Kysymys saaripasaselle.

Anonyymi

Teit aloituksen kello 16.16 eli 20.16 thaimaan aikaan, jossa kerroit meneväsi syömään vaimosi kanssa kello 18.00 ? Kertoisitko miten tuo on mahdollista muuten kuin että olet suomessa .

18

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei olemensimmäinen kerta kun numerosenseiltä unohtuu suomen ja thaimaan aikaero. Eihän tuossa suomessa olemisessa ole mitään hävettävää.

    • Anonyymi

      Sensukka vänkäsi kerran kolmessa perättäisessä kirjoituksessa että kello on Chiang Maissa 23.04. Silloin syksy menossa ja kello oli Suomessa 18.04.
      Hiljeni vasta kun hänelle kerrottiin että vielä ei ole talviaika ja kesällä aikaero on 4 tuntia, joten kello Thaimaassa oli vain 22.04. Ei kommentoinut sitä miksi hänen tarvitsee Thaimaassa laskea kellonaika lisäämällä siihen aikaero että miksei voi vain katsoa kellosta?

    • Anonyymi

      Peukaloisen aivopesu toimii, missä olen tuollaisen aloituksen tehnyt, näytä jos pystyt? Kerroin elo kuva harrastyksestani mitä olen katsellut ja, Senssu oli katsonut yhden saman elo kuvan jo ennen, stalkker. Reppanalle tiedoksi nimi ei tarkoita stalkkaajaa, vaikka onkin sanana hieman samanlainen, mutta stakkaa sinä vaan ja, niinhän sinä stalkkaat, apina. Voin vakuuttaa että kävin vaimon, kanssa täällä syömässä, kello 18... aivan varmasti kävimme, aidossa thaimaalaisessa ravintolassa, joka on paras täällä hua hin. Soitin ravintolaan etu käteen, nuo kunigas ravut olivat loppu, mutta kanta asiakas kun olen, kävivät niitä ongimassa merestä kuulemma. Paahtoivat jalo puun oksilla ja, raastoivat salaatin päälle johon tuli sitruuna ruokoja, minun annoksestani jätettiin pois mädätetyt kalat, vaimoni niistä pitää, vaikka niissä voi olla pakteereja... tiedä sitten, minä en niitä koskaan syö, saan niistä kihti ja, ilma vaivoja.

      By NumBall HHN 61v.
      Kerran kun katseltiin yhtä elo kuvaa... master and gommander maailman laidalla, joka on vaimoni lempi leffa, koska isäni oli meri mies ja, minä upseeri, kuten russell grove clatiaattori... niin multa pääsi bräshtäen "pieni" potato, vaimoni luuli että kuului elo kuvan digitaaliseen ehostukseen... dopparimme luikki karkuun ja, eikä suostunut tulemaan pariin kolmeen päivään leffa teatteri huoneeseemme, vaikka normaalisti täällä viihtyy, koska tässä huoneessa kylmää taltioivat seinät ollen.

    • Mistähän avauksesta oli tällä kertaa kyse, kävin torstaina tai perjantaina vaimoni kanssa syömässä kansankuppilassa syömässä tuossa kuuden aikaan... ihan täällä hua hinissä, joten olen hua hinissä...

      • Anonyymi

        Avauksesta jonka teit eilen kello 16.16 suomen aikaa jonka poistit välittömästi kun huomasit mokanneesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avauksesta jonka teit eilen kello 16.16 suomen aikaa jonka poistit välittömästi kun huomasit mokanneesi

        Voitko kertoa minkä avauksen tein eilen, missä kerroin meneväni syömään vaimoni kanssa, eilen olimme illan kyllä kotona, perjantaina kävimme kansanruokalassa syömässä illan suussa. Vaimoni kanssa, emme eilen.

        Mitens tuo stalker asiaan liittyy...

        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa minkä avauksen tein eilen, missä kerroin meneväni syömään vaimoni kanssa, eilen olimme illan kyllä kotona, perjantaina kävimme kansanruokalassa syömässä illan suussa. Vaimoni kanssa, emme eilen.

        Mitens tuo stalker asiaan liittyy...

        By NumBall HHN 61v.

        Anonyymi
        19.08.2022 10:50

        Kuten eilen kerroin harrastin katsomalla neljä Andrei Tarkovsky ohjaamaa leffaa.
        Luulempa että me Senssun kanssa täällä thaimaassa asuvina olemme ainoita laatu leffojen harrastajia. Senssuhan oli katsonut hänen yhden elokuvan jo ennen, stalkker. Laatu leffoja katsomiseen ei onnistu amis kieli taidolla. Reppanoille tiedoksi stalkker ei tarkoita stalkkaajaa, vaikka onkin sanana hieman samanlainen.

        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        19.08.2022 10:50

        Kuten eilen kerroin harrastin katsomalla neljä Andrei Tarkovsky ohjaamaa leffaa.
        Luulempa että me Senssun kanssa täällä thaimaassa asuvina olemme ainoita laatu leffojen harrastajia. Senssuhan oli katsonut hänen yhden elokuvan jo ennen, stalkker. Laatu leffoja katsomiseen ei onnistu amis kieli taidolla. Reppanoille tiedoksi stalkker ei tarkoita stalkkaajaa, vaikka onkin sanana hieman samanlainen.

        By NumBall HHN 61v.

        Ei ole minun kirjoittama, kirjoitin että katsoin stalkerin jo aikaisemmin oli areenassa, ja taitaa olla edelleenkin... taittaa olla villalanka kovempaa kuin peukaloisen harrastama naurettava uhkailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa minkä avauksen tein eilen, missä kerroin meneväni syömään vaimoni kanssa, eilen olimme illan kyllä kotona, perjantaina kävimme kansanruokalassa syömässä illan suussa. Vaimoni kanssa, emme eilen.

        Mitens tuo stalker asiaan liittyy...

        By NumBall HHN 61v.

        ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI ???? Teit eilen aloituksen jonka poistit samantein kun huomasit mokanneesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ETKÖ YMMÄRRÄ LUKEMAASI ???? Teit eilen aloituksen jonka poistit samantein kun huomasit mokanneesi.

        En tehnyt... avauksen teit todennäköisesti sinä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tehnyt... avauksen teit todennäköisesti sinä...

        Tai Moi Moi Mies...


      • Anonyymi

        vex vex vaan


      • Anonyymi

        NumBalli hyvin taputeltu... oikein sinisellään innostui vakuuttelemaan 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun kirjoittama, kirjoitin että katsoin stalkerin jo aikaisemmin oli areenassa, ja taitaa olla edelleenkin... taittaa olla villalanka kovempaa kuin peukaloisen harrastama naurettava uhkailu.

        Älä valehtele taas ... räps räps ... kirjoitit että katsoit STALKKERIN.


    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."

      Mitähän sääntöjenvastaista oli poistetussa?

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä."

      Olikohan noissa jotain mikä kuksattaa pallomahasenseitä?

      • Anonyymi

        Niissä oli totuus.


      • Anonyymi

        Sensukka siis oli.
        By NumBall HHN 61v.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe