Kissan muutto omakotitalosta kaupunkiasuntoon

Anonyymi

Onko kellään kokemusta miten kissa sopeutuu muuttoon omakotitalosta kaupunkiasuntoon. .? Kissa asunut meillä ok talossa, liikkunut vapaasti ja ympärillä peltomaisemia , saalistanut hiiriä ynm. Mieheni sanoi että kissa kiintyy ympäristöön enemmän kuin ihmiseen, en oikein usko. Tulevassa asunnossa iso lasitettu parveke mihin saa viidakkoa rakennettua ynm., en voi ajatella "jättää" kissaa uusille omstajille, vaikka ovat kissa- ihmisiä. Kissa on jo n. 15 v.

4

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lasitettu parveke? Akvaariokalaksiko kissaa luulet??

• Anonyymi

On totta että kissa kiintyy reviiriinsä. Sillä on ollutkin hulppeat maastot metsästellä. Sitä kauheampi on muutto sisäkissaksi.
      Älkää jättäkö heitteille. Kyselkää lähtöpaikan naapureista, haluaako joku kissan.
      Toinen vaihtoehto on lopetus. Kolmas, että kokeilette.

• Anonyymi

Kissa kiintyy omistajiinsa ellei ole ulkokissa.

• Anonyymi

Mun asiani on että kissa on suht omissa oloissaan jos se on saanut tarpeeksi ruokaa ja monipuolista hyvää kuten jogurttia, kinkkua, maitoa, hyvää pussiruokaa ym mut jos sillä on nälkä, se tulee viereen maukuu ehkä.. tulee kyllä viekkuun muutenkin, hellyyttä kaipaa ja antaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4770
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2454
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      65
      1578
    4. 58
      1310
    5. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1226
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      887
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      829
    Aihe