Olen pian 60.n ja vietin niin suurenmoisen viikon 10 v vanhemman siskoni kanssa. Elämä vain kuljetti meidät jossain vaiheessa niin kauas. Paljon ehti tapahtua.
Olen niin ikionnellinen.
Sisko 30 v.n takaa
3
407
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hien aloitus.Itselänikin huomattavasti vanhempia siskoja.Kun nuori niin ei yhteistä aikaa.Perhe ja työ elämä kohdallani. Vaikka nyt ikä eroa vain esim 15 vuotta tai 8 vuotta niin eri puusta olen veistetty siskojeni kanssa. Ylensä jos kohtaan vuosien jälkeen siskoni 14 v.vanheman .Kyllä hän aina alentaa minut.Tasa vertaisudesta ei kyse,Sama tuo 8 v.vanhempi.Johten hienoa aloiten tekijä löytynyt yhteys siskoon.
- Anonyymi
Provo. Toiveajattelua. Emme ikinä tapaa.
- Anonyymi00003
Legginstyttöjen hyökkäyssuunitelma edelleen etenee Helsingissä ja sitä kauttq ympäri maan. Ruotsalaiset viihdyttäjätytöt, Aikovat ”panna” Suomalaiset miehet suopeiksi käymään erään Suomimeihen ja useammankin kimppuun. He pyrkivät näin saamaan haltuun Suomalaista omaisuutta, kuten asuntoisäästöjä. Perittyjä asunto osakkeita, isän rakennuttamia taloja, joita 80-luvun halpakorkolainoilla ostettiin ja rakennettiin, kesämökit ja rintamamiestleia joita sodan jälkeen lhkottiin Ruotsalaissukujen omistamista maa ja metsätiluksista rintamamiehille traktorieineen. Tytöt ovat olleet tarjoavi9naan lempeä, mutta kuvatodisteineen julstavat ne huorissakäynneksi, raiskauksiksi etc...Aku Louhimies ja Axl yrittivät päionvastoin ja joutuivat myllytykseen. Samoin kävi Aku Hirviniemelle. Tällä tavalla mieht joutuvat psykiatriena hampaisiin ja kuolevat lääkestressiin, vankilassa raiskaajamaalitettuina, sekä pahoinpitelyihin, ”Tytöt” ovat voineet saada jo miehiltä, muka huomenlahjojja sekä testamentteja sekä vankilareissun takia ahdinkoon ajettuja talouksia pakotetaan myymään halvalla suvun omaisuus! Seksin ostokielto valitettvasti voi olla ykski ase tähän myös vankeustuomioineen., Kristus auttakoon Suomen kansaa! Vasemmisto tukee suunnitelmaa kulissien takana. Koska siitä saadaan pontta sosialismin eteenpäin ajolle, heidän oppiensa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va631732Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15831Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 79610
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92575- 45518
- 47495