Siemens A60, kokemuksia ja mielipiteitä, Kiitos!

XL-tyttö85

Päädyin siihen tulokseen kännykkäkyselyssäni, että katselen itselleni jostain (mahdollisesti huuto.netistä) Siemens A60-puhelimen. Tämä on juuri sellainen puhelin, jota toivoin. Värinäytöllinen GPRS, jossa ei ole minulle tarpeetonta kameraa. Hinta ei näytä huuto.netissä olevan paha (halvimmat 30 euron molemmin puolin), mutta mikä on teidän mielipiteenne tästä puhelinmallista? Kestääkö puhelin? Onko hajonnut heti, vaatiiko jatkuvaa huoltoa, onko liikkeellä paljon nk. maanantai-kappaleita vai toimiiko hyvin ja varmasti, koskaan käyttäjäänsä pettämättä?
Risuja ja ruusuja kehiin!

7

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bode

      toimi paremmin kuin hyvin. Vaihdoin vain kun halusin kamerapuhelimen eli CX70.

      • XL-tyttö85

        Kiitos vastauksestasi =)
        Minulle tuo kameraominaisuus on tosiaan aivan turha, koska kannan digikameraa aina mukanani.

        Oma nokialaiseni (3310) kesti käytössäni 5 vuoden ajan, ennen kuin äänet lakkasivat pelittämästä ja viestit sekoilevat.


      • selkäranka
        XL-tyttö85 kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi =)
        Minulle tuo kameraominaisuus on tosiaan aivan turha, koska kannan digikameraa aina mukanani.

        Oma nokialaiseni (3310) kesti käytössäni 5 vuoden ajan, ennen kuin äänet lakkasivat pelittämästä ja viestit sekoilevat.

        olet sinä syötävän ihanan näköinen,tuollaisen kun sais pulloon ja sais tikulla kiusata,hyvää jatkoo sulle ku oot varattu, niin en ala vongata, vaikka olenkin pohjanmaan täydellisin vonkaaja(heh heh)


    • Moi!1111

      Mul oli ennen se kännykkä mut ostin nyt siemens c65 kamera kännyn se a 60 on iha ok peruskänny

    • pettynyt käyttäjä

      Aika vähän näyttää olevan keskustelua juuri Siemenssin A60 puhelin mallista... Ostin noin vuosi sitten kyseisen puhelimen ja olen jo kahdesti saanut käyttää sitä takuussa, eikä se ole vieläkään kunnossa. Puhelin sammuilee ja tilttailee koko ajan, niin että hermot meinaa mennä. Takuuta olisi vielä vuosi jäljellä (yht. 2v). Onko muilla ollut samoja ongelmia? Olen ajatellut tehdä kunnon reklamaation A60-puhelimesta ja vaatia uutta puhelinta tilalle.

      • vaihtoon

        Mulla samanikäinen A60 ja samat oireet :( Lisäksi kuoren takakannen kiinnitys ei toimi, irtoilee jatkuvasti. Kaverilla on samoja ongelmia tuon laitteen kanssa. Toisaalta vaimon A60 on toiminut tosi hyvin koko ajan, taitaa olla aika isoja heittoja laadussa. Omaani yritän vaihtoon.


    • Haber

      Ostin hetki sitten kirpparilta saman Siemensin (A60) ja mulla on semmoinen ongelma, että jos laittaa laturiin kiinni niin pitää omituista ääntä, ja heti kun sen käynnistää, näyttöön tulee "Akku tyhjä lataa" en tiiä oisko vika latauspäässä tai puhelimessa tai jossain muussa, lataan kuitenkin vanhalla Siemensin A57:lla ja siihen käy sama akku :|

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe