Haluaisin oikeasti keskustella luottamuksesta parisuhteessa, miten sen saada takaisin. En ole pettänyt tms. mutta mieheni teki jotain minkä ylitse en vain pääse.
Luottamus parisuhteessa
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Menette asian käsittelee avioliitto neuvoaan. Onko niitä enää? Jos ei perheneuvolaan!Tvaliset ihmiset ei sinun elämää ole eläneet,eivät tunteitaan koe asioista samallalailla.Jokainen on yksilö ja siksi saatte asiaan oikean päätöksen terapia istunnot. Muuten tuhoat vellomisilla asiat ihan itsesi ja avioliittosi.
- Anonyymi
Tarviiko päästäkään - siis yli. JOskus tapahtuu jotain sellaista, mitä ei kertakaikkiaan voi sietää tai unohtaa. Minullakin on asioita joita en unohda koskaan mutta onneksi useimmiten jo voin olla niitä ajattelematta.
Mieheni käyttäytyi aikoinaan inhottavasti ja tämä vaivaa minua aika ajoin. Tsemppaan itseäni koska mennyttä ei voi muuttaa ja tämä murehtiminen haittaa ainoastaan minua. Mies on muuttanut tapansa jo vuosia sitten ja luottamuskin on syntynyt, muttei ihan sataprosenttinen mutta mies tietään, että enää en minkäänlaista säätämistä tms. siedä vaan se on sitten siinä.
Inhottaviahan nämä jutut on, mutta ajattele ensisijaisesti itseäsi ja hyvinvointiasi. Minun mieheni rakastaa minua ja minä häntä, se auttaa asiassa paljon - Anonyymi
Elä ja anna toisenkin elää. - Nm. Helppoa ja yksinkertaista
- Anonyymi
Luottamus palaa ajan kanssa jos on palatakseen. Toisen käytöksestä ja teoistahan se riippuu.
Ja joskus taitaa olla ihan hyväkin ettei luota kehenkään täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784