Aika käsittämätön on valvojan hylkäys kriteerit. Toiset haukkuu naama punasena.. Se menee läpi. Jos minä sanon jotain kiljuveikoksi. Se raakataan. Näemmä kommareita valvomassa.. Mutta maanviljelijöitä näköjään saa haukkua olan takaa.
Suomi jutut
5
252
Vastaukset
- Anonyymi
Saako?
- Anonyymi
Just, ja yksi ”lissu” saa haukkua kaikkia, mutta jos häntä kritisoidaan , niin juttu poistetaan.
- Anonyymi00006
Niinpä ja toinen nettihörhö on se Kari. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua lastensuojelun henkilöitä, vaikkeivat he ole milläään tavalla edes asianosaisia hänen omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei se lastenvalvojien syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne hänen ex-lapsensa edes halua tavata häntä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä ja toinen nettihörhö on se Kari. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua lastensuojelun henkilöitä, vaikkeivat he ole milläään tavalla edes asianosaisia hänen omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei se lastenvalvojien syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne hänen ex-lapsensa edes halua tavata häntä.
Niinpä ja toinen nettihörhö on se Pete. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua Karia lapsistaan vieraannutettua lasten isää, vaikkei ole milläään tavalla edes asianosainen hänen lastensa asioissa ja Tiinan omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei Karin syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena Tiina päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne Timon ex-lapsensa edes halua tavata häntä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä ja toinen nettihörhö on se Kari. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua lastensuojelun henkilöitä, vaikkeivat he ole milläään tavalla edes asianosaisia hänen omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei se lastenvalvojien syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne hänen ex-lapsensa edes halua tavata häntä.
Kari ja Pete eivöt enää yhdessä??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581