Eli oon 14-vuotias poika joka vastaa kysymyksiin.
14 v poika vastaa kysymyksiin
23
1743
Vastaukset
- Anonyymi
Käytkö yleensä koulussa vessassa?
- Anonyymi
Hey14 kirjoitti:
En käy yleensä koulussa vessassa
Joudutko sitten usein pidättelen kouluss
- Anonyymi
Mitä harrastat?
- Anonyymi
millasii boksereita käytät?
- Anonyymi
Kuinka pitkä oot
- Anonyymi
Mitä päihteitä käytät?
- Anonyymi
pilvee tulee polteltuu ja välillä imppaan liimaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pilvee tulee polteltuu ja välillä imppaan liimaa
Haluaisin kysyä tiedätkö, että se on haitallista terveydelle,ja että se on laitonta
- Anonyymi
Miten korkeella pidät housuja / lökötätkö niitä? Jos et lökötä niin mikset ja tunnetko ketään joka lököttää housuja?
- Anonyymi
en tunne ketään...kaikilla on nykyään pillihousut ja nilkat näkyvissä
- Anonyymi
No täs pari kyssärii :D
Millasii vaatteita yleensä käytät?
Mikä on sun lempiväri?
Pelaaks jotai videopelei ja jos joo nii mitä?
Mikä on sun lempi automerkki?
Osakas soittaa jotai soitinta?
Onks sul lemmikkei? - Anonyymi
Mikä on sun noloimmat jutut?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901