Seikkailut loppuneet?

Anonyymi

Ennenvanhaan sensei seilasi miljoonajahdeillaan kaikkialla maailmassa.
Phuketissa, Paraisilla, Sundomissa, Espanjassa, Saimaallakin (joissa kaikissa rantahuvila) ja ajoi yhden Azimutin tyttärelleenkin Thaimaasta Hesaankin. Välillä ei tiedetty missä merellä kulloinkin mennään mutta öljyt vaihdettiin itse ja kuksassa oli laatujuomaa.

Yläosattomat sukelluksenopettajat uivat jahtia ympäri kun kippari itse seisoi kannella sikaria tuprutellen ja nauraen, neuvojaan jakaen.
Moottoripyöriä ja autoja osteli kuin liukuhihnalta siinä määrin että autotalli piti laajentaa ja myös uima-allas laajennettiin 25 metriseksi. Tietenkin siinäkin uimahyppytorni ollen.

Phuketin merenrantahuvilalla oli säpinää ja venekerho vuokrasi myös sitä miljoonajahtia antaen sähköveneen kiitoslahjaksi isännälle. Paraisista ostettu kohtuumiljoonasaari on seissyt nyt vuosia tyhjänä ja upouutta uimahyppytornia ei käytä kukaan.

Vuoristokylpylä, hammasklinikka, kukkatarha, tatuointistudio, ravintolakonserni, Happy Days ravintola, kaikki nuo omissa kiinteistöissään ovat tarinoista kadonneet. Prosenttiliivijengistä emme ole kuulleet halaistua sanaakaan.
Jalopuutaloista kauhoja tekevä firma lienee kuitenkin voimissaan?

Mistä on oikein kyse? Onko karaten opetuskin tauolla vai mitä on meneillään?
Tähän osannee vastata Hua Hinin mies?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertainen vastaus.

      Pasasen pää on mennyt huonompaan kuntoon koko ajan ja hänen mielikuvitus ei ole enää samalla tasolla kuin ennen.

      Myös häneltä itseltään on kadonneet Rolls Roycet, 900 neliön huvilat, uima-altaat, Nanan miljoonacondot, Jomtienin sijoitusasunto, Vaisalan patentit, valtava osakesalkku, titaani-amexkortti, kukkatarha, rihkamamyyntibisnes, Kaskisaaren asunto, merinäköala, hybridi-auto jne.

      Sensei- persoonalla oli puolestaan Kulosaaressa miljoonahuvila, jonka hän antoi tyttärelleen. Pienenä yksityiskohtana siinä oli "kylpyläosaston pelisali" myös siinä rantahuvilassa.

      "Molemmat" yksikkökaksikosta kertovat kaiken olevan "villalankaa ja aivopesua" rakkaille, kunnes jälleen eläkerahat kopsahtaa tilille. Silloin kaikki alkaa alusta ja vähän päälle.

      Saaripasasen viimeiset saavutuksethan ovat korkeakoulututkinnot matematiikasta ja filosofiasta. Erikoisasiantuntija Jyväskylän Yliopistosta mahtavalla palkalla. Ura numero 11. jos olen pysynyt laskuissa mukana.

      Yksinäisyys, sairaudet, viina, lääkkeet ja köyhyys ovat varsin nopeasti alamäkeen vievä yhdistelmä, kuten tässä on huomattu tämän sankarin kohdalla.

      • Anonyymi

        Pasasen akan pojalla on nyt aivan kaamea krapula, pelkää ensin että kuolee ja sitten ettei kuolekaan. Kommenttinsa on murahtelua kolmella sanalla ja ei saa senssua päästään ulos ennenkuin on apteekissa käyty. Rahat loppu kaiketi.


      • Anoidiootti aamunsa ensimmäisenä ajatuksena kysyy mistä on kyse ja puolihomo urosnaaras Neiti tyttönen Pippelinen bellörffi jatkaa, joten kohteliaisuudesta vastaan.

        Kyse on siitä, että Pattayan rakas ajattelee minua tänään, huomenna ja loppuelämänsä, eikä ole tarve ruokkia, aivopesu on tehnyt tehtävänsä.

        Dille on edelleenkin tervetullut, mutta koska on vain paljon sanoja, niin antaapa olla.


    • Anonyymi

      Ei vastausta mitä tapahtui kummankin omaisuudelle ja lentäjäinsinöörin uralle?

    • Anonyymi

      Jätin autiolle saarelle tämän ruokapalkalla töissä olleen pilssin pesijän. En ole kuullut hänestä mitään sen jälkeen.

    • Kotikissallakin on laajempi reviiri kuin Hua Hinin paksukaisella. Vuokrakämppä - Villa Market - Khun Toy- ravintola - vuokrakämppä.

      Tuota ympyrää kulkenut seitsemän vuotta ja kuvittelee olevansa Thaimaan erikoisasiantuntija.

      Siinä ei paljoa tuolla päällä jututella eikä haastatella thaimaalaisia, kun ei taitu edes savonkieli ymmärrettävään muotoon.

      Aikoinaan oli niitä jotka kävi kerran vuodessa Mallorcalla. He olivat omasta mielestään kansainvälisiä maailmanmiehiä ja menestyjiä.

      Maksa-arvo Pasanen, Hua Hinin rasvanaama kuvittelee vielä 2022 vuonna olevansa suuri maailmanmies, matkailun erikoismies ja Thaimaan asiantuntija asumalla erakkona vuokrakopissa ja syömällä Khun Toyn ravintelissa.

      Sen huonompia annoksia löytyy vain Pasasen sihteeripersoonan kokkaamina, jossa kalapuikoista ja lauantaimakkarasta loihditaan sushia ja vieläpä kuvataan se ylpeänä.

      • Anonyymi

        Kaikilla ei olekaan ravitolapäällikköhuoraa vaimonaan kuten sinulla kokkina, silloin kun ei ole päikkäreillä korealaisten kakaroiden vierellä.


      • Itse en ole minkään valtakunnan asiantuntija, vaikka olen Thaimaata kierrellyt. Aina näkee ja oppii uutta ja unohtaa vanhaa. Kahta täsmälleen samalaista paikkaa tai ihmistä ei ole olemassa.

        Thaimaassa on kymmeniä erilaisia kulttuureja ja kukaan ei tunne niitä kaikkia, eikä se ole tarpeellistakaan kenellekään muulle kuin tutkijoille ja kirjailijoille, jotka aiheesta kirjoittelevat.

        Suurin osaa thaimaalaisista ei tunne kuin oman kotiseutunsa. Moni turisti tuntee Thaimaata laajemmin kuin paikalliset, mutta paikalliset tuntee omat seutunsa tavalla jota kukaan farangi ei tule koskaan tuntemaan.

        Siksi minua närästää pahasti Saaripunkeron kuvitelmat "Thaimaan tietämyksestä" jonka hän olettaa itselleen tulleen vain oleskelemalla ja muita halveksumalla.

        Kukaan ei ole koko Thaimaan asiantuntija eikä edes Thaimaan ruokakulttuureiden asiantuntija. Se vaatisi elämänmittaisen opiskelun aiheesta. Useimmilla meistä on kuitenkin elämässään muutakin tekemistä, kuten työnteko.

        Vaan mitäpä sairaseläkkeelle itsensä väkisin syönyt ja juonut punkero tietäisi työnteosta?


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Itse en ole minkään valtakunnan asiantuntija, vaikka olen Thaimaata kierrellyt. Aina näkee ja oppii uutta ja unohtaa vanhaa. Kahta täsmälleen samalaista paikkaa tai ihmistä ei ole olemassa.

        Thaimaassa on kymmeniä erilaisia kulttuureja ja kukaan ei tunne niitä kaikkia, eikä se ole tarpeellistakaan kenellekään muulle kuin tutkijoille ja kirjailijoille, jotka aiheesta kirjoittelevat.

        Suurin osaa thaimaalaisista ei tunne kuin oman kotiseutunsa. Moni turisti tuntee Thaimaata laajemmin kuin paikalliset, mutta paikalliset tuntee omat seutunsa tavalla jota kukaan farangi ei tule koskaan tuntemaan.

        Siksi minua närästää pahasti Saaripunkeron kuvitelmat "Thaimaan tietämyksestä" jonka hän olettaa itselleen tulleen vain oleskelemalla ja muita halveksumalla.

        Kukaan ei ole koko Thaimaan asiantuntija eikä edes Thaimaan ruokakulttuureiden asiantuntija. Se vaatisi elämänmittaisen opiskelun aiheesta. Useimmilla meistä on kuitenkin elämässään muutakin tekemistä, kuten työnteko.

        Vaan mitäpä sairaseläkkeelle itsensä väkisin syönyt ja juonut punkero tietäisi työnteosta?

        Puolihomolla piipityspärräpäivä? Koska kloonit astuu estraadille nuolemaan?


      • Anonyymi

        Aikoinaan oli niitä jotka kävi kerran vuodessa Mallorcalla. He olivat omasta mielestään kansainvälisiä maailmanmiehiä ja menestyjiä.

        Kuules 2010.

        Miksi sua ei närästä että maailmanmies Laiffi töissä Vantaa on käynyt 4 kertaa Pattayalla ja tietää thaimaasta kaiken, aivan kaiken?


      • Anonyymi

        taasko resupekkaa vituttaa, onko vaimo tienaamassa sitä tonnia minkä käytät päivässä perheesi elatukseen, katkisisia keräämässä kuunvalossa, minäkin kävin majorcalla jo 80 luvun alkupuolella, ex-vaimoni kanssa, ostin jopa hänelle ja mutsilleni aidot majorica helmet, paljon sinulle poika tulee stessiä minun ruokapaikoista, asumisoloista, rasvoista, villa marketista yms, elämääni kuuluvaa, minulla ei tule sinusta mitään täysin tuulenhuuhtomaa, ja mielipuolista, ihminen joka on täysin tyhjä sisältä tabula rasa, tyhjä kirjoittamaton taulu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan oli niitä jotka kävi kerran vuodessa Mallorcalla. He olivat omasta mielestään kansainvälisiä maailmanmiehiä ja menestyjiä.

        Kuules 2010.

        Miksi sua ei närästä että maailmanmies Laiffi töissä Vantaa on käynyt 4 kertaa Pattayalla ja tietää thaimaasta kaiken, aivan kaiken?

        Hän ei leiki asiantuntijaa, vaan kertoo vain omista kokemuksistaan. Pattaya ei ole koko Thaimaa eikä laiffila ole sellaista väittänytkään.

        Vaikka sinä aina ymmärrätkin jokaisen kirjoituksen väärin ja jokaisen mielipiteen toteat vääräksi ja vastustat kaikkia ja kaikkea jo esiasetuksena, alkaen sitten puhumaan hevonpaskaa, ja muuta et osaakaan puhua.

        Laiffila vaikuttaa asialliselta ja vastuuntuntoiselta perheenisältä, joka huolehtii siitä että perhe elää hyvää elämää. Hän tekee töitä sen eteen.

        Jos on neljä kertaa käynyt Pattayalla ja kolunnut aktiviteetit läpi eikä ole juuttunut hotellin nurkille, niin tietää Pattayasta todennäköisesti ihan ne samat asiat kuin minäkin, eli ei mitään ihmeellistä eikä uutta.

        Kaikki mitä on nähty Pattayalla, on jo nähty muualla, jos on matkustellut paljon. Se mitä ei voi kopioida on Pattayan yöelämän tunnelma. Se on ainutlaatuista omasta mielestäni. En ole itse ainakaan nähnyt vastaavaa.

        Pattaya on myös rauhallisin bilecity mitä tiedän. Ei ikinä tappeluita eikä huutamista. Kampissa kun kävelet yöllä tunnin, näet enemmän väkivaltaa, rikoksia ja tappeluita kuin Pattayalla monessa vuodessa.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hän ei leiki asiantuntijaa, vaan kertoo vain omista kokemuksistaan. Pattaya ei ole koko Thaimaa eikä laiffila ole sellaista väittänytkään.

        Vaikka sinä aina ymmärrätkin jokaisen kirjoituksen väärin ja jokaisen mielipiteen toteat vääräksi ja vastustat kaikkia ja kaikkea jo esiasetuksena, alkaen sitten puhumaan hevonpaskaa, ja muuta et osaakaan puhua.

        Laiffila vaikuttaa asialliselta ja vastuuntuntoiselta perheenisältä, joka huolehtii siitä että perhe elää hyvää elämää. Hän tekee töitä sen eteen.

        Jos on neljä kertaa käynyt Pattayalla ja kolunnut aktiviteetit läpi eikä ole juuttunut hotellin nurkille, niin tietää Pattayasta todennäköisesti ihan ne samat asiat kuin minäkin, eli ei mitään ihmeellistä eikä uutta.

        Kaikki mitä on nähty Pattayalla, on jo nähty muualla, jos on matkustellut paljon. Se mitä ei voi kopioida on Pattayan yöelämän tunnelma. Se on ainutlaatuista omasta mielestäni. En ole itse ainakaan nähnyt vastaavaa.

        Pattaya on myös rauhallisin bilecity mitä tiedän. Ei ikinä tappeluita eikä huutamista. Kampissa kun kävelet yöllä tunnin, näet enemmän väkivaltaa, rikoksia ja tappeluita kuin Pattayalla monessa vuodessa.

        Oletko sinä ressukka sovussa itsesi kanssa, lainkaan... jatkuvaa vähäälystä uhoamista... ja ikää pitäisi olla 54 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ressukka sovussa itsesi kanssa, lainkaan... jatkuvaa vähäälystä uhoamista... ja ikää pitäisi olla 54 vuotta.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Oletko yksinäinen? Tänään olet viettänyt täällä koko päivän aikaisesta aamusta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ressukka sovussa itsesi kanssa, lainkaan... jatkuvaa vähäälystä uhoamista... ja ikää pitäisi olla 54 vuotta.

        Veljekset Pasanen-Sensuelli alkava olla nousuhumalassa taas kilvoitellen kumpi on hurjempi sälli Pasasen kuumailmapallon kokoisessa kuulassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljekset Pasanen-Sensuelli alkava olla nousuhumalassa taas kilvoitellen kumpi on hurjempi sälli Pasasen kuumailmapallon kokoisessa kuulassa.

        Toivo Kuula ja tähdet meren yllä, hampaaton versio mieheltä jonka vartalo on kehorakennettu suolan korvikkeella: https://aijaa.com/ldfa1m
        Kysyin eilen että mikä on tuo verijurmu kaulassa vai onko se läskipoimujen väliin jäänyt tulehtunut alue, kun et kurkota kaulaasi, läskipää?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe