Teit aloituksen kello 16.16 eli 20.16 thaimaan aikaan, jossa kerroit meneväsi syömään vaimosi kanssa kello 18.00 ? Kertoisitko miten tuo on mahdollista muuten kuin että olet suomessa .
Kysymys saaripasaselle.
18
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olemensimmäinen kerta kun numerosenseiltä unohtuu suomen ja thaimaan aikaero. Eihän tuossa suomessa olemisessa ole mitään hävettävää.
- Anonyymi
Sensukka vänkäsi kerran kolmessa perättäisessä kirjoituksessa että kello on Chiang Maissa 23.04. Silloin syksy menossa ja kello oli Suomessa 18.04.
Hiljeni vasta kun hänelle kerrottiin että vielä ei ole talviaika ja kesällä aikaero on 4 tuntia, joten kello Thaimaassa oli vain 22.04. Ei kommentoinut sitä miksi hänen tarvitsee Thaimaassa laskea kellonaika lisäämällä siihen aikaero että miksei voi vain katsoa kellosta? - Anonyymi
Peukaloisen aivopesu toimii, missä olen tuollaisen aloituksen tehnyt, näytä jos pystyt? Kerroin elo kuva harrastyksestani mitä olen katsellut ja, Senssu oli katsonut yhden saman elo kuvan jo ennen, stalkker. Reppanalle tiedoksi nimi ei tarkoita stalkkaajaa, vaikka onkin sanana hieman samanlainen, mutta stakkaa sinä vaan ja, niinhän sinä stalkkaat, apina. Voin vakuuttaa että kävin vaimon, kanssa täällä syömässä, kello 18... aivan varmasti kävimme, aidossa thaimaalaisessa ravintolassa, joka on paras täällä hua hin. Soitin ravintolaan etu käteen, nuo kunigas ravut olivat loppu, mutta kanta asiakas kun olen, kävivät niitä ongimassa merestä kuulemma. Paahtoivat jalo puun oksilla ja, raastoivat salaatin päälle johon tuli sitruuna ruokoja, minun annoksestani jätettiin pois mädätetyt kalat, vaimoni niistä pitää, vaikka niissä voi olla pakteereja... tiedä sitten, minä en niitä koskaan syö, saan niistä kihti ja, ilma vaivoja.
By NumBall HHN 61v.
Kerran kun katseltiin yhtä elo kuvaa... master and gommander maailman laidalla, joka on vaimoni lempi leffa, koska isäni oli meri mies ja, minä upseeri, kuten russell grove clatiaattori... niin multa pääsi bräshtäen "pieni" potato, vaimoni luuli että kuului elo kuvan digitaaliseen ehostukseen... dopparimme luikki karkuun ja, eikä suostunut tulemaan pariin kolmeen päivään leffa teatteri huoneeseemme, vaikka normaalisti täällä viihtyy, koska tässä huoneessa kylmää taltioivat seinät ollen. Mistähän avauksesta oli tällä kertaa kyse, kävin torstaina tai perjantaina vaimoni kanssa syömässä kansankuppilassa syömässä tuossa kuuden aikaan... ihan täällä hua hinissä, joten olen hua hinissä...
- Anonyymi
Avauksesta jonka teit eilen kello 16.16 suomen aikaa jonka poistit välittömästi kun huomasit mokanneesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avauksesta jonka teit eilen kello 16.16 suomen aikaa jonka poistit välittömästi kun huomasit mokanneesi
Voitko kertoa minkä avauksen tein eilen, missä kerroin meneväni syömään vaimoni kanssa, eilen olimme illan kyllä kotona, perjantaina kävimme kansanruokalassa syömässä illan suussa. Vaimoni kanssa, emme eilen.
Mitens tuo stalker asiaan liittyy...
By NumBall HHN 61v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa minkä avauksen tein eilen, missä kerroin meneväni syömään vaimoni kanssa, eilen olimme illan kyllä kotona, perjantaina kävimme kansanruokalassa syömässä illan suussa. Vaimoni kanssa, emme eilen.
By NumBall HHN 61v.Anonyymi
19.08.2022 10:50
Kuten eilen kerroin harrastin katsomalla neljä Andrei Tarkovsky ohjaamaa leffaa.
Luulempa että me Senssun kanssa täällä thaimaassa asuvina olemme ainoita laatu leffojen harrastajia. Senssuhan oli katsonut hänen yhden elokuvan jo ennen, stalkker. Laatu leffoja katsomiseen ei onnistu amis kieli taidolla. Reppanoille tiedoksi stalkker ei tarkoita stalkkaajaa, vaikka onkin sanana hieman samanlainen.
By NumBall HHN 61v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
19.08.2022 10:50
Kuten eilen kerroin harrastin katsomalla neljä Andrei Tarkovsky ohjaamaa leffaa.
Luulempa että me Senssun kanssa täällä thaimaassa asuvina olemme ainoita laatu leffojen harrastajia. Senssuhan oli katsonut hänen yhden elokuvan jo ennen, stalkker. Laatu leffoja katsomiseen ei onnistu amis kieli taidolla. Reppanoille tiedoksi stalkker ei tarkoita stalkkaajaa, vaikka onkin sanana hieman samanlainen.
By NumBall HHN 61v.Ei ole minun kirjoittama, kirjoitin että katsoin stalkerin jo aikaisemmin oli areenassa, ja taitaa olla edelleenkin... taittaa olla villalanka kovempaa kuin peukaloisen harrastama naurettava uhkailu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 61v.ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI ???? Teit eilen aloituksen jonka poistit samantein kun huomasit mokanneesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI ???? Teit eilen aloituksen jonka poistit samantein kun huomasit mokanneesi.
En tehnyt... avauksen teit todennäköisesti sinä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tehnyt... avauksen teit todennäköisesti sinä...
Tai Moi Moi Mies...
- Anonyymi
vex vex vaan
- Anonyymi
NumBalli hyvin taputeltu... oikein sinisellään innostui vakuuttelemaan 8)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun kirjoittama, kirjoitin että katsoin stalkerin jo aikaisemmin oli areenassa, ja taitaa olla edelleenkin... taittaa olla villalanka kovempaa kuin peukaloisen harrastama naurettava uhkailu.
Älä valehtele taas ... räps räps ... kirjoitit että katsoit STALKKERIN.
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."
Mitähän sääntöjenvastaista oli poistetussa? - Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä."
Olikohan noissa jotain mikä kuksattaa pallomahasenseitä?- Anonyymi
Niissä oli totuus.
- Anonyymi
Sensukka siis oli.
By NumBall HHN 61v.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851