Minä ja tyttö, jonka kanssa seurustelen, riitelimme eilen. Tyttö sanoi, että pitää itseään arvokkaana (ulkonäkö, älykkyys, persoonallisuus). Ja kapitalistisessa maailmassa tapa arvostaa 'hänen' kaltaistaan tyttöä on kutsua hänet kalliisiin ravintoloihin ja hankkia hänelle ylellisiä tavaroita.
Tyttöystävä vaikutti olevan huolissaan niiden asioiden hintalapusta, joita potentiaalinen kumppani voisi tarjota, ja vähemmän kiinnostunut suhteesta.
Kuten se, että kutsuisit seurustelukumppanisi illalliselle McDonald'siin, olisi hänen aliarvostamistaan ja olisi hänelle suora ei. Olin eri mieltä ja sanoin, että vaivannäkö ja aika on se, miten arvostat jotakuta. Kalliit ravintolat olisivat plussaa, jos miehellä on siihen varaa. Miten minun pitäisi lähestyä tätä aihetta ensi kerralla ja miten voin muuttaa hänen mielensä asiasta?
Tuleeko pojan tarjota tytölle kalliita asioita?
Anonyymi
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Eroa vain sen kanssa, ootte selvästi liian eri mieltä noin isosta asiasta, ja ootte liian nuoria tuhlaamaan elämäänne jonkun soveltumattoman kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780