vuosienkin päästä, jos törmää toiseen?
Voiko se liekki vielä leimahtaa
Anonyymi
771299
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 77
Vanhimmat
Kyllä voi♥️
Voi kyllä
Ei ole tapahtunut että en osaa sanoa.
Tuskin. Kuka nyt menneitä hoitoja jaksaa.
Älä puhu toisista ihmisistä noin, häpeä.
No sitä ne on. Älä jaksa sievistellä siinä, pökkelö.
Voi varmasti!
Mulla leimahtaa liekki aina, kun näen hänet uudestaan - tiedoksi S...a vain Sulle!
Ok vain mulle....pistäkää kaikki muut paltan lukiat äkkiä silmät kii ettette nää tätä. *nauraa 🥰🤣 voi pöljäke
Ja kys. Voel vastaus et kaksoisliekeillä uskon että nii käy aina uudestaan. O vähä niiku sähköautot...ei saa millää sammuu tulipaloo ku se kerra on alkanu. Ai kytee ja kubpalokunta poistuu ni ztäzzz taas uuestaa roihuu 🤣😄😄
Voi toki.
Vähän siinä ja siinä, riippuu ihan täysin kuinka vakavaa on tämä puutarhatonttuilu hänessä nykyään ja tässä kohtaa. :D :)
Erittäin harvinaista, mutta elämäntilanne ja syvä ystävyys voi löytää jotain suurta ja toisilleen tärkeätä.
Joskus tilanteet myös jääneet kesken ja liekki on vain hieman hiipunut, saattaa syttyä nopeasti uudelleen.
https://youtu.be/vkXadksVbnk
Tottakai sitä voi liekki leimahtaa johonkin toiseenkin, ehkä.
Voihan se meillä leimahtaa ja on leimahtanut jo.
Kyllä meidän tapauksessa lähinnä piwn jatkuiset kipinät viskoutuu yhteen törmäyksissä.
Pien
Kertooko fysiikan lait siitä mitään? Tiedät varmasti mies kuinka.
Kyllä vaan on leimahtanut
En kyllä osaa sanoa, voi ja ei..riippuu tunteiden voimakkuudesta, tunteista ja menetetyistä ajasta..yleensä tunteet hipuu, eikä niihin ole paluuta, mikä sinäänsä hyvä asia kuitenkin.
Riippuu parin historiasta. Mutta kyllähän se voi leimahtaa, jos ei mitään pahaa ole tapahtunut edellisessä suhteessa.
Joo, jos ei välejä ole tuhottu millään mikä tappaisi koko mielenkiinnon toista kohtaan, niin on mahdollista löytää henkinen yhteys vuosienkin päästä ja rakkaus sen myötä saattaa syttyä. Hyvät kokemukset on parempi pohja, kun ne ikävät ja huonot.
Mulla (nainen) leimahtaisi jos hän (mies) olisi lähitaisteluetäisyydelläv😍❤👍
Antaudun sulle nainen, kädetkin on pystyssä!
antaudut sit kans,kun nähdään...se oli lupaus :D
Todella toivon että ei voi!
Sydämeni on kuitenkin jo valinnut itselleen kohteen...
Lemahtanut kuvaa ehkä paremmin meidän sielujen synfoniaa.
En usko, tietysti ne ikävät asiat estää lopulta jos on - muutenhan eläimellisyys on mahdollista
Se on vaan nolooo
Eli ei kannata turhiin toiveisiin tuudittautua - ap
No pitää ensin kohdata, niin tietää.
Hyvä . Kyllä Jeesus on herra .
Entä pahat asiat
Uskoisin että voi. Mutta jos ei olekaan enää vapaana, menee tilanne hankalaksi.
Sellaisen kanssa jonka kanssa on ollut suhteessa aikaisemmin vuosien ajan noon voi käydä.
Kyllä, näin luulisin..
Ei todellakaan. Miksi ihmeessä?
Minä rakastuin just ennen koronaa enkä sitten nähnyt toista yli puoleentoista vuoteen. Ei se liekki koskaan ehtinyt sammua, vaikka usko meinasi mennäkin, mutta kyllä se roihahti silmille taas kun toisen näin.
tai itseasiassa näin mutta niin ohikiitävän hetken etten laske sitä.
eipä tarvitse edes törmätä ihan näkeminen riittää.
Tämän minäkin allekirjoitan. Tuli todettua tänä kesänä.
Sama juttu. Kesällä näin vilaukselta ja sen jälkeen on vaan mielessä pyörinyt. Olen yrittänyt saada mielestä pois, mutta ei lähde millään.
Ei katoa mielestä. Saattaa olla aika kestäviä nämä tunteet.
Varmaankin jos ne tunteet ei ole koskaan kuolleet.
Esimerkkejä löytyy vaikka ja kuinka, että kohdatessa tiet ovat liimautuneet yhteen. Edellytyksenä että molemmat ovat sinkkuja.
Sanotaanko sitä kohtaloksi vai miksi mut kuiteski.Molemmat jos haluaa se on siinä sitte.Tunne ja järki sopusoinnussa.
Ei tarvitse edes olla sinkku. Se leimahtaa, jos leimahtaa.
Silloin ei ole koskaan rakastanut puolisoa jos toiseen rakastuu. Ihan 1 1 logiikkaa.
Rakkauskin voi kuolla. Ihminen voi muuttuakin niin paljon, ettei ole enää se sama johon rakastuit. Ei pidä uskoa kaikkea mitä elokuvissa esitetään.
Sellaistahan juuri siellä esitettään... Rakkaus on nimittäin kuolematon. Ihmiset ei muutu vaan silmät aukeaa. Turvallisuudentunne, yksinäisyyden pelko, seksiriippuvuus, taloudellinen hyöty ja monet muut syyt ajavat valitettavasti ihmisiä aina alttarille asti. Sitä luulee helposti rakkaudeksi jos ei vielä ole sitä oikeasti kokenut.
Kyllä 15 vuotiaan logiikka. Jos ihminen on ollut esim. yli. 40 vuotta naimisissa. Sitten tapaa nuoruuden rakkauden uudestaan ja rakastuukin taas siihen. Niin luulen että siihen yli 40 vuoteen on mahtunut myöskin rakkautta. Juuri kuulin omassa suvussa näin käyneen eräälle miehelle.
Ihan 14 vuotiaan logiikka. Jos ihminen on rakastunut, mutta 40v oli aviossa syystä tai toisesta jonkun muun kanssa ja sitten tapaa tämän johon rakastui, niin silloinhan se on aina rakastanut tätä nuoruudenrakkautta. Tuskin koskaan 40v liitosta erotaan jos on rakkautta.
Niinhän jotkut väittää, että ketkä yhteen kuuluu he yhteen lopulta päätyy eikä sitä estä mikään. Se on kohtalon määräys. 🤷🏼♂️
Millä tavalla määrität rakkauden? Eikö kukaan toista pettänyt ja toiseen rakastunut ole siis koskaan rakastanut aikasempaa kumppania?
Tunneside on siihen nuoruuden rakkauteen erillainen kuin muihin monesti.
Kuka on puhunut että on eronnut tämän rakkauden takia.
Se on totta. Nuoruuden rakkaus on hyvin tärkeä ihminen ja enemmänkin haluaisin, mutta en voi yksin päättää mitä tulee tapahtumaan.
Näin on minullekin, mutta yksin en voi mitään, vaikka kaipaan.
Hän siis kertoi tyytyneensä 40 vuotta ja tapasi lopulta sen jota oli kaivannut hiljaisuudessa koko ajan. Miehet kykenee käyttämään suunnattomasti energiaa naiseen joka pitää ajatukset pois siitä naisesta mitä hän oikeasti rakastaa.
Herättää paljon ajatuksia. Kiitos!
Tuskinpa hän nyt sinulle täysin tuntemattomalle ihmiselle on kertonut yhtään mitään.
En usko että voi ainakaan erään yli kymmenen vuoden takaisen kanssa. Näin hänet vilaukselta keväällä , hän ei huomannut minua. Ei tuntunut mitään muuta kuin ehkä pieni muistohäivähdys ja nolous kaikesta mitä silloin(kin) möhlin . Ja exiä kun tapaan toisinaan ja jutellaankin, ei tunnu yhtään miltään, ihan samalta kuin veljensä kanssa juttelisi tai mummon.
Mulla taas just toisinpäin. Näin 10 vuoden takaisen ja hän ei minua. Leimahti itsessäni kyllä. Tai oikeastaan jäi kytemään. Keskeneräisiä asioita.
Exät (pidemmät suhteet) on exiä syystäkin ja niihin en koskisi pitkällä tikulla.
kyllä voi, varsinkin jos rakkaus on jäänyt kytemään.
Miten rakkaus jää kytemään?
jos se ei ole päässyt koskaan roihahtamaankaa syystä tai toisesta,
Niin, ei kovin kuumalta tunnu juuri nyt..
Samalla tavoin kuin tuli, se kytee rakenteissa.
Silloin tarvitaan rakennemuutos eli saneeraus.
Omalla kohdallani en usko koska liian paljon kaikkea huonoa. Parempi kun ei tulisi mitään eikä kyllä tulekaan että sen puoleen.
Jos on ollut paljon huonoa, et ehkä uskalla luottaa siihen, että elämääsi voisi tulla jotain hyvää. Ehkä et uskalla ottaa vastaan sitä hyvää, mitä voisi tulla? Ei kannata lähteä ennustamaan itselleen huonoa tulevaisuutta. Ajatukset ovat ensimmäisellä sijalla kun siirryt eteenpäin. Älä luovuta, elämä voi yllättää joskus.
Niin voihan sitä tietysti jonkun kanssa roihahtaa vielä, mutta ei ole tiedossa mitään hyvää eikä ihmistä jonka kanssa sellainen voisi syttyä. Kyse ei ole uskalluksesta koska olen sellainen persoona että kerään kyllä jostain aina uskallukseni vaikka jännittäisikin hurjasti, vaan siitä että tietää jo ettei laita jälleen kättänsä taas johonkin joka ei todellakaan ole hyvä juttu. Olet todella ystävällinen ja kiitos kannustuksesta kuitenkin.
99%+varmuudella+ei.
99%+kyllä.
Voi se ja siksi ei pidäkään liikoja luottaa siihen.
Totta kai voi. Ja voi edetäkin, jos molemmat vapaita.
Kyllä voi. En näe mitään syytä sille, miksi ei voisi.
Kyllä voi ja leimahtikin.. vuosikymmenten päästä.