XL KORTSUT ALENNUKSESSA

Anonyymi

Kuinka pienimunasta porukkaa siellä hyryllä oikein asuu, kun XL kondomeitakin myydään alennushintaan? Tiedän, että kondomeissakin päiväys on, mutta ei ne vanhene kuiteskaan kuin ruoka.

36

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljaalla...

    • Anonyymi

      Ne on siksi alennuksessa, kun me pistettiin nupineulalla reikä niihin preservatiiveihin!

    • Anonyymi

      Hyryllä iso melaisia miehiä ja pystyviä nimi merkillä kokemusta on

    • Anonyymi

      Eiköhän Hyrynsalmella heitetä paljaalla

    • Anonyymi

      Siittä se johtunoo kun ne xl koot on liian pieniä meille. Osta sä ne jos oot niin pikku vehkeinen.

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää että tulee pantua paljaalla

    • Anonyymi

      Suurin osa meistä on siitetty pienellä munalla. Ei se XL paljon auta jos ei seiso. Pienikin muna riittää, kun on vain kiinni vikkelässä perseessä. Naisen nautinnonpaikat eivät sijaitse 30cm syvyydessä!

    • Anonyymi

      Ei kait nämä pipo päät ämpärin jonottajat kortsuja tarvitse.

      • Anonyymi

        Eipä niin se kortsun käyttö olisi täytynyt tehdä paljon aikaisemmin.


    • Anonyymi

      Nanten talvi kului hitaasti Paljakan pimeydessä, joten hän päätti tilata netistä itselleen seuraksi pumpattavan Barbaran.
      Paketin tultua postin mies lähti viemään pakettia Paljakkaan kotitoimituksena. Matka oli pitkä, joten Postimies pysäytti moottorikelkan Louhensuon reunaan lämpimään alkukevään auringonpaisteeseen ja pisti tupakiksi.
      Siinä tupakoidessaan hän tuijotti Nantelle menevää postipakettia. Paketin yksi nurkka oli hierautunut rikki ja sieltä kurkisti houkuttelevasti vaaleanpunaista muovia. Postimiehen uteliaisuus kasvoi kasvamistaan, kunnes päätti hän avata repeämää sen verran, että saisi selville paketin sisällön. Paketista pullahti esille muovikasa, jonka postimies oitis tunnisti pumpattavaksi Barbaraksi.
      Hän päätti puhaltaa saman tien Barbaran täyteen. Ilmaa pullollaan Barbara olikin jo paljon houkuttelevamman näköinen, joten postimies päätti saman tien kokeilla, miltä Barbaran kanssa peuhaaminen maistuu. Koeajon jälkeen posteljooni ravisteli enimmät käytön jäljet pois, pakkasi Barbaran pakettiinsa ja lähti kaasuttelemaan Lynxillä kohden Paljakkaa.
      Nante oli pakettiaan jo pihalla vastassa. Postimies valitteli paketin huonoa kuntoa. Nante ei asiasta kuitenkaan isommin valitellut.
      Parin viikon kuluttua Nante asteli kirkolla postimiestä vastaan. Postimies kysäisi muina miehinä, että mitäpä Nante oli postimyynnistä tilannut. Nante kertoi suoraan, että pumpattavan Barbaranhan hän oli tilannut. Postimies kiinnostuneena kysäisi, miltäs moisen seuralaisen kanssa lemmiskely tuntuu.
      ''Kyllä se ihan aidolta tuntuu. Minä sain siltä jo tippurinkin'', tuumasi Nante

      • Anonyymi

        Nanten esimerkki osoittaa meille, että kortonkie kannattaa aina käyttää!


      • Anonyymi

        Mulla on tippuri, mutta eipä tuo vielä haittaa, monet kerrat oon hyryn naisii vonkan kankaalla kesänaikaan pannut.


    • Anonyymi

      Tai lopettaa koko harrastus, tule kuin suihkun tarvetta.

    • Anonyymi

      Naikaa hyryllä ilman kortsua että saadaan lisää porukkaa muuten kunta kuihtuu entisestää lisä porukka tervetullutta

    • Anonyymi

      Mitä nämä sisäsiittoset tumputtajat kortsuilla tekisivät ?

    • Anonyymi

      Kunnanvaltuusto voisi tehdä päätöksen että kondomien myynti Hyrynsalmella kiellettäisiin, niinkuin aikanaan -80 luvulla teki päätöksen että keskioluen myynti kiellettiin.

    • Anonyymi

      Kuka ees käyttää kortsuja ainakaan hyryllä?

    • Anonyymi

      Eihän tuo liian väkevää oo paljaaltakaan

    • Anonyymi

      Paljakassa tehtiin tutkimusta kyläläisten sukupuolielämästä. Paljakan Akalta kysyttiin, millaista ehkäisyä talossa käytettiin.
      - 15 litran sankoa.
      - Sankoa? Nyt en ymmärrä...
      - Katsokaas, Nante on aika paljon lyhyempi kuin minä. Kun meillä rupeaa tekemään mieli, minä nojaan seinään ja Nante nousee sangon päälle. Ja kun minä sitten näen, että Nanten silmät alkavat muljahdella, minä potkaisen sangon hänen altaan...

    • Anonyymi

      On pelkästään kondoomeja, ei missään oli myynnissä xl 2xl 3xl kondomeja.

    • Anonyymi

      joo

    • Anonyymi

      Juu ehkä ei mu on suurempi riski että ne menee rikki yhdynnässä kun niitä vanhoja käyttää

    • Anonyymi

      Jos on kyynärvarren mittainen ja kalvosen vahvuinen jortikka, on oltava huomattavan iso kondomi.

    • Anonyymi

      Munaanko se laitetaan........?!

    • Anonyymi

      Kortonkie käytetään siks,että näkkee tulleeko sieltä vielä jottain ,lääkär määräs kyllä ,että ois käytettävä aina kortonkie,kun tuo lapsiluku on noin suuri,oon nouvattanna ohjetta,sen jäläkeen oon vain kustessa ja naijessa ottana poekkeen

    • Anonyymi

      Samaa kumiahan voi käyttää useammankin kerran. Pesee sen vain välillä ja kuivaa.

    • Anonyymi

      Oesin ostanna loput tarjous kortsut ,muttei löytynnä sovitus huonetta?

    • Anonyymi

      Mulla on kaksi isoa melaa ne hyvät veneessä airona 🤏

    • Anonyymi

      Voe mahoton.

    • Anonyymi

      Jos kortonki päällä kanssa naepi, se on sama kun sanoisi kintas käessä päeveä...
      -Nante

    • Anonyymi

      Tää nantte nimimerkillä kirjoittaja taitaa olla melkoinen seksiriippuvainen?

      • Anonyymi

        Se on Nante, tunnettu hyrynsalmelainen


    • Anonyymi

      Siltä kuulostaa.

    • Anonyymi

      Voe mahoton.

    • Anonyymi

      Thaimaassa lomaillessani tapasin tosi kauniin naisen. Hotellissa paljastui, että olenkin iskenyt maailman pitkämulukkusimman neitokaisen.
      Mutta kun olin jo maksun suorittanut, ei auttana muu kun panna menemään...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe