Olen pian 60.n ja vietin niin suurenmoisen viikon 10 v vanhemman siskoni kanssa. Elämä vain kuljetti meidät jossain vaiheessa niin kauas. Paljon ehti tapahtua.
Olen niin ikionnellinen.
Sisko 30 v.n takaa
Anonyymi
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
Hien aloitus.Itselänikin huomattavasti vanhempia siskoja.Kun nuori niin ei yhteistä aikaa.Perhe ja työ elämä kohdallani. Vaikka nyt ikä eroa vain esim 15 vuotta tai 8 vuotta niin eri puusta olen veistetty siskojeni kanssa. Ylensä jos kohtaan vuosien jälkeen siskoni 14 v.vanheman .Kyllä hän aina alentaa minut.Tasa vertaisudesta ei kyse,Sama tuo 8 v.vanhempi.Johten hienoa aloiten tekijä löytynyt yhteys siskoon.
- Anonyymi
Provo. Toiveajattelua. Emme ikinä tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805