Cubio on ykkönen

Kirsi

Oon ollu yli vuoden asiakkaana ja puhelinkulut on ollu todella pieniä. Lehdessä oli operaattorivertailu ja siinä cubio oli halvin, samoin vähiten valituksia yms.. mulla ei ainakaan mitään muuta kuin hyvää sanottavaa.
Kipe-kissa

4

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiru

      Onko sinulla minkälainen liittymä Cubiolta? Utelee...Kun on joskus ollu harkinnassa itsellä vaihto siihen mutta toistaseksi en vielä ole vaihtanu

    • Kirsi

      Moi! Meidän taloudessa on kaksi liittymää toinen on Cubio SAVE jossa on puhelut ja tekstiviestit 6,5snt ja kuukausimaksu 65snt. Tohon pakettiliittymään kuuluu 500min puhetta ja 50 tekstaria. Se on todella edullinen kun laskee keskiarvon minuttihinnalle. jos vaan käyttää noin 500min kuukaudessa ja lähettää tekstareita noin 50kpl. Vaikka käyttäisi enemmänkin niin se ei juuri tunnu koska keskihinta on joka tapauksessa niin matala. Ja jos käyttö jää alle niin sekin on ok, puhelinlaskut pysyy hyvin kurissa..

      t.Kipe

    • alik.vierula

      "vähiten valituksia" :D Totta!! Miten ne vois saada paljon valituksia, kun ei niillä ole paljon asiakkaitakaan!!

      Ja noissa hintavertailuissa ota silmä käteen ja katso... Pakettiliittymä on vain laskennallisesti edullinen. Pitää olla moottoriturpa että siitä on oikeasti hyötyä. Omat kaverit on näitä "soitin sulle kun mulla on niin paljon puheaikaa jäljellä". Toisinsanoen kallis liittymä, mikäli pitää varta vasten puhua että sais sen laskennallisen minuuttihinnan halvaksi. Menikö liian vaikeaksi?! Lue alusta uudestaan ja tarkastele sitten niitä hinnastoja.

      • hepolix

        näin on cubion kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe