Jos pyykinpesukoneessa valitsee likaisille vaatteille esipesun, niin paljonko pesupulveria laiteen esipesun lokeroon? Tietoa tähän ei löydy ohjekirjasta. Vai onko määrä suhteessa siihen, paljon laitaa pesupulveria varsinaisen pesun lokeroon? Jos pesuaineen ohjeen mukaan pesupulveria laitetaan esim. 65 ml, niin paljonko tällöin laitetaan pesupulveria esipesua varten?
Vaatteiden esipesu pyykinpesukoneessa?
7
255
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sentään, eikö äiti edes tätä opettanut ??
- Anonyymi
pidä sinä palstarunkkari nokkas kiinni.. Et tiedä oikeesta elämästä yhtään mitään.
- Anonyymi
Ei opettanut, mutta opeta sinä, kun tiedät kaiken.
- Anonyymi
Se on sinun asias. Jos haluut säästää niin laita vaikka puolet tosta määrästä, silläkin suurimmat lähtee ja se onkin tarkoitus
- Anonyymi
Vastausta en tiedä, vaikka pyykännyt olen, mutta täytyy sanoa kysyjälle, että kysymällähän sitä oppii:) Jatka samaan malliin nurputtajista huolimatta.
- Anonyymi
Laitan 1/4 osaa mitallista kumpaankin lokeroon. Esim. lakanat keittopesussa.
- Anonyymi
Lananat ei tarvitse esipesua, mistään keittopesusta puhumattakaan. Meillä lakanat pestään yleensä 40 ja joskus 60 asteessakin.
Esipesu voi olla tarpeen todella likaisille vaatteille, haalareille tms. En edes muista milloin oltaisiin sitä käytetty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193762Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322068- 1001713
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461685Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101440- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041176- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104984Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74914