Suomi jutut

Anonyymi

Aika käsittämätön on valvojan hylkäys kriteerit. Toiset haukkuu naama punasena.. Se menee läpi. Jos minä sanon jotain kiljuveikoksi. Se raakataan. Näemmä kommareita valvomassa.. Mutta maanviljelijöitä näköjään saa haukkua olan takaa.

5

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako?

    • Anonyymi

      Just, ja yksi ”lissu” saa haukkua kaikkia, mutta jos häntä kritisoidaan , niin juttu poistetaan.

      • Anonyymi00006

        Niinpä ja toinen nettihörhö on se Kari. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua lastensuojelun henkilöitä, vaikkeivat he ole milläään tavalla edes asianosaisia hänen omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei se lastenvalvojien syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne hänen ex-lapsensa edes halua tavata häntä.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Niinpä ja toinen nettihörhö on se Kari. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua lastensuojelun henkilöitä, vaikkeivat he ole milläään tavalla edes asianosaisia hänen omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei se lastenvalvojien syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne hänen ex-lapsensa edes halua tavata häntä.

        Niinpä ja toinen nettihörhö on se Pete. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua Karia lapsistaan vieraannutettua lasten isää, vaikkei ole milläään tavalla edes asianosainen hänen lastensa asioissa ja Tiinan omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei Karin syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena Tiina päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne Timon ex-lapsensa edes halua tavata häntä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Niinpä ja toinen nettihörhö on se Kari. Hänellä tuntuu olevan iso tarve haukkua lastensuojelun henkilöitä, vaikkeivat he ole milläään tavalla edes asianosaisia hänen omaan päätäntävaltaan kuuluvissa asioissa. Ei se lastenvalvojien syy ole, jos hän avioerosta katkeroituneena päättänyt olla tapaamayya läjkeläisiään ja nyy kun harmittaa, niin etsii muista syytä. Ei tuollainen ole aikuisen ihmisen käytösyä, niin tulee olo että parempi vaan, ettei ne hänen ex-lapsensa edes halua tavata häntä.

        Kari ja Pete eivöt enää yhdessä??


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe