kumpi on vakuutusyhtiölle

halvempaa

se ettei saa vakuutusta radalle eli sitten kaahataan kadulla ja aiheutetaan vahinkoa.Tai sitten vakuutus olisi radalla voimassa. Pohjolan vakuutukset ei ainakaan korvaa radalla sattuneita vahinkoja.Täytyy varmaan vaihtaa toiseen yhtiöön!

11

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

Ehkä jonkinlainen erillinen ratavakuutus olisi paikallaan?

• hoh

Kun ei ole ampumarataa, niin sitten ammuskellaan kadulla.

• haluan

tietää missä yhtiössä liikenne ja kasko korvaa radalla sattuneet vahingot?

• jarkko
        haluan kirjoitti:

tietää missä yhtiössä liikenne ja kasko korvaa radalla sattuneet vahingot?

muistaakseni if korvaa vahingosta 80% loput maksat itse. siis harjoittelussa.
        kilpailu ja ajanottaminen taitaa olla asia erikseen.

• vakuutuksesta

Olen eilen kysynyt tuon radalla tapahtuneen vahingon korvaamisesta.
      Pohjolan vakuutus korvaa radalla tapahtuneen vahingon siinä tapauksessa jos kyseessä on "ajoharjoittelu" eikä OHJATTU kilpailutilanne.

Kannattaa ottaa asioista itse selvää eikä uskoa kuulopuheisiin.

• annettiin

ymmärtää,on tilanne radalla mikä tahansa pohjola ei korvaa.Vakuutusyhtiön virkailija lukisen minulle vielä jostain paperista.

• mopo.nen

"Pohjolan vakuutus korvaa radalla tapahtuneen vahingon siinä tapauksessa jos kyseessä on "ajoharjoittelu" eikä OHJATTU kilpailutilanne. "

Tarkoitti varmaan että ohjattu ajoharjoittelu. Eli ei korvaa kilparadalla aiheutunutta vahinkoa lainkaan.
        Kertoiko myös kenen pitää ohjata harjoittelua?

• kaatua

Kannattaa lähteä siitä ettei kaadu. Onko pakko vetää riskirajalle? Pikkasen vauhtia pois ja kokemuksen karttuessa lisää.

• mutta

jos joku muu klikkaa ulos,mitä sitten?

• halvempaa

nyt tosiaan aika miettia minne rahat laittaa!
        Taidan tosiaan vaihtaa vakuutukset muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1091
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1070
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      690
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      681
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      18
      610
    Aihe