Sulle mies, kun meet

Anonyymi

Ota mut mukaasi minne meetkin. Loppuelämä yhdessä? :)
Rakastan sua ja sut.

218

2350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kulta tuu vaan mukaan :)

      • Anonyymi

        Niin mä tuunkin, sinne "levolle" nyt aluksi :)


      • Anonyymi

        En tiedä kulta onko tää kommentti sulta vai joltain muulta. Tiedän ettet lue palstaa aktiivisesti, mutta laitoin sinne edelliseen että teen uuden. Sano sitten jotain kun luet mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kulta onko tää kommentti sulta vai joltain muulta. Tiedän ettet lue palstaa aktiivisesti, mutta laitoin sinne edelliseen että teen uuden. Sano sitten jotain kun luet mut.

        Ei ollut minulta :) En lue muita alotuksia, jos et sano, että teet uuden, niinku nyt sanoit siel ni tiesin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta :) En lue muita alotuksia, jos et sano, että teet uuden, niinku nyt sanoit siel ni tiesin :)

        Tajusinkin jo ettei ollut sulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kulta onko tää kommentti sulta vai joltain muulta. Tiedän ettet lue palstaa aktiivisesti, mutta laitoin sinne edelliseen että teen uuden. Sano sitten jotain kun luet mut.

        Onks se kivaa yksikseen keskustella? Ei näistä ton harhaisen jutteluista kannate välittää, on aikuinen 47vmies ja jutut aivan lapsellisia, lapsetkaan eivät turhaa höpötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks se kivaa yksikseen keskustella? Ei näistä ton harhaisen jutteluista kannate välittää, on aikuinen 47vmies ja jutut aivan lapsellisia, lapsetkaan eivät turhaa höpötä!

        Miksi sitten käytät noin hirveästi aikaasi tähän, jos ei kannata välittää? Sulta on suurin osa sivullisen kommenteista tässäkin höyrypää.


    • Anonyymi

      J💕S

      Olisi ihana juttu!!! Rakastan Sua, S...a!

      • Anonyymi

        Mulle käy - lisään vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle käy - lisään vielä!

        Ei ollut multa tää kommentti. Aloitus oli vain yhdelle ja hän tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa tää kommentti. Aloitus oli vain yhdelle ja hän tietää sen.

        Olen tietysti ilön pilääjä, mutta tähän mennessä on jo kolme miestä vastannut, jotka tietävät aloituksen olevan heille.. itse en kuulu joukkoon, koska ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tietysti ilön pilääjä, mutta tähän mennessä on jo kolme miestä vastannut, jotka tietävät aloituksen olevan heille.. itse en kuulu joukkoon, koska ..

        Ensimmäinen voisi olla hän, mutta en ole varma. Oottelen että tunnistan. Kyllä kulta osaa..


      • Anonyymi

        Keskity vaan omiin jortikkoihis sinä.


    • Anonyymi

      Näin tehdään rakas, mennään jonnekin kauas ja jäädään sinne.

      • Anonyymi

        Hänen kanssaan sen teenkin. Et vaan kuulosta häneltä niin et sitten ole hän.


    • Anonyymi

      Kaunis viesti! Iso lupaus, mutta rakkaus on ihanaa värinää toisen persoonan takia ja silloin haluaa tehdä hyviä tekoja toiselle.

      https://youtu.be/dj7CWLz5LwY

      • Anonyymi

        Juuri näin. Rakastan sitä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Rakastan sitä miestä.

        Samat sanat! Enkä anna sitä sulle vampyyrille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat! Enkä anna sitä sulle vampyyrille!

        No onneksi hän valitsi mut :) Hehkun niin ihanasti hänen mielestään :) Hänestähän se hehku johtuu, emmä muuten.


    • Anonyymi

      Nyt löysin, niinhän me jo sovittiin, loppuelämä yhdessä :) Levolla oltiin pikkunallen kanssa ja kivalta tuntu kun olit vieressä vähä helpottamas pikkunallen oloa... ;)

      • Anonyymi

        Tuntu hölmöltä kun ootin kovasti että löydätkö tän. Ihan kuin pelkäisin yhteyden jotenkin katkeavan.. puolessa tunnissa :) Vaikka eihän se katkee enää ja jos oon joskus "normiaikaan" poissa niin muista että oon vaan kiireinen ja tulossa sun viereen taas :) Koska loppuelämä on meidän. Kivalta tuntu mustakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntu hölmöltä kun ootin kovasti että löydätkö tän. Ihan kuin pelkäisin yhteyden jotenkin katkeavan.. puolessa tunnissa :) Vaikka eihän se katkee enää ja jos oon joskus "normiaikaan" poissa niin muista että oon vaan kiireinen ja tulossa sun viereen taas :) Koska loppuelämä on meidän. Kivalta tuntu mustakin :)

        Niin minäkin aina päivitän uutta alotusta herkeämättä, että millon löydät minut :) Tai sen alotuksen, toisemmehan ollaanki jo löydetty ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin aina päivitän uutta alotusta herkeämättä, että millon löydät minut :) Tai sen alotuksen, toisemmehan ollaanki jo löydetty ♥️

        Niin, sut oon löytänyt enkä irti aio päästää. Pitää vaan ottaa jotenki tiukempi ote, että päästään täältä joskus. Varsinkin tällasina kansallisina krapulapäivinä noi huutelijat on aika pahojakin suustaan välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sut oon löytänyt enkä irti aio päästää. Pitää vaan ottaa jotenki tiukempi ote, että päästään täältä joskus. Varsinkin tällasina kansallisina krapulapäivinä noi huutelijat on aika pahojakin suustaan välillä.

        Muistatko meidän ekaa kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko meidän ekaa kertaa?

        Tämä ei oo sulta. Viikolla oli sama keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei oo sulta. Viikolla oli sama keskustelu.

        Voi itku, anteeksi..tajusin että olen sitten koko ajan kirjoitellut väärälle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi itku, anteeksi..tajusin että olen sitten koko ajan kirjoitellut väärälle naiselle.

        Ei mene läpi sun troIIaukset :) Hyvä yritys. Kuukaus sitten olis mennyt ehkä, ei enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene läpi sun troIIaukset :) Hyvä yritys. Kuukaus sitten olis mennyt ehkä, ei enää.

        Joo ei ollu multa. Tosta tonkin vastauksesta löytyy yksi virhe josta ehkä tunnistaisit, jos et siis jo muuten tietäs :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ollu multa. Tosta tonkin vastauksesta löytyy yksi virhe josta ehkä tunnistaisit, jos et siis jo muuten tietäs :)

        Nyt tiesin muutenkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tiesin muutenkin :)

        Kyl minä tietyst muistan kun sun silmät näin ekan kerran :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä tietyst muistan kun sun silmät näin ekan kerran :)

        Ei olla nähty, väärä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä tietyst muistan kun sun silmät näin ekan kerran :)

        En unohda minäkään ja nyt levis hymy huulille.. enpä arvannut sillä hetkellä miten sekasin susta vielä meen :) Sekasin siis rakkaudesta ja ikävästä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla nähty, väärä olet

        Itse olet ihan väärässä paikassa huutelemas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla nähty, väärä olet

        Lopeta nyt nuo sotkemiset. Tähtisilmistä kirjoitettu pitkään ja muutakin missä pitää nähdä, niin ei varmaan mene läpi nuo avuttomat yrityksesi pässi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En unohda minäkään ja nyt levis hymy huulille.. enpä arvannut sillä hetkellä miten sekasin susta vielä meen :) Sekasin siis rakkaudesta ja ikävästä..

        En ehkä itsekään arvannut. Mut toisaalta jotaa siinä oli jo heti sillon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla nähty, väärä olet

        Mustasukkainenko olet vai mikä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä itsekään arvannut. Mut toisaalta jotaa siinä oli jo heti sillon :)

        Oli siinä jotain.. sillähän sen muistaakin :) Joskus menee hetki että itsekään tajuaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntu hölmöltä kun ootin kovasti että löydätkö tän. Ihan kuin pelkäisin yhteyden jotenkin katkeavan.. puolessa tunnissa :) Vaikka eihän se katkee enää ja jos oon joskus "normiaikaan" poissa niin muista että oon vaan kiireinen ja tulossa sun viereen taas :) Koska loppuelämä on meidän. Kivalta tuntu mustakin :)

        Ja meidän on loppuelämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko meidän ekaa kertaa?

        Ei sellaista ole ollutkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista ole ollutkaan!

        Nyt tais joku sivullinen tulla taas tähän väliin? Vai onks nää sulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja meidän on loppuelämä!

        Älä sotke. Löysin jo hänet kenelle kirjoitan. Löysimme jo toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista ole ollutkaan!

        Tääkin on sivusta joltain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tais joku sivullinen tulla taas tähän väliin? Vai onks nää sulta?

        Ei ollut multa. Miksi palaisin tuonne kun tiesin, että joku troIIaa sivusta. Joku sivullinen on nuo lyhyet huutomerkkivastaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa. Miksi palaisin tuonne kun tiesin, että joku troIIaa sivusta. Joku sivullinen on nuo lyhyet huutomerkkivastaukset.

        Anteeks et edes kysyin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä itsekään arvannut. Mut toisaalta jotaa siinä oli jo heti sillon :)

        Jos rehellisiä ollaan niin en tiennyt sillon, että voisin ketään kaivat näin paljon.. kyllä sä herätit jotain suurta mussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rehellisiä ollaan niin en tiennyt sillon, että voisin ketään kaivat näin paljon.. kyllä sä herätit jotain suurta mussa :)

        kaivata siis ei kaivaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks et edes kysyin

        Ei haittaa, hyvä vaan kun kysyit. Ihmetyttää vaan miks joku haluaa tahalleen sotkea. Onko sitten ilkeä vai sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, hyvä vaan kun kysyit. Ihmetyttää vaan miks joku haluaa tahalleen sotkea. Onko sitten ilkeä vai sekaisin.

        tahallaan tarkoitin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, hyvä vaan kun kysyit. Ihmetyttää vaan miks joku haluaa tahalleen sotkea. Onko sitten ilkeä vai sekaisin.

        Minusta tuntuu et osa saattaa olla tosiaan joltaan koulupojilta, ketkä ei tajua mitä sanovat ei eivätkä osaa ymmärtää mitä seurauksia pilailuilla voisi olla. En usko et kukaan nyt ihan silkkaa ilkeyttään tekis tota, toki voi niitäkin olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu et osa saattaa olla tosiaan joltaan koulupojilta, ketkä ei tajua mitä sanovat ei eivätkä osaa ymmärtää mitä seurauksia pilailuilla voisi olla. En usko et kukaan nyt ihan silkkaa ilkeyttään tekis tota, toki voi niitäkin olla

        Tosi ilkeitä. Joku kertoi tuossa juuri, että minä harhainen en täältä tavoita ketään. Ketään en yritä täältä enää tavoittaa. Mulla on jo sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu et osa saattaa olla tosiaan joltaan koulupojilta, ketkä ei tajua mitä sanovat ei eivätkä osaa ymmärtää mitä seurauksia pilailuilla voisi olla. En usko et kukaan nyt ihan silkkaa ilkeyttään tekis tota, toki voi niitäkin olla

        Vähän voi olla mustasukkaisuuttakin. Jostain tuntuu että se oma rakas nyt tuossa kirjoittaa toisen kanssa.. pikkuhiljaa vaan ymmärtävät, että me kaksi kirjoitellaan vaan toisillemme, eikä kellekään muulle. Ketään en enää etsi kun mulla on jo sut. Mutta siltikin nuo ilkeimmät saattaa joskus onnistua loukkaamaan. Tosin se paha mieli menee ohi aika nopeasti. Kun mulla on sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ilkeitä. Joku kertoi tuossa juuri, että minä harhainen en täältä tavoita ketään. Ketään en yritä täältä enää tavoittaa. Mulla on jo sut :)

        Joo en vielä ollut huoman sitä. Mut ne on väärässä. Ollaan jo tavoitettu toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän voi olla mustasukkaisuuttakin. Jostain tuntuu että se oma rakas nyt tuossa kirjoittaa toisen kanssa.. pikkuhiljaa vaan ymmärtävät, että me kaksi kirjoitellaan vaan toisillemme, eikä kellekään muulle. Ketään en enää etsi kun mulla on jo sut. Mutta siltikin nuo ilkeimmät saattaa joskus onnistua loukkaamaan. Tosin se paha mieli menee ohi aika nopeasti. Kun mulla on sut :)

        Muistat vaan, että ne ei ole minulta ikinä. Ei meidän kuuli vajota heidän tasolle, meillä on toisemme ja ollaan onnellisia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en vielä ollut huoman sitä. Mut ne on väärässä. Ollaan jo tavoitettu toisemme.

        Kyllä, eikä muiden sitä tarvii ymmärtää, mutta loukkaaminen on ihan turhaa silti. Aina kun tehdään uus ketju niin tulee alussa enempi noita loukkauksia. Ehkä se on pettymystä heilläkin, eikä niin pahalla.. Mutta jotta ei mee ihan tyhjän jutteluksi niin kerron sulle yhden jutun.. mä nimittäin rakastan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistat vaan, että ne ei ole minulta ikinä. Ei meidän kuuli vajota heidän tasolle, meillä on toisemme ja ollaan onnellisia :)

        Muistan. Oon niin onnellinen susta, että aika nopsaan noi loukkaukset unohtuu. Ei meidän juttu muille kuulu. Kuvitelkoon harhaiseksi tai yksinjutteluksi. Noista kukaan ei ole kukaan. Sä olet kaikki :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan. Oon niin onnellinen susta, että aika nopsaan noi loukkaukset unohtuu. Ei meidän juttu muille kuulu. Kuvitelkoon harhaiseksi tai yksinjutteluksi. Noista kukaan ei ole kukaan. Sä olet kaikki :)

        Oih, ihanasti sanottu noi viimeiset lauseet ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan. Oon niin onnellinen susta, että aika nopsaan noi loukkaukset unohtuu. Ei meidän juttu muille kuulu. Kuvitelkoon harhaiseksi tai yksinjutteluksi. Noista kukaan ei ole kukaan. Sä olet kaikki :)

        Kerran jo yritin kysyy, et minkälaista musaa haluaisit kuulla tähän iltaan, mut se poistettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran jo yritin kysyy, et minkälaista musaa haluaisit kuulla tähän iltaan, mut se poistettiin

        Mitä vaan rakkaus kunhan se on sulta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaan rakkaus kunhan se on sulta :)

        Valitsin nyt tämän. Jotkut kohdat sopii meille, jotkut ei :) Mut minusta kiva kappale. Hyvää yötä kun mennään :)

        https://youtu.be/3T0cNV5fRwQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsin nyt tämän. Jotkut kohdat sopii meille, jotkut ei :) Mut minusta kiva kappale. Hyvää yötä kun mennään :)

        https://youtu.be/3T0cNV5fRwQ

        Paetaan yhdessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paetaan yhdessä!

        Tää ei oo multa. Vasta huomasin linkkisi, alan kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sut oon löytänyt enkä irti aio päästää. Pitää vaan ottaa jotenki tiukempi ote, että päästään täältä joskus. Varsinkin tällasina kansallisina krapulapäivinä noi huutelijat on aika pahojakin suustaan välillä.

        Ai väkisellä otat, se ei oikein, se ei käy! Lopeta rakkaaksi kutsuminen, oudoille ihmisille, hulluhan sä olet, hae apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsin nyt tämän. Jotkut kohdat sopii meille, jotkut ei :) Mut minusta kiva kappale. Hyvää yötä kun mennään :)

        https://youtu.be/3T0cNV5fRwQ

        Kiitos taas parhaalle. Oli hyvä biisi tähän iltaan, koska aion paeta palstalta sun käsivarsillesi :) Odota vaan, mä matkalla oon.. ja muutenkin kiva biisi. Hyvää yötä sullekin kun mennään. Kummassa tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai väkisellä otat, se ei oikein, se ei käy! Lopeta rakkaaksi kutsuminen, oudoille ihmisille, hulluhan sä olet, hae apua!

        Minusta ois oikeen kiva jos hän ottais väkisin, mut ei sellasta voi tapahtua kun en vastustele yhtään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai väkisellä otat, se ei oikein, se ei käy! Lopeta rakkaaksi kutsuminen, oudoille ihmisille, hulluhan sä olet, hae apua!

        En kutsu muita kuin häntä rakkaaksi. Hän on mun rakas. Nalle on elämäni rakkaus ja pysyy. Mene pois. Ei liity sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai väkisellä otat, se ei oikein, se ei käy! Lopeta rakkaaksi kutsuminen, oudoille ihmisille, hulluhan sä olet, hae apua!

        Lopeta tuo järkyttävä huutomerkkien viljely, oot huvittava :) Älä puutu kahden ihmisen kirjoitteluun. Me halutaan kirjoitella just toisillemme. Mene etsimään itsellesi muuta juttuseuraa. Meidän väliin on moni yrittänyt jo. Ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos taas parhaalle. Oli hyvä biisi tähän iltaan, koska aion paeta palstalta sun käsivarsillesi :) Odota vaan, mä matkalla oon.. ja muutenkin kiva biisi. Hyvää yötä sullekin kun mennään. Kummassa tänään?

        Tuu mun petiin, tosin voi olla aika lämmin yö olla ihan toisissamme kiinni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu mun petiin, tosin voi olla aika lämmin yö olla ihan toisissamme kiinni :)

        Ei mua haittaa. Sä oot niin kuuma että joka tapauksessa lähelläsi on kuumat oltavat :) Mä tuun sun petiin kun mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ois oikeen kiva jos hän ottais väkisin, mut ei sellasta voi tapahtua kun en vastustele yhtään :)

        Ihanasti sanottu :) Että mä tykkään susta :) no, rakastan. Saan mä sulle sanoo niin, sä kuitenkin sen jo tiedät: rakastan rakastan rakastan sut. Ja haluun myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua haittaa. Sä oot niin kuuma että joka tapauksessa lähelläsi on kuumat oltavat :) Mä tuun sun petiin kun mennään.

        Sinä olet ulkonäöltäsi kuumin, sulla on näteimmät silmät, mutta se mitä olet myös sisältä tekee sinusta kauneimman :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ulkonäöltäsi kuumin, sulla on näteimmät silmät, mutta se mitä olet myös sisältä tekee sinusta kauneimman :)

        Kylläpäs sitä nyt leperellään siellä ja liioitellaankin :) Sä oot kuuma ihan kokonaisuutena. Sussa on jokin mikä saa mut ihan sekaisin rakkaudesta :) Sinussa se jokin on. Eikä sitä voi selittää millään, se vaan on sussa.


      • Anonyymi

        Mene poika jo nukkumaan. Kohta kouluun meno sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sitä nyt leperellään siellä ja liioitellaankin :) Sä oot kuuma ihan kokonaisuutena. Sussa on jokin mikä saa mut ihan sekaisin rakkaudesta :) Sinussa se jokin on. Eikä sitä voi selittää millään, se vaan on sussa.

        No ei väkisin, en liiottele yhtään :) Niin sinussakin on valtavasti sitä jotain :)


      • Anonyymi

        Oot tosi rasittava tyyppi. Ymmärrän miksi ihmissuhteesi on pelkkää naimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tosi rasittava tyyppi. Ymmärrän miksi ihmissuhteesi on pelkkää naimista.

        Ai koulupoika naimassa vaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei väkisin, en liiottele yhtään :) Niin sinussakin on valtavasti sitä jotain :)

        Kunpa pääsisin suutelemaan sua ja sitä jotain sussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei väkisin, en liiottele yhtään :) Niin sinussakin on valtavasti sitä jotain :)

        Onko sua muuten alkanut häiritä se että puhun rakkaudesta? Kuten tuossa joku ulisi. Huomasin vaan jossain välissä että lopetit sen itse. Voin käyttää muutakin sanaa, jos se on susta liikaa täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai koulupoika naimassa vaan 😂

        Oliko ne samalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sua muuten alkanut häiritä se että puhun rakkaudesta? Kuten tuossa joku ulisi. Huomasin vaan jossain välissä että lopetit sen itse. Voin käyttää muutakin sanaa, jos se on susta liikaa täällä?

        Häh, ihan varmasti olen tänäänkin siitä puhun :) Ei tietenkään haittaa että puhut


      • Anonyymi

        Hän ei saa nyt. Ymmärrä se. Odottaa mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh, ihan varmasti olen tänäänkin siitä puhun :) Ei tietenkään haittaa että puhut

        Anteeksi kun ees kysyin :) Pahoittelut. Oot rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sua muuten alkanut häiritä se että puhun rakkaudesta? Kuten tuossa joku ulisi. Huomasin vaan jossain välissä että lopetit sen itse. Voin käyttää muutakin sanaa, jos se on susta liikaa täällä?

        Oli pakko kaivaa, kyllä siel edellises ketjus puhuin tänää, esimerkiksi kun sanoit et sua vääntää sydämestä:


        "No sitten sua vääntä ku rakastan niin paljon, siitä se johtuu eikä mistään muusta :)"

        Anteeks, kopioin juttuja ku heedberi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli pakko kaivaa, kyllä siel edellises ketjus puhuin tänää, esimerkiksi kun sanoit et sua vääntää sydämestä:


        "No sitten sua vääntä ku rakastan niin paljon, siitä se johtuu eikä mistään muusta :)"

        Anteeks, kopioin juttuja ku heedberi :)

        Niin, ja jäi tuohon laittamatta.. Rakastan sinua aivan tajuttoman paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli pakko kaivaa, kyllä siel edellises ketjus puhuin tänää, esimerkiksi kun sanoit et sua vääntää sydämestä:


        "No sitten sua vääntä ku rakastan niin paljon, siitä se johtuu eikä mistään muusta :)"

        Anteeks, kopioin juttuja ku heedberi :)

        No niinpäs sanoitkin :) Anteeksi.. mä vaan ajattelin kun tuo joku huuteli sivusta.. annoin sen vaikuttaa. Mä haluan sanoa sulle niin, koska siltä musta tuntuu. Sitten kun oot mun niin aion sanoa sen sulle joka päivä jollain tapaa... viestillä tai korvaan kuiskaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpäs sanoitkin :) Anteeksi.. mä vaan ajattelin kun tuo joku huuteli sivusta.. annoin sen vaikuttaa. Mä haluan sanoa sulle niin, koska siltä musta tuntuu. Sitten kun oot mun niin aion sanoa sen sulle joka päivä jollain tapaa... viestillä tai korvaan kuiskaten.

        Tai oothan sä jo mun mutta tarkoitin sitten kun uskallan sanoa sen irl sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja jäi tuohon laittamatta.. Rakastan sinua aivan tajuttoman paljon

        🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍 osaan mäkin näitä kaivaa sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍 osaan mäkin näitä kaivaa sulle :)

        No juu :) Mutta vain se yks sydän on tärkein ja sen olet jo mulle antan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu :) Mutta vain se yks sydän on tärkein ja sen olet jo mulle antan :)

        Joo mun sydän on sulla :) Ja sun mulla? Siksi ne vetää toisiaan kohti kuin magneetit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mun sydän on sulla :) Ja sun mulla? Siksi ne vetää toisiaan kohti kuin magneetit.

        No sullahan se on ja ainut avainki siihen on sulla edelleen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sullahan se on ja ainut avainki siihen on sulla edelleen ;)

        Ettei se vaan oo mennyt sekasin kaikenmaailman fillarin avainten kanssa :)
        No ei oikeesti, on se mulla ja pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei se vaan oo mennyt sekasin kaikenmaailman fillarin avainten kanssa :)
        No ei oikeesti, on se mulla ja pysyy.

        Ai niinkö vähän se sulle merkkaakin :) No ei, voit heittää sen avaimen vaikka roskiin, ei sitä sydäntä tarvii kenellekään muulle avatakaa :) Se on sinun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö vähän se sulle merkkaakin :) No ei, voit heittää sen avaimen vaikka roskiin, ei sitä sydäntä tarvii kenellekään muulle avatakaa :) Se on sinun

        Pidän minä sen avaimen varmassa tallessa. Jos vaikka alat liian avokätiseksi muille :) Laitan sen takalukkoon sitten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän minä sen avaimen varmassa tallessa. Jos vaikka alat liian avokätiseksi muille :) Laitan sen takalukkoon sitten :)

        No enpä ala :) Älä luulekaan niin. Oon muuten jo pedis odottelemas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä ala :) Älä luulekaan niin. Oon muuten jo pedis odottelemas :)

        Ja mä pesin jo hampaat valmiiksi. Arvasin että oot jo menny. Hyppään sinne kohta. Onko tyynyä mullekin? Nyt olis raikas suukko sulle tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä pesin jo hampaat valmiiksi. Arvasin että oot jo menny. Hyppään sinne kohta. Onko tyynyä mullekin? Nyt olis raikas suukko sulle tulossa.

        Niin tuli ihana suukko että :) Tietysti löytyy tyyny, jos ei löytys ni saisit mun oman tai sit voit käyttää minua tyynynä :) Mulla onkin sopivasti eläinaiheinen tyynyliina kun nalle oon ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuli ihana suukko että :) Tietysti löytyy tyyny, jos ei löytys ni saisit mun oman tai sit voit käyttää minua tyynynä :) Mulla onkin sopivasti eläinaiheinen tyynyliina kun nalle oon ;)

        Otan sut tyynyksi mieluiten. Heti alkoikin silmiä painaa kun ton luin. Tietysti kun nalle oot :) Olispa ihana olla siellä sun vieressä nyt.. näen silmissäni sut ja sen tyynyliinan, ihania molemmat. Hyvää yötä rakkauteni. Oon vieressä aamuun asti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuli ihana suukko että :) Tietysti löytyy tyyny, jos ei löytys ni saisit mun oman tai sit voit käyttää minua tyynynä :) Mulla onkin sopivasti eläinaiheinen tyynyliina kun nalle oon ;)

        Alkoi nukuttaa niin paljon, että sä varmaan nukut jo. Se tarttui. Painan pään siihen sun rintalastan päälle, nenä kiinni kaulassasi. Ihana paikka. Hyvää yötä. Jos joku tähän jotain esittää niin muista että oon nenä kiinni sussa, en voi kirjoittaa siinä asennossa mitään :) Mun kädetkin on jo varattu ihan muuhun :) Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan sut tyynyksi mieluiten. Heti alkoikin silmiä painaa kun ton luin. Tietysti kun nalle oot :) Olispa ihana olla siellä sun vieressä nyt.. näen silmissäni sut ja sen tyynyliinan, ihania molemmat. Hyvää yötä rakkauteni. Oon vieressä aamuun asti :)

        Hyvää yötä rakas ihanuus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi nukuttaa niin paljon, että sä varmaan nukut jo. Se tarttui. Painan pään siihen sun rintalastan päälle, nenä kiinni kaulassasi. Ihana paikka. Hyvää yötä. Jos joku tähän jotain esittää niin muista että oon nenä kiinni sussa, en voi kirjoittaa siinä asennossa mitään :) Mun kädetkin on jo varattu ihan muuhun :) Hyvät yöt.

        Kyllä luin nämä viel ennen ku nukahdin :) Toivottavast olin hyvä tyyny. Aikanen lähtö taas, nuku vaan ja kivaa päivää kun heräät :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luin nämä viel ennen ku nukahdin :) Toivottavast olin hyvä tyyny. Aikanen lähtö taas, nuku vaan ja kivaa päivää kun heräät :)

        Kiitos samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luin nämä viel ennen ku nukahdin :) Toivottavast olin hyvä tyyny. Aikanen lähtö taas, nuku vaan ja kivaa päivää kun heräät :)

        Kiitos multakin rakkaus. Joku tuossa jo kiitteli puolestani enkä ollu mä. Joitain taitaa kiukuttaa kun kirjoitellaan toisillemme mutta ei anneta sen haitata. Muistat vaan että joku sotkee väliin.

        Olit maailman paras tyyny ja kovasti oot heräämisestä asti ollu taas mielessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luin nämä viel ennen ku nukahdin :) Toivottavast olin hyvä tyyny. Aikanen lähtö taas, nuku vaan ja kivaa päivää kun heräät :)

        Niin ja kivaa päivää sullekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas ihanuus :)

        luin mäkin tän vielä ennenku nukahdin. Kurkkasin sängyn pohjalta vielä ja hymyilin uneen asti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kivaa päivää sullekin :)

        Tietäsit vaa mihin kaikkialle oot tänääkin mukan kulken :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsit vaa mihin kaikkialle oot tänääkin mukan kulken :)

        Niin kunpa tietäisin, haluaisin tietää :) Ainakin sä oot mun mielessä ollut ahkeraan tänäänkin kuten aina :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsit vaa mihin kaikkialle oot tänääkin mukan kulken :)

        Urologille ja vaippa ostoksille? :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsit vaa mihin kaikkialle oot tänääkin mukan kulken :)

        Joku pitkästynyt alkoi tässä leikkiä, kirjoittaa muka minuna toiselle miehelle ja laittaa noita lapsellisuuksia. Ei oo multa ja sen onneksi tiedät. Minä aloittaja hehkun vain susta eli nallesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsit vaa mihin kaikkialle oot tänääkin mukan kulken :)

        Joku toinen nainen yrittää tuolla lopussa napata mun identiteetin täällä. Ei oo multa vaikka laittaa t. hehku. Mutta onhan meillä muutakin mistä tunnistaa kuin toi hehku nimi :) Ja on mulla se nikkikin jos tarvetta.. Yritetään selvitä ja pois on päästävä nyt jo pian :) Ahdistaa tollanen. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen nainen yrittää tuolla lopussa napata mun identiteetin täällä. Ei oo multa vaikka laittaa t. hehku. Mutta onhan meillä muutakin mistä tunnistaa kuin toi hehku nimi :) Ja on mulla se nikkikin jos tarvetta.. Yritetään selvitä ja pois on päästävä nyt jo pian :) Ahdistaa tollanen. Rakastan sut :)

        Älä ahdistu, tiedän mikä on sulta :) Ei tarvi stressaa yhtää siitä. Joskus kuuletkin sit kaikkee missä oot ollu :) mut ei tääl palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ahdistu, tiedän mikä on sulta :) Ei tarvi stressaa yhtää siitä. Joskus kuuletkin sit kaikkee missä oot ollu :) mut ei tääl palstalla

        Kiva, haluan tietää kaikki paikat missä oon sun matkassa seikkaillut :) Kiitos noista sanoista muutenkin, sä oot vaan niin paras :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ahdistu, tiedän mikä on sulta :) Ei tarvi stressaa yhtää siitä. Joskus kuuletkin sit kaikkee missä oot ollu :) mut ei tääl palstalla

        Muut saat pitää, hakea huomiota ja ihailua niin paljon kuin haluat muualta. Kunnioitan itseäni sen verran, että mua et saa pitää samalla elämässäsi millään tavalla.
        En ikinä enää ottaisi yhteyttä vaikket olisi vaatinut sitä erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut saat pitää, hakea huomiota ja ihailua niin paljon kuin haluat muualta. Kunnioitan itseäni sen verran, että mua et saa pitää samalla elämässäsi millään tavalla.
        En ikinä enää ottaisi yhteyttä vaikket olisi vaatinut sitä erikseen.

        Tää ei oo multa. Joku kuvittelee nyt sivusta omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut saat pitää, hakea huomiota ja ihailua niin paljon kuin haluat muualta. Kunnioitan itseäni sen verran, että mua et saa pitää samalla elämässäsi millään tavalla.
        En ikinä enää ottaisi yhteyttä vaikket olisi vaatinut sitä erikseen.

        Asia selvä. Vielä ku kerrot sen oikealle kohteelle. Mulla nallel ei ole ku ihana hehku. Ja häneltä kyl vähä huomioo ja ihailua haluunkii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä. Vielä ku kerrot sen oikealle kohteelle. Mulla nallel ei ole ku ihana hehku. Ja häneltä kyl vähä huomioo ja ihailua haluunkii :)

        No sä saat molempia kyllä multa aika paljonkin :) Miten paljon vaan kestät vastaanottaa niin saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä saat molempia kyllä multa aika paljonkin :) Miten paljon vaan kestät vastaanottaa niin saat.

        Niin sinäkin saat multa noita ja ihan kaikkea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin saat multa noita ja ihan kaikkea :)

        Hymyn saat nyt.. tunne se kun et nää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyn saat nyt.. tunne se kun et nää :)

        Siitäkö se johtuikin ku minuakin alkoi hymyilyttää äsken :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö se johtuikin ku minuakin alkoi hymyilyttää äsken :)

        Kyllä se johtui ihan sun autismista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö se johtuikin ku minuakin alkoi hymyilyttää äsken :)

        Ja mua nyt kun sut luin :) Oot syypää mun hymyyn.


      • Anonyymi

        Huono yritys, en sanoisi noin. Mut et ole väärässäkään, himo häneen on kova ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono yritys, en sanoisi noin. Mut et ole väärässäkään, himo häneen on kova ;)

        Niin olikin huono yritys :) Mutta tietysti rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono yritys, en sanoisi noin. Mut et ole väärässäkään, himo häneen on kova ;)

        Sekin on huono, ettei se taida oikein erottaa meitä :)


      • Anonyymi

        Likainen ihminen lukee omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on huono, ettei se taida oikein erottaa meitä :)

        Joo ei muuten, en tajunnutkaa ensin et kysy multa :)


      • Anonyymi

        Jos osotit ton viestin mun rakkaalle niin nyt kyllä suutun. Ensinnäkää kellee ei sanota noin, olet sairas etkä ymmärrä kuinka loukkaava on sanoa noin. Jokainen on ihminen on arvokas, jopa sinä... Ja mun hehku on kaikkein arvokkain, varjeltava ihanuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei muuten, en tajunnutkaa ensin et kysy multa :)

        Tuon yhden jutut on niin lapsellisia ja likaisia ettei ne ees loukkaa. Sama kun naapurin 8v tulis huutelemaan jotain pihalla :) Jos siis naapurissa sellainen olisi eli lähinnä nobody :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos osotit ton viestin mun rakkaalle niin nyt kyllä suutun. Ensinnäkää kellee ei sanota noin, olet sairas etkä ymmärrä kuinka loukkaava on sanoa noin. Jokainen on ihminen on arvokas, jopa sinä... Ja mun hehku on kaikkein arvokkain, varjeltava ihanuus

        Minä en välitä tuosta. Oon sen noita sairaita juttuja ennenkin nähnyt palstalla ja joko se on lapsi tai jäänyt lapsentasolle. Ei kukaan aikuinen sellaisia kirjoita missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei muuten, en tajunnutkaa ensin et kysy multa :)

        Vähän olis nälkä ja kai tässä pitää syödäkin jotain. Jos olisit täällä niin söisin vaan sua tai maistelisin :) Sellanen paastopäivä olisi se :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en välitä tuosta. Oon sen noita sairaita juttuja ennenkin nähnyt palstalla ja joko se on lapsi tai jäänyt lapsentasolle. Ei kukaan aikuinen sellaisia kirjoita missään.

        Loukkaannuit tai et, noin ei sulle puhuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaannuit tai et, noin ei sulle puhuta

        Se on ihan täyttä ymmärrystä vailla. Moni yrittänyt sille kirjoittaa ja puhua järkeä, mutta kun mieli on sairas niin se on sairas ja tekstit on tuota tasoa. Se pitää vaan ohittaa. Mä ilmoitan aina ylläpitoon ja koitan olla reagoimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olis nälkä ja kai tässä pitää syödäkin jotain. Jos olisit täällä niin söisin vaan sua tai maistelisin :) Sellanen paastopäivä olisi se :)

        Oot kyllä itsekin aika kuuma paisti :) Nalle kyllä tykkäisi maistella ja haistella ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpäs sanoitkin :) Anteeksi.. mä vaan ajattelin kun tuo joku huuteli sivusta.. annoin sen vaikuttaa. Mä haluan sanoa sulle niin, koska siltä musta tuntuu. Sitten kun oot mun niin aion sanoa sen sulle joka päivä jollain tapaa... viestillä tai korvaan kuiskaten.

        En ole koskaan sun! 112


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan sun! 112

        Sinua ei kukaan täällä haluakaan. Varmasti jokainen palstalla kävijä toivonut joskus, että yksinkertaisesti katoaisit.. lopullisesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä itsekin aika kuuma paisti :) Nalle kyllä tykkäisi maistella ja haistella ;)

        Niin mäkin haluaisin sua haistella maistelun lisäksi, rakkaus :) Oot ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin haluaisin sua haistella maistelun lisäksi, rakkaus :) Oot ihana :)

        Ja en kyllä tykkää puhua sinusta minään paistina, mut se sopi vaan tohon hyvin :) Aarre sinä olet, oikea jalokivi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en kyllä tykkää puhua sinusta minään paistina, mut se sopi vaan tohon hyvin :) Aarre sinä olet, oikea jalokivi :)

        Niin oot sinäkin :) parasta mitä nainen voi toivoa. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oot sinäkin :) parasta mitä nainen voi toivoa. Rakastan sut :)

        Tosi ihanasti sanottu :) Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ihanasti sanottu :) Rakastan sut :)

        Roihuan susta senkin ihanin. Ikäväkin koko ajan. Söin ja nyt olisi hyvä hetki makailla lähekkäin ihan kiinni suussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ihanasti sanottu :) Rakastan sut :)

        Sun pitää tehdä uus alotus joskus, sitten kun tää on liian pitkä. On niin naisvaltainen palsta ja ovat miehille aika mielinkielin niin tulee vähemmän tuota negaa aina sun tekemiin kun naisen tekemään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää tehdä uus alotus joskus, sitten kun tää on liian pitkä. On niin naisvaltainen palsta ja ovat miehille aika mielinkielin niin tulee vähemmän tuota negaa aina sun tekemiin kun naisen tekemään :)

        Jaa tiedä siitä mihin negaa tulee, mutta voin tehdä vähä myöhemmin. Nyt ois ihana kun tulisit taas viereen helpottamaan ison ja pikkunallen ikävää ;) Pikkunallel tuli tosi kova ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tiedä siitä mihin negaa tulee, mutta voin tehdä vähä myöhemmin. Nyt ois ihana kun tulisit taas viereen helpottamaan ison ja pikkunallen ikävää ;) Pikkunallel tuli tosi kova ikävä

        Ei sillä kiirettä ookaan. Joskus vaan, ei vielä tarvii. Ai nyt tuli kova ikävä pikkunallee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä kiirettä ookaan. Joskus vaan, ei vielä tarvii. Ai nyt tuli kova ikävä pikkunallee :)

        Juu, kova on. Ikävä :) Täytyy hetki ihan "huilata" taas, tuutko viekkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tiedä siitä mihin negaa tulee, mutta voin tehdä vähä myöhemmin. Nyt ois ihana kun tulisit taas viereen helpottamaan ison ja pikkunallen ikävää ;) Pikkunallel tuli tosi kova ikävä

        Taisin aamulla herätä sun kanssa yhtä aikaa. Heräsin tosi aikaisin ja ihmettelin sitä mutta jatkoin sitten unia. Se oli hetki kun sä heräsit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kova on. Ikävä :) Täytyy hetki ihan "huilata" taas, tuutko viekkuu?

        Tuunhan mä, jos noin kova on. Ikävä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin aamulla herätä sun kanssa yhtä aikaa. Heräsin tosi aikaisin ja ihmettelin sitä mutta jatkoin sitten unia. Se oli hetki kun sä heräsit :)

        Varmaan joo heräsit ku sun tyynynä olin :) Ja kiva ku tulit viekkuun, pikkunalle tykkäs ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo heräsit ku sun tyynynä olin :) Ja kiva ku tulit viekkuun, pikkunalle tykkäs ;)

        Tyyny lähti pään alta .. Joo, huomasin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyny lähti pään alta .. Joo, huomasin :)

        Mulla on jo kirjotettuna hyvän yön juttu sulle, enkä malttas millään odottaa sen laittamista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo kirjotettuna hyvän yön juttu sulle, enkä malttas millään odottaa sen laittamista :)

        Voidaan me mennä jo aikaisin nukkumaan tänään :) Laita vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan me mennä jo aikaisin nukkumaan tänään :) Laita vaan :)

        Se tulee sit uuteen alotukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tulee sit uuteen alotukseen

        Mulla just katosi netti kun olin sulle vastannut.. tuli ihan hätä että ei nyt :) Mutta palautui tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsin nyt tämän. Jotkut kohdat sopii meille, jotkut ei :) Mut minusta kiva kappale. Hyvää yötä kun mennään :)

        https://youtu.be/3T0cNV5fRwQ

        Jossain aloituksessa kysyttiin, että mikä kiinnitti huomiota toisen ekan kerran näkiessä... En osannut vastata, kunnes nyt tajusin. Ensimmäisen kerran ikinä tuntui, että näkemisen lisäksi myös koin . Sille ei ole vertaa! Kauniita unia♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain aloituksessa kysyttiin, että mikä kiinnitti huomiota toisen ekan kerran näkiessä... En osannut vastata, kunnes nyt tajusin. Ensimmäisen kerran ikinä tuntui, että näkemisen lisäksi myös koin . Sille ei ole vertaa! Kauniita unia♡

        Tää ei ollut multa mutta kauniisti kirjoitettu silti sivusta.


    • Anonyymi

      vilkkuuko kirkkaana vai oranssina vai oikeen punasena ;P

      • Anonyymi

        Ei kuulu sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sulle!

        Tämäkin on sivusta, älä joku esiinny minuna.


    • Anonyymi

      Meen pois täältä. Tuskin näen häntä koskaan eikä auta vaikka näkisin. Niin paljon on sattunut ja niin väsynyt olen ettei mikään ole mahdollista. Olen vaan ollut liian herkkä, ja siksi kaikki asiat ovat sattuneet niin paljon. En halua kuulla hänestä mitään, toivon että on löytänyt hyvän miehen (tai mies on löytänyt hänet), joka rakastaa häntä. Minua voi pitää kuolleena.

      • Anonyymi

        Ok, hyvää jatkoa. Tämä aloitus ei kuitenkaan liity sinuun mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, hyvää jatkoa. Tämä aloitus ei kuitenkaan liity sinuun mitenkään.

        Ja sinä harhainen ihminen et täältä tavoita ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä harhainen ihminen et täältä tavoita ketään.

        Sinähän se tiedät toisten harhat. Kirjoittelen täällä jo sen ainoan kanssa kenet haluan täältä tavoittaa :) Se on toi mun nalle ja pysyy :) Mutta kuvittele sinä mitä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä harhainen ihminen et täältä tavoita ketään.

        Tosi törkeetä tekstiä. Ymmärrätkö yhtään että et yhtään voi tietää mikä on toisen ihmisen elämäntilanne siellä viestin toisessa päässä? Jokaisella on vastuu mitä toisista tänne kirjottaa. Saisit pyytää anteeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi törkeetä tekstiä. Ymmärrätkö yhtään että et yhtään voi tietää mikä on toisen ihmisen elämäntilanne siellä viestin toisessa päässä? Jokaisella on vastuu mitä toisista tänne kirjottaa. Saisit pyytää anteeks.

        Harhaistahan tuo on. Mutta huvitelkoon nyt sen aikaan kun todellisuutta pääsee tänne pakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaistahan tuo on. Mutta huvitelkoon nyt sen aikaan kun todellisuutta pääsee tänne pakoon.

        No hyvänen aika, eihän se nyt oo harhasta ku minä oon se hänen nalle. Sulla on joku paha ongelma, etkä tolla tavalla kyl täältä ikävä palstalta ketään löydäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaistahan tuo on. Mutta huvitelkoon nyt sen aikaan kun todellisuutta pääsee tänne pakoon.

        Millä tavalla se on harhaista, selitä? Ollaan nallen kanssa kirjoiteltu toisillemme tosi pitkään ja aloitus on hänelle multa. Sinä et tiedä meistä mitään, joten et voi sanoa noin. Et voi tietää vaikka oltas tavattu suomi24 treffeissä ja siltä jäljiltä täällä. Et voi tietää. Mun viestit on just tuolle miehelle. Siinä ei ole mitään harhaista.
        (Enkä ole käyttänyt suomi24 treffejä, tää on vaan esimerkki tuolle tyhjäpäälle siitä miten hän ei voi tietää)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvänen aika, eihän se nyt oo harhasta ku minä oon se hänen nalle. Sulla on joku paha ongelma, etkä tolla tavalla kyl täältä ikävä palstalta ketään löydäkään.

        Valkoritari paikalla pil*un toivossa. Ootko niin ruma ettei muuten naista saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvänen aika, eihän se nyt oo harhasta ku minä oon se hänen nalle. Sulla on joku paha ongelma, etkä tolla tavalla kyl täältä ikävä palstalta ketään löydäkään.

        Olette yhdessä harhaisia tai sitten vaan todella tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette yhdessä harhaisia tai sitten vaan todella tyhmiä.

        Mikähän sun diagnoosi on sit, ku käytät aikasi ventovieraille ihmisille vakuutellessa, että ovat harhaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän sun diagnoosi on sit, ku käytät aikasi ventovieraille ihmisille vakuutellessa, että ovat harhaisia?

        Veikkaan mustasukkaisuutta. ja kateutta. Kukaan ei vastaa omaan palstakutsuun niin kiusaa niitä joilla riittää juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette yhdessä harhaisia tai sitten vaan todella tyhmiä.

        Pääasia että me ollaan yhdessä tässä nyt :) Harmittaako se sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoritari paikalla pil*un toivossa. Ootko niin ruma ettei muuten naista saa?

        Kyllä hän sitä piIIua tulee samaan. Älä ole huolissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että me ollaan yhdessä tässä nyt :) Harmittaako se sua?

        Harmittaa ihan hemmetisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sitä piIIua tulee samaan. Älä ole huolissasi.

        Jaa sullakos sellai löytyy? Outo mies oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sullakos sellai löytyy? Outo mies oot

        Kyllä minä nainen olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla se on harhaista, selitä? Ollaan nallen kanssa kirjoiteltu toisillemme tosi pitkään ja aloitus on hänelle multa. Sinä et tiedä meistä mitään, joten et voi sanoa noin. Et voi tietää vaikka oltas tavattu suomi24 treffeissä ja siltä jäljiltä täällä. Et voi tietää. Mun viestit on just tuolle miehelle. Siinä ei ole mitään harhaista.
        (Enkä ole käyttänyt suomi24 treffejä, tää on vaan esimerkki tuolle tyhjäpäälle siitä miten hän ei voi tietää)

        Jos teidän "suhde" on jotain muuta kuin palstalla jutustelua niin olette tyhmiä kun olette täällä. Jos ei, niin elätte harhoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teidän "suhde" on jotain muuta kuin palstalla jutustelua niin olette tyhmiä kun olette täällä. Jos ei, niin elätte harhoissa.

        Samapa tuo, tyhmiä tai harhaisia, kunhan mulla on hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että me ollaan yhdessä tässä nyt :) Harmittaako se sua?

        Ketkä te?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä te?????

        Minä hehku ja hän nalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teidän "suhde" on jotain muuta kuin palstalla jutustelua niin olette tyhmiä kun olette täällä. Jos ei, niin elätte harhoissa.

        Jos sun motivaatio tunkea kahden ihmisen väliin, jotka haluaa toisensa, on mustasukkaisuus niin oot harhainen, jos joku muu niin oot tyhmä


      • Anonyymi

        Älä välitä tästä tyypistä, en minäkään.


      • Anonyymi

        Laita osottees ni laitetaa vaikka sormuksist kuva sit joskus sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä nainen olen.

        Et ole, mies olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita osottees ni laitetaa vaikka sormuksist kuva sit joskus sulle

        Ihana idea. Sehän me tehdäänkin joskus. Laitetaan kuka vaikka juutuupiin ja linkki tänne :) Mutta kaikki aikanaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana idea. Sehän me tehdäänkin joskus. Laitetaan kuka vaikka juutuupiin ja linkki tänne :) Mutta kaikki aikanaan :)

        Ai onks tää joku ensitreffit alttaril? Vtun daijut


    • Anonyymi
    • Ottaisin mukaani, jos mukaan olisi tulossa.

      • Anonyymi

        Tuu vaa t. Hehku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuu vaa t. Hehku

        Olet joku joka hehkuu?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olet joku joka hehkuu?

        Hän on joku sivusta leikkijä. Taitaa olla vähän mustasukkainen tuosta miehestä mulle oikealle hehkulle. Ei ole aloitus prinssille :)


      • Hmm, minulleko sinä hehkut lämpöisesti? 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hmm, minulleko sinä hehkut lämpöisesti? 😊

        Joo☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo☺️

        Vielä jos tietäisin kuka olet, niin tämä olisi ihan fine. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo☺️

        Nää on siis muita hehkuttajia nyt.. sanon vaan ettet nallukka luule. En kirjoittele prinsseille vaan sulle vaan rakkaus. Aloittajalta tää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on siis muita hehkuttajia nyt.. sanon vaan ettet nallukka luule. En kirjoittele prinsseille vaan sulle vaan rakkaus. Aloittajalta tää.

        Tove Jansson. . .

        Kukaan ei nauti yksin edes näkinkengästäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tove Jansson. . .

        Kukaan ei nauti yksin edes näkinkengästäkään

        Joo, mutta minuna et esiinny. Kirjoitan täällä vain yhdelle miehelle ja se ei oo mikään prinssi. Pitää olla niin mustis, että tulee sotkemaan. Oon vilkaissut nakkisormijuttujasi ja olen täysin vastakohtasi. Älä tule esiintymään minuna, kiitos. Kirjoita mitä kirjotat, mutta älä väitä olevasi minä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta minuna et esiinny. Kirjoitan täällä vain yhdelle miehelle ja se ei oo mikään prinssi. Pitää olla niin mustis, että tulee sotkemaan. Oon vilkaissut nakkisormijuttujasi ja olen täysin vastakohtasi. Älä tule esiintymään minuna, kiitos. Kirjoita mitä kirjotat, mutta älä väitä olevasi minä!

        Asiahan ei minulle tietysti kuulu, mutta sen verran vaan sanon, että johan on soppa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Asiahan ei minulle tietysti kuulu, mutta sen verran vaan sanon, että johan on soppa.

        On hirveä soppa. Kirjoitan vaan yhdelle ja on väärin kirjoittaa tähän minuna toiselle miehelle kuten hän teki. Voi sanoa että on joku muu hehku sivusta. Särkee mun sydämen ja miehenkin, jos hän luulee olevan multa. Tuo on väärin. Minä en muille kirjoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hirveä soppa. Kirjoitan vaan yhdelle ja on väärin kirjoittaa tähän minuna toiselle miehelle kuten hän teki. Voi sanoa että on joku muu hehku sivusta. Särkee mun sydämen ja miehenkin, jos hän luulee olevan multa. Tuo on väärin. Minä en muille kirjoita.

        Minä tässä tietenkin omastapuolestani toivon, että se oli joku (hän) joka hehku minusta, eikä nallesta. En minä mikään nalle ole.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä tässä tietenkin omastapuolestani toivon, että se oli joku (hän) joka hehku minusta, eikä nallesta. En minä mikään nalle ole.

        Et olekaan hän, tiedän sen. Siksi se olikin väärin tehty kun tuo joku kirjoitti minuna. Jos te haluatte tuon hehkukopion kanssa tässä kirjoitella niin voin mä tehdä uuden mun nallelle. Aloitus on kyllä mun tekstiä eikä kopion :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et olekaan hän, tiedän sen. Siksi se olikin väärin tehty kun tuo joku kirjoitti minuna. Jos te haluatte tuon hehkukopion kanssa tässä kirjoitella niin voin mä tehdä uuden mun nallelle. Aloitus on kyllä mun tekstiä eikä kopion :)

        Täällä ei tahdo saada selvyyttä yleensä mistään. Ja jos joskus on saavinaankin, niin kohta hukkaa sen punaisen langan uudelleen. Teillä nallen kanssa menee sen verran hyvin, että miksi tyydytte keskustelemaan vaan tämän kautta? Vai onko palstan ulkopuolellakin säpinää?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Täällä ei tahdo saada selvyyttä yleensä mistään. Ja jos joskus on saavinaankin, niin kohta hukkaa sen punaisen langan uudelleen. Teillä nallen kanssa menee sen verran hyvin, että miksi tyydytte keskustelemaan vaan tämän kautta? Vai onko palstan ulkopuolellakin säpinää?

        Kyllä me täältä pois päästään vielä. Luotan siihen. Syyt ei kuulu muille.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Täällä ei tahdo saada selvyyttä yleensä mistään. Ja jos joskus on saavinaankin, niin kohta hukkaa sen punaisen langan uudelleen. Teillä nallen kanssa menee sen verran hyvin, että miksi tyydytte keskustelemaan vaan tämän kautta? Vai onko palstan ulkopuolellakin säpinää?

        Ehkä sitä selvyyttä voisi saada helpommin moni muukin, jos tahallista väliinsotkemista vähennettäisiin ja ihmiset ei koko ajan hyppäisi toisen saappaisiin. Mutta kukin tyylillään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä selvyyttä voisi saada helpommin moni muukin, jos tahallista väliinsotkemista vähennettäisiin ja ihmiset ei koko ajan hyppäisi toisen saappaisiin. Mutta kukin tyylillään.

        En minäkään siitä pidä, että esiinnytään muina. Vaan miten tällaiseen villiin alustaan mitään järkeä saa? Ei mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me täältä pois päästään vielä. Luotan siihen. Syyt ei kuulu muille.

        Toivottavasti käy hyvin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Toivottavasti käy hyvin.

        Asiat tapana ratketa ennemmin tai myöhemmin eikös sanonta oo jotain sinne päin...


      • Matti_Dg kirjoitti:

        Asiat tapana ratketa ennemmin tai myöhemmin eikös sanonta oo jotain sinne päin...

        Niinhän se yleensä on.


    • Anonyymi

      Ai jaa. Meinasin käydä veskissä numero kakkosella, tullos mukaan vaan.

    • Anonyymi

      kuule minun elamassani on taas ei vaan meinaa e monta mutkaa nyt saan pistettavan insuliinin kun minulla on korkea verensokeri eika saii syöba karkkia ja sitten pitaisi kavella viela 30 kilometriä mulla alkaa tulla nyt mitta tayteen taas tunruu etta kaikki on perseestä syt mulla alkaa ulla pikku hiljaa mitta tayteen mita sina minulla teet

    • Anonyymi

      Eikö se oo ottanu sua mukaa?

    • Anonyymi

      Sulle mies, kun tuut. Tuu muhun, monta kertaa

    • Anonyymi

      Vaikka hautaan menossa niin haluat mukaan ??

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1755
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1680
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1204
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      285
      1028
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      101
      968
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      965
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      92
      938
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      917
    Aihe