Siemens A60, kokemuksia ja mielipiteitä, Kiitos!

XL-tyttö85

Päädyin siihen tulokseen kännykkäkyselyssäni, että katselen itselleni jostain (mahdollisesti huuto.netistä) Siemens A60-puhelimen. Tämä on juuri sellainen puhelin, jota toivoin. Värinäytöllinen GPRS, jossa ei ole minulle tarpeetonta kameraa. Hinta ei näytä huuto.netissä olevan paha (halvimmat 30 euron molemmin puolin), mutta mikä on teidän mielipiteenne tästä puhelinmallista? Kestääkö puhelin? Onko hajonnut heti, vaatiiko jatkuvaa huoltoa, onko liikkeellä paljon nk. maanantai-kappaleita vai toimiiko hyvin ja varmasti, koskaan käyttäjäänsä pettämättä?
Risuja ja ruusuja kehiin!

7

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bode

toimi paremmin kuin hyvin. Vaihdoin vain kun halusin kamerapuhelimen eli CX70.

• XL-tyttö85

Kiitos vastauksestasi =)
        Minulle tuo kameraominaisuus on tosiaan aivan turha, koska kannan digikameraa aina mukanani.

Oma nokialaiseni (3310) kesti käytössäni 5 vuoden ajan, ennen kuin äänet lakkasivat pelittämästä ja viestit sekoilevat.

• selkäranka
        XL-tyttö85 kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi =)
        Minulle tuo kameraominaisuus on tosiaan aivan turha, koska kannan digikameraa aina mukanani.

Oma nokialaiseni (3310) kesti käytössäni 5 vuoden ajan, ennen kuin äänet lakkasivat pelittämästä ja viestit sekoilevat.

olet sinä syötävän ihanan näköinen,tuollaisen kun sais pulloon ja sais tikulla kiusata,hyvää jatkoo sulle ku oot varattu, niin en ala vongata, vaikka olenkin pohjanmaan täydellisin vonkaaja(heh heh)

• Moi!1111

Mul oli ennen se kännykkä mut ostin nyt siemens c65 kamera kännyn se a 60 on iha ok peruskänny

• pettynyt käyttäjä

Aika vähän näyttää olevan keskustelua juuri Siemenssin A60 puhelin mallista... Ostin noin vuosi sitten kyseisen puhelimen ja olen jo kahdesti saanut käyttää sitä takuussa, eikä se ole vieläkään kunnossa. Puhelin sammuilee ja tilttailee koko ajan, niin että hermot meinaa mennä. Takuuta olisi vielä vuosi jäljellä (yht. 2v). Onko muilla ollut samoja ongelmia? Olen ajatellut tehdä kunnon reklamaation A60-puhelimesta ja vaatia uutta puhelinta tilalle.

• vaihtoon

Mulla samanikäinen A60 ja samat oireet :( Lisäksi kuoren takakannen kiinnitys ei toimi, irtoilee jatkuvasti. Kaverilla on samoja ongelmia tuon laitteen kanssa. Toisaalta vaimon A60 on toiminut tosi hyvin koko ajan, taitaa olla aika isoja heittoja laadussa. Omaani yritän vaihtoon.

• Haber

Ostin hetki sitten kirpparilta saman Siemensin (A60) ja mulla on semmoinen ongelma, että jos laittaa laturiin kiinni niin pitää omituista ääntä, ja heti kun sen käynnistää, näyttöön tulee "Akku tyhjä lataa" en tiiä oisko vika latauspäässä tai puhelimessa tai jossain muussa, lataan kuitenkin vanhalla Siemensin A57:lla ja siihen käy sama akku :|

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      377
      12456
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      265
      5464
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      216
      3964
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      214
      2770
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      17
      2025
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1854
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      930
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      895
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      802
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      756
    Aihe