Kumpi on epoksiliimassa se kovettaja, kellertävä läpikuultava, vai se harmaansamea? Joskus meinaa pikaepoksi kovettua liian äkkiä.
Epoksiliima
4
190
Vastaukset
- Anonyymi
Jos suhteet menee väärin päin, niin eihän sillä liimata mitään. Kovettajaa on kuitenkin liikaa jos jäsähtää käsiin.
- Anonyymi
Liimoja annostellaan saman verran molemmista tuubeista, suhde on 1:1.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liimoja annostellaan saman verran molemmista tuubeista, suhde on 1:1.
Ai, minun epoksissani sekoitussuhde on 3:1 (tilavuus) tai 3.5:1 (paino)... Tosin pönttökamaa, tuubeissa annostelua on usein kyllä helpotettu rteiän koolla, "lantraamalla" kovettaja tai kaksoisruiskulla.
- Anonyymi
Kyllä kai yleensä se kirkkaampi, kellertävämpi on kovettajaa. Tosin joskus molemmat putkilot on yhtä kirkkaita, mutta eikös tieto sisällöstä ole painettu niiden kylkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713