Turistiviisumi lokakuusta alkaen on 45 päivää

Aurinkoista lauantaipäivää!

Lisää oleskeluaikaa turisteille jotka saapuvat lentäen Thaimaahan lokakuusta alkaen. Saat automaattisesti 45 päivää kestävän leiman passiisi.

Houkutin on voimassa ainakin maaliskuuhun 2023 saakka. Tällä ilmeisimmin toivotaan sesonkiin lisää volyymiä. Tuttuja tulossa jouluna sankoin joukoin myös Buriramiin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä uutinen meikäläiselle, sillä kuuden viikon matkoja on tullut tehtyä useita. Kuukausi jäänyt lyhyeksi ja jomtienin imissä seisominen saa ruuhka aikaan raivonvaltaan. Kerran piti lähteä jonotuksen jälkeen toista kopiota jostakin paperista ja sitten jonotin uudelleen 90 minuuttia eikä ilma vaihtunut jonossa ollenkaan.
      Kun pääsin tiskille, virkailija sanoi että majoitukseni osoitteesta puttuu jotakin.
      Ei muuta kuin condolle kyselemään tarkkaa osoitetta ja kolmannen kerran 90 minuuttia jonossa... meni 5 tuntia siihen leimaan eikä lämmintä ollut ihan neljääkymmentäkään...

    • Anonyymi

      Erinomaisen hyvä juttu.

    • Anonyymi

      Hieno juttu! Kiitos tiedosta!

      PS. Tuon Jomtien Imin jonotuksen voit välttää kun kirjaudut hyvää (ja halpaan) hotelliin päiväksi ja he ilmoittavat oleskelusi Imiim. Ota kopio hotellista mukaan, sitten ei ongelmia. Hotelli ilmoittaa vain että olet siellä. Ei aikaa.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo jonotus pitää vsin tehdä kun haet lisäaikaa immistä eli tässä tapauksessa nykyään 45 30 päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo jonotus pitää vsin tehdä kun haet lisäaikaa immistä eli tässä tapauksessa nykyään 45 30 päivää.

        Hotellin käyntikortin voi liittää ilmoitukseen. Eikä sen tarvi ees olla se missä olet majoittuneena, kunhan siinä näkyy osoite selkeästi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe