Haluaisin päästä kumppanin kanssa Apulannan keikalle tossa lokakuussa, ja paremmat paikat kelpais. 80% Paikoista on K18-aluetta tai jotain sellasta, mutta kummalakaan ei oo tarpeeks ikää sellaseen. Itse menisin mahdolliseti läpi täysikäisestä jos oikein kovin yrittää, kumppani voisi mennä läpi 24-vuotiaasta. Meillä on siis ikää 16 vuoden verran. Ei kyllä mihinkään baariin olis tarvetta, jos joku sitä miettii. Pitääkö alkaa vääntämään jotain feikki henkkareita, että pääsisi paremmille paikoille vai kysytäänkö jossain ovilla sen tarkemmin passia tai jotain sellaista?
Haluttais päästä paremmille paikoille keikalla, mutta on ongelmia.
Anonyymi
1
366
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako alkaa huijaamaan ja kiinni jäätyään mahdollisesti menettää koko keikka. Kyllä te sen pari vuotta jaksatte oottaa että olette laillisessa iässä niille paremmille paikoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221