Olikohan tapahtumassa porukkaa ollenkaan kun Jouni ei meuhkaa somessa yleisömääristä samalla tavalla kuin potkupallopeleissä?
Harjurokki 2022
8
274
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu meuhkaa sinä siellä hikisessä yksiössäsi.
- Anonyymi
Näkemieni kuvien perusteella ei ruuhkaa ollut
- Anonyymi
Hölömölä höh
- Anonyymi
Fundeerasin vaan että onkohan tapahtumalle jatkoedellytyksiä vai tuliko rajusti takkiin ja pillit pussiin.
- Anonyymi
No sullahan pussit ja pilli pussissa
- Anonyymi
Taitaa hiljaisuus tässäkin kertoa riittävästi, eli ihmiset taisi vielä olla muualla kesänvietossa.
- Anonyymi
Lehti kirjoitti että samat luvut kuin viime vuonna vaikka keli aivan eri - nyt hellettä ja viimevuonna satoi kaatamalla. Missä vika ettei ihmiset löytäneet paikalle? Toivotaan ettei sotke JJK:n muutenkin tiukkaa taloutta..
- Anonyymi
Ei kyse siitä etteikö löytänyt vaan siitä että kattaus oli jälleen surkea niin ku suomipopissa joka vuosi.
Ei kukaan niitä naukumaakareita jaksa kuunnella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271