Asikkalassa surmattu taksikuski

Anonyymi

Enpä olisi osannut odottaa, että tulee tämäkin päivä vastaan kun tällainen tilanne tulee julki😥. Osanottoni uhrin omaisille ja läheisille.

Sopii toivoa, että kaikki taksifirmat Päijät-hämeessä sekä muissakin maakunnissa reagoivat tähän hankkimalla kuskeille tehokkaat lupavapaat pippurisumutteet/turvasumutteet työntekijöidensä turvallisuuden parantamiseksi.

Tässä vielä linkki juttuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5960e02f-78b3-40f8-ac4e-ae336e05e6d2

Terveisin lahtelainen taksikuski

15

5782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poliiseja nähty anian tiellä tapahtuman jälkeen.
      Lähde: murha.info

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lähinnä kiinnostaa se onko tekijä vääksystä kotoisin vai sinne muualta muuttanut. Ja minkä ikäinen.

• Anonyymi

24 vuotias jolla taksin ajolupa.

• Anonyymi

Orimattilasta muuttanut.

• Anonyymi

Murhaajan nimi?

• Anonyymi

Jouni Sami

• Sattumaako? Salosaaressa murhasi taksikuski 27.9.2009 Mikkelissä nuoren Sannan.

• Anonyymi

Taksikuski tappoi taksikuskin. Että sikäli....

• Anonyymi

Minna ja Annika olisiko aikaa minulle?

• Anonyymi

Runo: Elämän polkua olen kävellyt.Se polku on satuttanut minun sisintä.Elämän polulla on vastaan tullut asioita ,jotka saavat myös hymy huulille.Airinko ja sade pisarat ovat vaihtaneet paikkaa vuorotellen.Elämän polulla olen joutunut kokemaan jotain mikä satuttaa sisältä vielä.En ole tiennyt mitä tulen kohtaamaa elämän polulla.Elämäni juoksee eteenpäin päivät kiitää ohi.En aina saa niistä kiinni ,vaan elämä juoksee minä kävelen.Kuka voisi kertoa minulle ,miten minun elämä hymyilee.Elämän polulla olen joutunut pärjäämään ilman et kukaan auttaa minua.Elämä on näyttänyt,kuinka raakaa elämän polulla voi olla.Sydän on särkynyt elämän polulla ja saanut iskun.Miksi minun elämä ei voi olla yhtä ihanaa ,kun muiden.Elämän tiellä olen oppinut nauttimaan pienistä asioista.Ei elämän ihanuus tarvitse maailman kaikki kukat sinulle.Yksi ihana kukka antaa ilon.Nauti siis elämän pienistä hetkistä ,joka voi loppua milloin vain.Ikinä ei tiedä mikä päivä voi olla viimeinen.Elämän kirja ei kerro sitä minulle.En saa luettua sitä mistään.Nautin elämästä niin kauan,kun sitä elämää riittää.Ehkä huominen tuo minulle ilon jota elämäni tiellä olen kaivanut.

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      16
      7565
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      24
      4367
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      100
      3781
    4. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      13
      3274
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      92
      3139
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      55
      3039
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      2767
    8. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      46
      2564
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2220
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      8
      2015
    Aihe