Asikkalassa surmattu taksikuski

Anonyymi

Enpä olisi osannut odottaa, että tulee tämäkin päivä vastaan kun tällainen tilanne tulee julki😥. Osanottoni uhrin omaisille ja läheisille.

Sopii toivoa, että kaikki taksifirmat Päijät-hämeessä sekä muissakin maakunnissa reagoivat tähän hankkimalla kuskeille tehokkaat lupavapaat pippurisumutteet/turvasumutteet työntekijöidensä turvallisuuden parantamiseksi.

Tässä vielä linkki juttuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5960e02f-78b3-40f8-ac4e-ae336e05e6d2

Terveisin lahtelainen taksikuski

44

3075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poliiseja nähty anian tiellä tapahtuman jälkeen.
      Lähde: murha.info

• Anonyymi
    • Anonyymi

Seuraava kuka tapetaan on netti kiusattu.

• Anonyymi

Lähinnä kiinnostaa se onko tekijä vääksystä kotoisin vai sinne muualta muuttanut. Ja minkä ikäinen.

• Anonyymi

24 vuotias jolla taksin ajolupa.

• Anonyymi

Orimattilasta muuttanut.

• Anonyymi

Hei olisiko Lahdessa vapaa miestä mikä uskaltaa hypätä netti kiusatun mukaan.Minun yli yritettiin ajaa phks pääoven vieressä.Huume porukan auto lähti kiihdyttää parkki ruudusta minun päälle.Yritetty tulla minun kotiin.Nyt kaikki ovat miehet herkkä rapu kysyy ,jos haluat syödä hyvää ruokaa esim.pippuri pihviä ja omaa tekemää jäätelöä.Nämä eivät ole VITSEJÄ eikä harhoja.Ota hihasta kiinni ja kysy lähdetkö treffeille minun kanssa.

• Anonyymi

Netti kiusattu ei saanut heti tietoa mitä oli tapahtunut,mutta taas tiesin et golleegat tutkii jotain.

• Anonyymi

Murhaajan nimi?

• Anonyymi

Jouni Sami

• Sattumaako? Salosaaressa murhasi taksikuski 27.9.2009 Mikkelissä nuoren Sannan.

• Anonyymi

Huume pistos huone ei pidä tulla minnekään Suomeen.Huume porukkaa hyysätään.Siinä näkee mitä tekevät tappavat kaiken mikä tielle sattuu.Kansalais aloite vero rahoja ei saa käyttää sitten pitäisi tulla ilmaiset tupakka tupakan polttajille.Suomi menee väärään suuntaan hoito laitokset huumeiden käyttäjille eikä mitään huoneita.Kukaan järkevä ihminen ei tapa ketään vaan nämä huumeiden käyttäjät tekevät kaiket rikokset.

• Anonyymi

Koko ajan suunnitellaan miten netti kiusatun voisi tappaa.Taas kehitellään jotain suunnitelmaa.Kaikki järkevät lahtelaiset tarvitsen kaikki apuun.Katsotaan mitä vielä paljastuu lehdessä?????

• Anonyymi

Hei kaikki lahtelaiset olisiko jollain ylimääräistä rahaa ja kävisi laittamassa missä myydään huumeiden siemeniä sinne riista kameran piiloon.Tällä tavalla poliisille hyvät vihjeet ketkä käy ostamassa huumeiden siemeniä.Nyt netti kiusattu julistaa huume sodan.Ilmoittakaa kaikki lahtelaiset kuka myy huumeita.Muistakaa kun kuvastte videolla et poistatte heti videon puhelimesta.Jos syytä epäillä rikosta voi kuva henkilöä eikä joudu mihinkään syytteeseen. Nyt kaikki lahtelaiset videot paukkumaan.Huume porukka,kun yritetään tehdä netti kiusattu vielä kaikkia niin ei koko porukkaa voi lähteä koko järkevien lahtelaisten kimppuun.Kiitos kaikkialle jotka lähdet mukaan laitetaan huume porukka ulos Lahdesta ,kun alkaa peilleilä.Vielä asentakaa riista kamerat koko Lahteen sinne missä olette nähneet huumeiden myyntiä.KIITOS PALJON TEILLE KAIKILLE AVUSTA!!!

• Anonyymi

Kaikki lahtelaiset firmat ottakaa netti kiusattu pikku- joulut esiintyy laulan ja pidän standup juttua. Hihasta kiinne ja sano et meille.

• Anonyymi

Hei ystävä minä voin auttaa jos olet nainen

Terveisin paras kaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei ystävä minä voin auttaa jos olet nainen

Terveisin paras kaveri

Kuka voi auttaa ota hihasta kiinne.

• Anonyymi

Tätä netti kiusaaminen on kestänyt yli kaksi ja puoli vuotta.Miettikää mitä olen kokenut.Puhelinta hakkerointi kestänyt yhtä pitkään.Kaikki luettu salaiset sähköposti, Whatsapp viestit,tavalliset viestit.Äänitetty puhelut ja kuunneltu.Siis kaikki mitä puhelin sisältää.Yritetty ladata et saisi rahaa.Älypuhelin ollut poissa moneen otteeseen.Miettikää miltä tuntuu ,kun tietää et kaikki viestit luetaan.Tiedättekö tästä kaikesta korvaus summa nousut 3 milj.Katsoin et jos USA maksettu lentokoneen putoaminen ja kuvattu ja nettiin laitettu maksettiin tästä 16 milj. Korvaus olen ilmoittanut kaikki minne voi ilmoittaa.Nyt te kiusaajat joudutte velka vankeuteen.Kukaan teistä ei pääse helpolla.Siitä pidän huolen.

• Anonyymi

Nyt yritetään hakkeroida koti hälyytintä.Kaikki lahtelaiset Herramannin alueelle tulkaa katsomaan tarpeeksi paljon auto liikennettä rikolliset lähtee pois.klo.23.00-03.30 huonoin aika rikolliset silloin liikkeellä.

• Anonyymi

Ettekö todella käsitä te lahtelaiset mitä olen tehnyt.Olen laittanut likoon koko itseni ettei kukaan pysty myydä huumeita.Ettekö käsitä kuinka vaaraan olen joutunut todella.Miettikää miltä tuntuisi menettää koulu kaveri huume kuolemaan.Ette todella käsitä ,kun ette ole sitä kokenut.Netti kiusatun paras koulu kaveri sekaantuu huumeisiin joutui vankilaan ja tappoi itsensä.Ettekö käsitä mitä merkitsee paras koulu kaveri ehkä sitten käsitätte ,kun se tappaa itsensä.Miettikää miltä tuntuu menettää paras koulu kaveri tai kaveri huume yliannostus kuolemaan.Nyt kaikki nuoret miettimään mitä teidän kaverit ovat tehneet minulle.Sanon vielä yhdet järkevät nuoret sanoivat kuka näitä kuvia levittää nettiin ,joku pervo.Te kohtaatte vielä elämässä asioita ,jotka todella satuttaa teitä.Olette niin nuoria ette ymmärrä vielä mitä elämän polulla voi vastaan tulla.Miettikää mitä KIRJOITAN!

• Anonyymi

Taksikuski tappoi taksikuskin. Että sikäli....

• Anonyymi

Minna ja Annika olisiko aikaa minulle?

• Anonyymi

Te kaikki olen ilmoittanut valtio johtoa myöten kaiken.Turha yrittää mitään,tulee hirveä kohu jos minulle tapahtuu jotain.Oikeusministeriön poliisi johtava henkilö.Melkein kaikki eduskunta tietää tämän asian.Presidentin kanslia myös.Hätäkeskus reakoinnut,koko terveyden huolto.Tässä teille tieto et kannata lopettaa kaikki yritykset.Ettekö todella tiedä jotain???

• Anonyymi

En muistanut kertoa et yksi auto ajoi takana ja olisi kaatanut minut vauhdista,kun ajoin mopoa.

• Anonyymi

Mikä esti niin käymästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä esti niin käymästä?

Kerkesin kääntyä pois.

• Anonyymi

Hei lauantai lehti tietokone melkein uusi,pitkiä villakangas takkeja tosi siistit,hyvä nahka takki,suksia ja monoja.Onko joku soittanut en ole saanut yhtään puhelua ,koska otettu asetus pois et puhelut tulee läpi.Tässä taas näkee mitä tehdään.

• Anonyymi

Te netti kiusatut kiroilette vielä,kun olette kiusanneet netissä.Tiedättekö minun kanssani ei pelleilee kukaan ei edes lääkärit.Otan kaiken hyödyn irti julkisuudesta.Saatte nähdä et näin tapahtuu.Olisi kannattanut miettiä ennenkuin aloitte kiusaamaan.Olen liian viisas ettekö todella tiedä pääsen Mensan jäseneksi.Tässä teille pohdittavaa.

• Anonyymi

Tämä kiusaaminen on alkanut vuonna 2009 miettimään kuinka kauan kestänyt.

• Anonyymi

Kerron yhden asian olin linja- autossa sanoin yhdelle rouvalle,kun juttelin et olet ollut terveydenhuollon töissä.Rouva vastasi miten sinä voit tietää.Sen takia tiedän koko huume porukka tunnistan ne kävely tyyli ja vaatetus.Kukaan ei jää huomaamatta.Turha vaihtaa vaatetusta ei auta.Se yksi kaveri mustat takki turha mennä piiloon Tiedän missä asut.Asics kengät jalassa.Siksi tiedän kuka ei kuulu joukkoon.Firmat häviääkö tietoa tai rahaa.Tulen tarkistaa autot ja ihmiset.Kun kaikki tietää tämän se ,joka ei kuulu joukkoon on töissä poissa.Siksi ??

• Anonyymi

Nyt ne taas keksi jotain uutta millä tappaa netti kiusattu.Kuka lainaa koiraa.Klo.22.30 - 4.30 jos liikut Ahtiala käy ajamassa Herrasmannin katu.

• Anonyymi

Hei netti kiusaajat tavataan festival rokki tiedättekö miksi olen siellä arvatkaa ???? Mitä MTV3 miksi on kiinnostunut minusta???? Kohta te netti kiusaajat kysytte minulta ????Kohta minulla ystäviä koko Suomi??? Kannattaako kiusata EI EI.Olen sanonut ota kaiken julkisuuden käyttöön.Nyt menen laulamaan kaikki paikat Lahdessa minne tarvitsee laulamaan joulu lauluja.Ettekö todella miettineet sukunimeä.Hörölänkatu,satulankatu,törmäkatu.Miettikää mitä olette tehneet.Toivottavasti luette nyt uutta lahtea tuli keskiviikkona.Sinä nuori olisi asiaa olisiko joku kiva ja ottaa hihasta kiinni.Kiitos paljon sinulle!

• Anonyymi

Älkää yhtään ihmetellä ,jos nuori voi huonosti.Perheessä käytetään paljon alkoholia eikä huolehdita lapsista.Kaikki nuoret ketkä kärsitte koulu kiusaamisesta ottakaa netti kiusattua hihasta tulen sinne koululle välitunnilla.Yksi nuori herra Instagram sanoin jo sille et kukaan ei kiusaa ketään koulussa.Tulen käymään siellä koulussa kiusaaminen loppuu.Autan kaikkia nuoria joita kiusataan tule kertomaan puutun asiaan.

• Anonyymi

En ole muistanut sanoa et yksi mies käveli takana pistooli taskussa olisi ampunut minut. Miettikää miltä tuntuu.Huume porukka jahdanut yli kaksi ja puoli vuotta.Normaalia elämää ei ole voinut elää.Tiedättekö netti kiusaajat rikos nimike vaihtuu tapon yritys.

• Anonyymi

Tätä en ole kertonut minun parvekkeen alla seisoi kaksi miestä toinen sanoi toiselle ei se pääse hyppäämään alas eikä pääse juoksemaan karkuun.Sitten klo.02.15 t- risteys pysähtyä auto katsoi ,kun olin parvekkeella.Ne ovat yrittäneet tulla avaimella myös sisään minun asuntoon.Nyt ne toivoo et kuolisin nopeasti pois.Siis eikö ole kauheaa ei saa edes kotona olla rauhassa.Minut heitettiin ulos psyk.osasto7 ,kun lähdin psyk.osasto karkuun tätä kaikkea.Olen ollut kokoajan yksin ja tiedättekö koko Lahden huume porukka kimpussa ja niiden kaverit.Eli ainakin 300 kpl niitä.Satulakatu2E72 asuin piti muuttaa pois.Yhteen väliin ei ollut edes asuntoa.Miltä tuntuu mitä olette lukeneet????? Miettimään miten voin auttaa minua.

• Anonyymi

Ainut ihminen mihin luotti lapsena joku mummo sekin pahoinpiteli minua.Miettikää mitä uusi Lahti lehti kertoo viime viikon keskiviikkona ilmestyi.Nyt ,jos joku vielä sanoo et netti kiusattu hullu voin kysyä laitetaanko sinut samaan asemaan.Tiedättekö et ,jos kotona ei voi olla edes turvassa ja rauhassa niin ei ole edes mitään paikkaa.Kokoajan paine siitä mitä tapahtuu seuraavaksi.Miettikää tätä.

• Anonyymi

Te kaikki lahtelaiset kaikki tieto Lahden poliisi minuun liittyen.Poliisi tutkii puhelin hakkerointi, Facebook sivuja, Instagram kaapattu.Nyt tiedätte uusi Lahti ja netti miksi olen jaksanut tätä kauheaa show ,kun niin paha menneisyys ettei kukaan voi ymmärtää miltä tuntuu.Ei kukaan voi yksin ratkoa noin kauheaa lapsuutta ja työpaikka kiusaamista mitä olen kokenut.Kaikki jotka tuntee minut ihmettelee varmaan miten voi olla mahdollista tuo.Sinä koulu kiusaaja Sinuhen omistajan tyttö mieti mitä olen kirjoittanut.Tarvitsen ihan oikeasti uusi ystäviä en ole hullu ,vaan kohde mikä kärsinyt ympäristön kauhuudet.

• Anonyymi

Netti kiusattu koiran hajuaisti kaikki hajut jää nenään.Erotan kaikki en tarvitse,kun pienen hajun.Sinä joka poltti huumetta haistoin et ilmassa leijuu huume tuoksu.Yksi rouva kertoi minulle miltä se haisee.Tuli minun asuntoon haju.Ei kannattaa polttaa mitään haistan kaiken.Tiedän aina,kun joku juonut viinaa et tästä mennyt sellainen haju jää leijumaan.Nyt tiedätte miksi ????? Enpä kerro.

M

• Anonyymi

Runo: Elämän polkua olen kävellyt.Se polku on satuttanut minun sisintä.Elämän polulla on vastaan tullut asioita ,jotka saavat myös hymy huulille.Airinko ja sade pisarat ovat vaihtaneet paikkaa vuorotellen.Elämän polulla olen joutunut kokemaan jotain mikä satuttaa sisältä vielä.En ole tiennyt mitä tulen kohtaamaa elämän polulla.Elämäni juoksee eteenpäin päivät kiitää ohi.En aina saa niistä kiinni ,vaan elämä juoksee minä kävelen.Kuka voisi kertoa minulle ,miten minun elämä hymyilee.Elämän polulla olen joutunut pärjäämään ilman et kukaan auttaa minua.Elämä on näyttänyt,kuinka raakaa elämän polulla voi olla.Sydän on särkynyt elämän polulla ja saanut iskun.Miksi minun elämä ei voi olla yhtä ihanaa ,kun muiden.Elämän tiellä olen oppinut nauttimaan pienistä asioista.Ei elämän ihanuus tarvitse maailman kaikki kukat sinulle.Yksi ihana kukka antaa ilon.Nauti siis elämän pienistä hetkistä ,joka voi loppua milloin vain.Ikinä ei tiedä mikä päivä voi olla viimeinen.Elämän kirja ei kerro sitä minulle.En saa luettua sitä mistään.Nautin elämästä niin kauan,kun sitä elämää riittää.Ehkä huominen tuo minulle ilon jota elämäni tiellä olen kaivanut.

• Anonyymi

Minun puhelin hakkerointi jatkuu alkoi Hörölänkatu6

• Anonyymi

Yritin eilenö psykiatrian osastolle akuutin kautta.Ei onnistunut.Pitää näköjään tappaa itsensä tai mennä kaupan lasien läpi ennenkuin pääsee.Terveydenhuolto ei todellakaan tajua kuinka kauhea henkinen paine ollut.Älkää yhtään ihmetellä te kaikki jotka olitte eilenö akuutti.Ainut keino on vaan kadota sen minä sitten teen.Kukaan ei löydä minua kuin kuolleena.Hyvästi kaikki ihmiset kukaan tajua mitä olen kestänyt.Ehkö joku pelastaa???????????????????????

• Anonyymi

Nyt vasta saan kunnon avun tähän järkyttävän henkiseen väkivaltaan.Näköjäön pitää kirjoittaa todella HEIPPA! Nyt ne kiusaajat todella tajuaa mitä ovat tehneet.Muistakaa julkaisen singlen ihan oma kirjoittaman biisi.Katsotaan mitä sitten seuraavaksi alkaa tapahtua Nyt säveltäjä tiedossa,joka sanoi et auttaa kaikessa.Siksi olen teidän rokki festivaali siellä.Miettikää kuinka paljon julkisuutta olen saanut ja mitä tapahtuu kun vielä laulan biisin mikä puhuttelee juuri teitä kaikkia äitejä.Muistakaa ensi äitienpäivä Voitto ravintola siellä oma biisi äidille laulan.Kaikki sinne syömään äitienpäivä lounas.Lupaan et koskettava tulee biisistä.Töstä alkaa se mitä nämä netti kiusaajat eivät halua et teen.Nyt sinä lahtelainen olisiko aikaa minulle.Niinkuin kirjoitin haluan uuden mummon ja papan ja äiti ja isä.Kerrankin olisi jotain elämässä ,joka voisi sanoa jotain mukavaa.Tiedöttekö miltä tuntuu ,kun kulkenut yksin kovassa maailmassa miettien kuka auttaa milloinkin.Puhutaan et lapsi tarvitsee miettimään äidit miltä tuntuisi ,jos sinun pieni tyttö tai poika ei saisi mitään rakkautta kukaan ei välitä. Siksi olen erikoinen ,kun kukaan ei ole kasvattanut minua.Kova maailma löynnyt turpaan aina välillä.Miettikää mummon pahoin piteli minua se joka ei olisi pitänyt tehdä sitä.Nyt tajuatte miksi siedän todella paljon kaikkea.Jos elämä ei ikinä ole ollut helppoa.Olen selviytyjä näin sanoo logo terapia oppilaat Helsinki 2012. Terveisiä kaikille tässä todella miettimistä teille lisää.Toivottavasti ,joku oppilas lukee näitä.

• Anonyymi

Miltä tuntuu työpaikka kiusaaminen kärsin siitä kahdeksan vuotta.Olen ollut kauheassa pyörrytyksessä kukaan ei tajua sitä.Kokoajan jostain jotain.Lahden poliisin resurssit loppuneet.Lahden poliisi yrittänyt auttaa kaikin voimin.Onnekso ystävä auttanut.Nyt ,joku minun Facebook profiili kuunnellut sanoo et hullu koko akka.Voin kertoa en ole hullu ,vaan ympäristön uhri.Ne jotka eivät tiedä mitään kovasta elämästä eivät ymmärrä minua.Kannattaa tosiaan miettiä mitä kirjoitan tänne saakka.Minut jätetty yksin kukaan ei välitä yksi ystävä.Tiedättekö kuinka paljon minulla annettavaa vielä musiikki maailmalle .Teidän kannattaa miettiä. Tiedättekö miltä tuntuu.

• Anonyymi

Uusi rikos nimike lisää vapauden riisto ,koska en uskaltanut liikkua minnekään.Yksi akka huusi teidän pitää saada se kiinne.Miettikää miltä tuntuu tämä.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      4977
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      534
      2493
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      86
      2083
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      266
      1851
    5. 210
      1632
    6. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1524
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1352
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      276
      1169
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      181
      988
    10. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      245
      949
    Aihe