Onko google tili sama kuin gmail sähköposti.
Google tili
9
1256
Vastaukset
- Anonyymi
siis uusi kännykkäni kysyy googlen salasanaa, Onko se sama kuin gmai sähköposti ja sen salasana???
- Anonyymi
Jos käytät Gmailia, sinulla on jo Google-tili.
- Anonyymi
Eiköhän google tilille kirjauduta samalla tilinimellä ja salasanalla kuin gmail sähköpostiin. Eli samaa "tiliä" ovat....
- Anonyymi
kiitos , nyt selvis :)
- Anonyymi
Eräs kysyi Norton nimissäsi lähetetään häiritsevää sähpotia onko IT vai kenties k
Riidat haluinen pakkivirkailija ruuhkaa,kun liikennevahinkopuhelut,ym hälytys korva linjalla . - Anonyymi
Ei ole sama asia koska Google tilillä on muitakin ominaisuuksia kuin vain gmail sähköposti. esimerkiksi YouTube, Google kuvat, yms.
- Anonyymi
On täysin sama asia..
- Anonyymi
Gmail on yksi osa Google-tiliä. Toista ei voi olla ilman toista. Samalle tilille voi kirjautua minkä tahansa Googlen palvelun kautta.
Käyttäjän näkökulmasta Gmail-tili ja Google-tili ovat siis täsmälleen sama asia, mutta korrektimpaa olisi sanoa, ettei mitään Gmail-tiliä ole olemassakaan, vaan on vain Google-tilejä, joihin kuuluu läjä erilaisia palveluita. Muistanpa eräänkin tapauksen, joka poisti Youtube-tilinsä, koska ei sitä kuulemma enää tarvinnut, muttei tajunnut että sen mukana menee kaikki muukin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gmail on yksi osa Google-tiliä. Toista ei voi olla ilman toista. Samalle tilille voi kirjautua minkä tahansa Googlen palvelun kautta.
Käyttäjän näkökulmasta Gmail-tili ja Google-tili ovat siis täsmälleen sama asia, mutta korrektimpaa olisi sanoa, ettei mitään Gmail-tiliä ole olemassakaan, vaan on vain Google-tilejä, joihin kuuluu läjä erilaisia palveluita. Muistanpa eräänkin tapauksen, joka poisti Youtube-tilinsä, koska ei sitä kuulemma enää tarvinnut, muttei tajunnut että sen mukana menee kaikki muukin.Eipä sen poistossa mene mikään muu kuin YouTube tili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223