vain toisesta langallisesta nappikuulokkeesta kuuluu ääni

Anonyymi

hei! mulla on nyt semmonen ongelma että applen nappikuulokkeiden vain vasemmasta kuulokkeesta kuuluu ääni. en tiiä yhtää mitä pitäis tehä? en tiiä onko yleinen ongelma vai vaan mulla mutta jos joku on samanlaisessa tilanteessa tai on apua ongelmaan voisi autella:)

2

2121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa eka varmistaa, että akut ovat kuulokkeissa täynnä. Sitten voi yrittää tehdä paritus uudestaan puhelimen ja kuulokeiden kanssa. Bluetooth asetuksista poistat kuulokkeiden parituksen. Sitten yhdistät ne uudestan luoden laitepari uudestaan. Jos sekään ei auta, niin toinen kuuloke on rikki. Takuuta vastan saa uudet, jos takuu on voimassa. Muutoin edessä on uusien kuulokkeiden osto.

• Anonyymi

Höpöhöpö, langallisissa kuulokkeissa ei ole mitään luutuutteja saati akkuja.
        Sieltä on vaan johto poikki jostain kohtaa. Yleinen vika ja jos löydät katkoksen, sen voi korjata juottamalla johdot takaisin yhteen. Monesti johto katkeaa kohdasta, jossa se joutuu usein voimakkaan taitoksen kohteeksi, läpiviennit kuulokkeesta ulos hyvin mahdollinen paikka, tai sitten johto on voinut irrota kuulokkeen sisällä pääteliitoksestaan. Se on kyllä hankalampi korjata, juottaminen hankalaa jos on muoviosia, mitkä herkästi sulaa kolvin kärjen lähelläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      384
      2135
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      88
      1143
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      97
      1012
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      944
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe