Meidän reilu 10 vuotta vanha Wehoputs 5:seen ilmestyi "tyhjennyshälytys" eikä esim. pintakytkimen puhdistus tai uudelleenkäynnistys auttaneet.
Tyhjennyspumppu ei tyhjentänyt / toiminut normaalisti kun kytkin sen suoraan (X6 -pistoke). Vinkuu hieman, ei muuta.
Mitä seuraavaksi? Onko vinkkejä jos pumppu pitää vaihtaa uuteen? Mistä löytyy Wehoputsille sopiva pumppu..?!
Kiitos avusta,
t. Erik
Wehoputs 5:n tyhjennyspumppu
9
2958
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko aina ensin kaivaa käyttöohje esille?
Tarkista ettei purkuputki/ purkupaikka ole jäässä tai tukossa. Poista tukos ja kuittaa hälytys. Jos tukos on pumpussa, puhdista tyhjennyspumppu
kappaleen 7.2. ohjeiden mukaisesti tai
tilaa huolto.
Mikäli puhdistettu vesi on päässyt poistumaan prosessisäiliöstä (tyhjennyspumppu on hälytyksen aikana näkyvissä), on vika prosessisäiliön pinta-anturissa - Anonyymi
Hei,
Kiitos , unohdin mainita ettei tukoksia löytynyt ja veden pinnassa ei tapahtunut muutoksia vaikka kytkin pumpun suoraan.
En tiedä kannattaisi pumppu purkaa kokonaan , siitä ei ole virallisia ohjeita...- Anonyymi
Otitko pumpun pohjalevyn pois ja tarkistit, että akseli pyörii kunnolla?
Tuolta näet pumppuja koneeseen:
https://www.pirkanmaanlaatuhuolto.fi/verkkokauppa.html
- Anonyymi
Jep, pyörii!
- Anonyymi
Nyt voit sitten kokeilla sitä X6 pistoketta niin toimiiko pumppu nyt? Kerran akseli pyörii kunnolla niin sitten jää vain itse moottorin osuus. Siitähän on voinut käämi palaa yms ja sitten se on uuden pumpun osto.
- Anonyymi
Kiitos, X6 kokeiltu, sama lopputulos. Huolto tilattu, saa samalla vaihtaa pumpun!
- Anonyymi
Lietepussi on vaihdettu. Miten saa hälytys valon pois.
- Anonyymi
Jos moottori ei meinaa lähtee pyörii kunnolla ilman apuja sen kondensaattori on kuivunut. Vaihtaa sen niin toimii. Oli samanlainen vika mulla toisessa pumpussa.
- Anonyymi
Missä kondesaattori on siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379