Minulla on ollut aina vain päältä täytettäviä pyykkikoneita ja nyt miettinyt, että sivusta täytettävä voisi olla kivempi siinä mielessä, että sen päällinen olisi tavallaan ylimääräinen säilytystila pienessä kylppärissä.
Kysymys siis kuuluu, että onko koneiden kestävyydessä ja toiminnassa eroa siinä, onko luukku päällä vai sivussa?
Entäpä Indesit koneet - onko ne enää hyviä? Viimeisin kone oli juurikin Indesit ja palveli sellaiset 10 -vuotta ilman ongelmia, kunnes otti lopputilin.
Pyykkikone; päältä- vai sivustatäytettävä - kumpi parempi?
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kymmenessä vuodessa hajoavat pesukoneet ovat huonoja. Oma Westinghouse-merkkiseni kesti 21 vuotta, ja silloinkin vain poistoveden letku halkesi haperoiduttuaan.
Ystäväni Bosch kesti 34 vuotta. Homma Asko tai Miele.
Koneen kestävyys ei riipu siitä, miten se täytetään. Yleisissä pesuloissa on yksinomaan sivusta täytettäviä koneita.- Anonyymi
Päältä täytettävä olisi ainakin huomattavasti paljon helpompi tehdä mekaanisesti kestävämmäksi
- Anonyymi
Minä en ole nähnyt yhtäkään sivusta täytettävää konetta. Foto olis kiva väitteen tueksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole nähnyt yhtäkään sivusta täytettävää konetta. Foto olis kiva väitteen tueksi.
Hehhee. Sivu se on etusivukin.
- Anonyymi
Päältätäytettävä on tuettu ja laakeroitu rummun molemmin puolin, mutta mites edestätäytettävät, ei kai? Oma mielikuva että edestätäytettävät on yleensä isokokoisempia ja nähtävästi painavampiakin, jos luukku/ tiiviste vuotaa niin vuotaa lattialle. Toki etuna on ehkä helpompi lastaus ja varsinkin tyhjennys jos pyykkikoria käyttää, mutta eipä tuo nyt tuskaa ole päältätäytettävässäkään.
No voi olla että tuosta paistoi että minulla on päältätäytettävä.- Anonyymi
Painavia edestätäytettävät ovat, koska yksipuolinen laakerointi vaatii voimakkaan vastapainon. Voi niitä, joilla on hissitön kerrostalo tai rivarissa pyykkikone yläkerrassa ja joutuu muuttamaan.
- Anonyymi
Aikoinaan sivusta avattavat "ikkunakoneet" alkoi vuotaa tiivisteiden kuluessa.
Päältä ladattava on umpinainen amme ja voi vuotaa vain laakereista.
Ei niissä muuten pitäisi kestävyyseroa olla.
Meillä on nyt päältä ladattava, kun se mahtui paremmin pieneen tilaan.
Aiemmin oli sivusta täytettävä, mutta käytettävä tilakin oli leveämpi. - Anonyymi
Sivusta täytettävä on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201