Eli oon 14-vuotias poika joka vastaa kysymyksiin.
Vastaukset 23
- Anonyymi
Käytkö yleensä koulussa vessassa?
- Anonyymi
Hey14 kirjoitti:
En käy yleensä koulussa vessassa
Joudutko sitten usein pidättelen kouluss
- Anonyymi
Mitä harrastat?
- Anonyymi
millasii boksereita käytät?
- Anonyymi
Kuinka pitkä oot
- Anonyymi
Mitä päihteitä käytät?
- Anonyymi
pilvee tulee polteltuu ja välillä imppaan liimaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pilvee tulee polteltuu ja välillä imppaan liimaa
Haluaisin kysyä tiedätkö, että se on haitallista terveydelle,ja että se on laitonta
- Anonyymi
Miten korkeella pidät housuja / lökötätkö niitä? Jos et lökötä niin mikset ja tunnetko ketään joka lököttää housuja?
- Anonyymi
en tunne ketään...kaikilla on nykyään pillihousut ja nilkat näkyvissä
- Anonyymi
No täs pari kyssärii :D
Millasii vaatteita yleensä käytät?
Mikä on sun lempiväri?
Pelaaks jotai videopelei ja jos joo nii mitä?
Mikä on sun lempi automerkki?
Osakas soittaa jotai soitinta?
Onks sul lemmikkei? - Anonyymi
Mikä on sun noloimmat jutut?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681216
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1371009Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22545Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61521Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀31503Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52499Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22466Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62465