Silloin ,kun hänelle ripuli.
MILLOIN POTILAS USKALTAA YSKIÄ VÄHITEN?
1
295
Vastaukset
- Anonyymi
niinpä. Apteekkiin tuli uusi farmaseuttiopiskelija työharjoitteluun. Apteekkari sanoi että asiakasta on koetettava auttaa parhalla tavalla luovasti. Apteekkari poistui sitten takahuoneeseen kahville ja pyysi harjoittelijaa tuuraamaan häntä vähän aikaa. Apteekkiin tuli pian miesasiakas. Asiakkaalla oli kovaa yskää ja pyysi saada tehokasta troppia ettei tarvitse jatkuvasti kakoa kurkkuansa. Nuori farmaseuttiharjoittelija mietti päänsä puhki. Valitsi lääkepullon hyllystä ja pyysi miestä heti ottamaan kulauksen troppia vaivaansa. Mies otti hörpyn, maksoi ostoksensa ja lähti ovesta ulos. Kotvasen kuluttua aptekkaari palasi takahuoneesta ja kysyi onko ollut asiakkaita. Harjoittelija siihen " kyllä vain. Yksi kovasti yskivä mies. Annoin hänelle ulostuslääkettä yskäänsä". Apteekkari sähähti "Eihän ulostuslääke ole mikään yskänlääke. Miten saatoit olla niin tyhmä" Farmaseuttiharjoittelija katsahti apteeekkaria silmiin ja tokaisi siihen "Päinvastoin herra apteekkari. Näettekö tuon ukkelin joka haukkoo henkeänsä ja nojaa lyhtytolppaan tuolla tien toisella puolella. Hän ei uskalla yskäistä ollenkaan. Antamani lääke toimii vallan erinomaisesti" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797