi oli sopivan suolaista"

      Vaimo siihen että eiku tarkotin mitä tykkäsit leffoista? Siihen Pasanen että "ai mistä leffoista?"

      • Anonyymi

        Räps räps... vaan internet kovis, niin pääset katsomaan tuon Stalkker leffan tänne kotiteatterissamme joka Chiang Main asunnossamme ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räps räps... vaan internet kovis, niin pääset katsomaan tuon Stalkker leffan tänne kotiteatterissamme joka Chiang Main asunnossamme ollen.

        On se muittenkin kotona mahdollista katsoa. Katsos kun nykyisin leffat katsotaan netistä, eikä DVD-levyjä ole enää kuin peräkammarin pojilla. Siitäkö teidän perheen kotiteatterista ei ole havaintoja. Sen sijaan rakkaasi esitteli jättiskriiniinsä lätkän MM-kisojen aikaan.
        Toisilla on, toiset vaan puhuu. Taisit Pasanen ostaa mainitsmasi leffat kirppikseltä? Sieltähän ne vanhat leffat löytyy, jos ei ole varaa suoratoistopalveluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se muittenkin kotona mahdollista katsoa. Katsos kun nykyisin leffat katsotaan netistä, eikä DVD-levyjä ole enää kuin peräkammarin pojilla. Siitäkö teidän perheen kotiteatterista ei ole havaintoja. Sen sijaan rakkaasi esitteli jättiskriiniinsä lätkän MM-kisojen aikaan.
        Toisilla on, toiset vaan puhuu. Taisit Pasanen ostaa mainitsmasi leffat kirppikseltä? Sieltähän ne vanhat leffat löytyy, jos ei ole varaa suoratoistopalveluihin.

        Joo en ole tilannut kuin kaksi suoratoistopalvelua, applen ja amazon primen...


    • Anonyymi

      Et sentään lentänyt sinne Thaimaaseen poika rakkauden perään yksityis lento koneella?

    • Anonyymi

      Hyvin taputeltu Numba. Yksi amis jo ilmoittautui. Luulempa että sama kuka ei internet uhostaan huolimatta uskaltanut rapujuhlille kanssasi sinne Huaan.

      S

    • Anonyymi
      • Näin kerran tuollaisen meno pelin ja meinasin tulla hulluksi... viisto perä, gromia, kiiltävät vanteet, sarvien päässä hassut eläimen korva tussut, yli ääni putkisto, nokka pyörän etu locarissa tuulen halkoja.... vieläkin ravistaa sisälmyksiä kun muistelen....


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu vasta 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Tiedän Numba noi leffat. Andrei Karenin aka Pedro Luna on yli voimaisesti paras luonne näyttelijä. Törmäsin hänen tuotantoonsa x hamsteri sivustolla kerran kun googlailin kerran että paljonko hamsteri paskoo normaalisti jos sitä härnää tikulla....

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
      Taas on senssukkaa taputeltu, ai ai ai ai ai ai

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe