Split autonvuokraus

Anonyymi

Tuoreita kokemuksia auton vuokraamisesta Splitin lentokentältä? Siellä näyttää olevan ainakin kymmenkunta autovuokraamia, osa paikallisia. Kusettaja-Sixt jätetään taatusti väliin, onneksi ei ole Green Motioniakaan.

3

2939

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Flizz on näköjään Sixtin halpisbrändi. Pysykää kaukana.

• Anonyymi

Siis Flizzr.

• Anonyymi

Sixt autovuokraamot kannattaa kiertää kaukaa mikäli miettii auton vuokraamista.
      Sixt-vuokraamon liikeidea on houkutella asiakas vuokraamaan auto, palautuksen jälkeen autoon keksitään muutaman vuorokauden kuluttua jokin vika jonka asiakas on heidän mielestä tehnyt. Tämän jälkeen asiakas on käytännössä oikeusmurhan uhri. Sain karvaasti kokea tämän tänä kesänä Itävallassa kun erehdyin vuokraamaan auton Saltzburin lentoasemalta. Auton takapuskuriin oli tullut matkalaukun pyörästä musta, noin (2 cm) mittainen jälki. Huomasin sen mutta ajattelin että se lähtee auton pesussa pois. Nyt olen maksanut tuosta mustasta tahrasta Sixt- Wien vuokraamolle yhteensä yli 1700 € ja todennäköisesti laskua tulee vielä lisää. Otin yhteyttä Suomen Sixt-konttoriin joka pesi kätensä asiasta samoin kun Helsinki-Vantaan asemalla oleva Sixt vuokraamo jonka asiakaspalvelu käyttäytyi todella epäystävällisesti. Sixt vuokraamot ovat autoliikeiden, vakuutusyhtiöiden, huoltamoketjujen asianajotoimistojen yms. kartelleja jossa asiakas käytännössä ryöstetään oikeusoppineiden avulla laillisin keinoin oli vakuutuksia tai ei. Oikeasti varokaa tätä yritystä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1335
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      789
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      717
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      537
    Aihe